Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Všetko o splite I. – Pravidlá, ktoré musíte poznať
Tréning šampióna ľahšej kategórie, Flexa Lewisa
Reklama Mr. Olympa na SlovakFitness.sk
Výživa

Ako zabiť neutíchajúci apetít?

ikonkaJe deväť hodín večer a vy v televízii sledujete váš obľúbený seriál. V tom príde reklama a počas nej vás prepadne chuť na sladké. Neviete, odkiaľ prišla, ale viete, že je neutíchajúca. Podľahnete a vyberiete sa na prechádzku do chladničky. Už to zažilo veľa ľudí a mnohí to už zažívať nechcú.

Ak vám záleží na vašom zdraví alebo máte stanovené ciele súvisiace s chudnutím, mali by ste sa ovládať. Dobrou správou je, že to nemusí byť také ťažké. Existujú totiž osvedčené metódy, ako neutíchajúci apetít poraziť.

Vedci už prišli na to, že ak vám niečo chutí jesť, je len možné, že si tela pýta nejaký vitamín či minerál. Tie však zo sladkostí či čipsov nezískate. Preto, ak vás prepadne hlad, rozumné je čeliť mu tým, že prijmete zdravé jedlo. Ale ako vedieť, po ktorom máte siahnuť? Prezradíme vám.

Ak vám chutí niečo sladké, môže vám chýbať päť živín. Chróm doplníte brokolicou, hroznom, hubami, listovou zeleninou či paradajkami. Fosfor doplníte semenami, orechami, syrom a strukovinami. Síru kelom, kapustou, brokolicou, karfiolom a brusnicami. Uhlík čerstvým ovocím. Tryptofán získate zo syru, morčacieho a hydinového mäsa, špenátu, sladkých zemiakov.

Ak vám chutí čokoláda, nemáte dostatok horčíka. Skonzumujte preto ovocie, orechy, semená alebo strukoviny.

Ak vám chutí pečivo alebo cestoviny, chýba vám dusík, preto by ste mali siahnuť na mäso, rybu, orechy alebo strukoviny.

Ak vám chutí tučné jedlo (aj čipsy), potrebujete doplniť vápnik. Voľba by mala padnúť na biely jogurt, tvaroh, syr, brokolicu či listovú zeleninu.

Ak vám chutí niečo slané, potrebujete doplniť chlór, takže najlepšou voľbou pre vás bude ryba s nerafinovanou morskou soľou.

A čo nápoje?

Ak vám chutí káva, chýba vám fosfor, síra alebo železo. Fosfor doplníte semenami, orechmi, syrom alebo strukovinami. Síru kelom, kapustou, brokolicou, karfiolom alebo brusnicami. Železo červeným mäsom, vajcami, tmavou listovou zeleninou.

Ak vám chutia sýtené nápoje, potrebujete vápnik. To znamená, že by ste mali zvoliť biely jogurt, tvaroh, syr, brokolicu alebo listovú zeleninu.

Ak vám chutí alkohol, potrebujete vápnik alebo bielkoviny. Vápnik už dopĺňať viete. Bielkoviny sú tiež ľahké – zjedzte mäso, morské jedlo alebo orechy. Syrom zabijete dve muchy jednou ranou.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

kulturisticke-jedla-ktore-by-ste-nemali-ignorovatKulturistické jedlá, ktoré by ste nemali ignorovaťsest-jedal-ktore-podporia-tvorbu-hormonu-nutneho-k-rastu-svalovŠesť jedál, ktoré podporia tvorbu hormónu nutného k rastu svalov objemovka-naturalneho-kulturistu-a-vyzivaObjemovka naturálneho kulturistu a výživa nasledky-neskoreho-vecerneho-jedeniaNásledky neskorého večerného jedeniarecept-salat-nicoiseRecept: Šalát Nicoise
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist