Všetko o splite V. – Štvordňový tréningový split
Všetko o splite IV. - Trojdňový tréningový split
Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Reklama
Pre ženy

Chcete sa zbaviť bruška? Využite tieto tipy

ikonka
NAPÍSALA Lucka
16. 01. 2016
Ploché pevné bruško je snom mnohých žien. Ak by ste aj vy chceli spáliť z brucha nadbytočné tuky, je ten správny čas, aby ste tak urobili. Ak sa k tomu skutočne odhodláte, možno vám pomôžu nasledujúce tipy, ktoré vám prinášame.

Začneme výživou:

1. Voda je základ - bez vody to nejde. Bez dostatku prijatých tekutín totiž telo nepracuje optimálne a tým pádom neprebieha na sto percent ani proces chudnutia. Voda vás navyše pomôže udržať dlhšie v sýtom stave.

2. Využívajte olivový olej - olivový olej obsahuje látky, ktoré stimulujú hormón, ktorý signalizuje nasýtenosť. Keď nebudete hladní, neprijmete toľko kalórií. Pomôže, ak polievkovú lyžicu olivového oleja prijmete 15 minút pred samotným jedlom. Celozrnný chlieb vám pomôže s jeho konzumáciou.

3. Nejedzte dve hodiny pred spaním - aby ste maximalizovali proces chudnutia počas spánku, nemali by ste nič jesť zhruba dve hodiny pred spaním. Najlepšou voľbou na večeru je niečo s dostatkom bielkovín a malým množstvom jednoduchých sacharidov.

4. Jedzte pravidelne - nevynechávajte raňajky a snažte sa jesť aspoň každé tri hodiny, aby ste si nespôsobili spomalenie metabolizmu. Navyše, budete sa cítiť sýtejšie a nebudete vystavené nečakaným chúťkam.

5. Zelená zelenina je dobrá zelenina - kel, šalát, karfiol, brokolica... Zelená listová zelenina má málo kalórií, ale vie zasýtiť a ponúkne vám aj plno vitamínov a minerálov. Jedzte ich ako prílohu na obed alebo si urobte šalát na večeru, prípadne si ich vychutnajte ako olovrant.

6. Obmedzte alkohol - nie je nič zlé na tom, ak si príležitostne vypijete, ale obmedzte príležitostnú konzumáciu alkoholu na jeden drink. Ak sa chcete zbaviť tukov na brušku, jeho príjem by ste mali obmedziť. Trávi sa totiž ako cukor a vedie k ukladaniu tukov.

7. Jedzte tmavú čokoládu - tmavá čokoláda je plná zinku, ktorý je najlepším priateľom štíhleho bruška. Stimuluje totiž hormón leptín, ktorý reguluje výdaj energie, ukladanie tukov a chuť do jedla. Samozrejme, treba ju jesť s mierou a nie celé balenie na posedenie.

Pokračujeme tréningom:

8. Cvičte intervalovo - hodina na stacionárnom bicykli nie je len nudná, ale aj menej efektívna ako 20 minút intervalového cvičenia, pri ktorom striedate krátke obdobia intenzívnych šprintom s obdobiami s veľmi ležérnym tempom.

9. Venujte sa posilňovaniu - aspoň trikrát týždenne sa venujte cvičeniu s činkami. Kardiom spaľujete kalórie a posilňovaním budujete pevné svaly, ktoré vám napomôžu zrýchliť metabolizmus a spaľovať tak viac kalórií v stave pokoja. Nemusíte sa báť toho, že by sa z vás stala kulturistika.

10. Nepodceňujte strečing - ak sa pred robením skracovačiek nebudete venovať strečingu, vaše bedrá a chrbát budú obmedzovať zapojenie brušných svalov počas cviku. Aktivujete ich tým, že si ich jemne ponaťahujete. Napríklad aj na fit lopte.

A netreba zabudnúť ani na tieto dva tipy:

11. Uvoľnite sa - snažte sa zbaviť stresu. Stres má mnoho nepriaznivých účinkov a jeden z nich je, že prostredníctvom hormónov spomaľuje odbúravanie tukových buniek.

12. Kvalitný spánok berte za základ - dospelá žena by mala v noci prespať šesť až osem hodín bez prerušenia. Optimálne je neklesnúť pod sedem hodín, a keď klesnete pod šesť, narušíte svoj prirodzený rytmus, vďaka čomu sa budú hormóny snažiť tuky ukladať, nie sa ich zbavovať.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

ako-si-mozete-vybudovat-telo-fitness-modelkyAko si môžete vybudovať telo fitness modelky? vybudujte-si-sexy-ramena-vdaka-tomuto-treninguVybudujte si sexy ramená vďaka tomuto tréningu zeny-so-zapisnikom-spalia-viac-tukovŽeny so zápisníkom spália viac tukov joga-a-jej-skryte-vyhodyJoga a jej skryté výhody treningovy-program-pre-zeny-s-kettlebellTréningový program pre ženy s kettlebell
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist