Všetko o splite V. – Štvordňový tréningový split
Všetko o splite IV. - Trojdňový tréningový split
Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Reklama
Výživa

Nápoje, ktoré vám pomôžu schudnúť

ikonkaZákladom každého úspešného chudnutie je upravená strava. Nemôžete sa však obmedzovať len na sledovanie toho, čo jete. Je dôležité tiež dávať pozor na to, čo pijete. A práve v tomto článku vám predstavíme jednoduché nápoje, ktoré vaše chudnutie podporia.

Nebudú to populárne energetické nápoje, ktoré obsahuje veľa cukrov. Ani žiadne umelé sladené vody zo supermarketov. Ani ovocné šťavy, ktoré tiež obsahujú veľa cukrov a kalórií, ale pritom majú obmedzený výživový potenciál. O čo teda pôjde?

1. Voda - treba začať hneď tým najprirodzenejším nápojom – čistou vodou. Jej dostatočný príjem je dôležitý pre správne fungovanie tela, a teda i procesy súvisiace s chudnutím. Tiež vám pomáha udržovať pod kontrolou apetít, nepatrne zvyšovať metabolizmus a prijímať menej kalórií, ak vypijete pohár vody pred jedlom.

2. Kokosová voda - populárna je v súčasnosti aj kokosová voda, ktorá pomáha udržiavať telo dlhšie nasýtené a tiež reguluje hladinu cukru v krvi, vďaka čomu nedochádza k výkyvom energie a predchádza sa neprekonateľnej chuti do jedla.

3. Voda s citrónom a medom - chutný nápoj si môžete pripraviť z bežnej vody tak, že do nej pridáte šťavu z jedného citróna a lyžicu medu. Spolu vznikne nápoj, ktorý pomáha odbúravať tukové bunky, dodá telu energiu a cenné živiny. Voda musí byť teplá.

4. Proteínový šejk - proteinové šejky pite len po cvičení, inak totiž môžu skôr ublížiť vašej snahe. Hneď po tréningu sú však užitočné – pomáhajú budovať svaly, zvyšovať metabolizmus a znižovať chuť do jedla.

5. Čierna káva - káva bez mlieka a bez cukru môže zastúpiť aj váš spaľovač tuku. Čierna káva stimuluje termogenézu v tele, vďaka čomu sa ľahšie spaľujú tuky. Popoludní vám tiež dodá novú energiu bez kalórií. Ak si ju neviete predstaviť bez cukru, skúste stéviu.

6. Zelený čaj - podobne ako káva, aj zelený čaj obsahuje látky, ktoré podporujú metabolizmus. Takisto však obsahuje látky, ktoré kontrolujú hladinu cukru v krvi a potláčajú ukladanie nových tukových zásob v tele. Podľa vedcov stačí vypiť tri šálky denne, aby ste každým dňom spálili o 35 % viac telesného tuku.

7. Zeleninový džús - ovocný džús je pri chudnutí tabu, ale môže ho nahradiť zeleninový. Získate vďaka tomu množstvo živín, vrátane vlákniny, ktorá vám pomôže s apetítom. Vitamíny a minerály sa zase postarajú o to, aby vaše telo fungovalo čo najlepšie.

8. Nízkotučné mlieko - mlieko by mnoho ľudí v zozname nečakalo, ale kvalitné nízkotučné mlieko je bohaté na vápnik a neobsahuje až toľko kalórií. Vápnik je dôležitý minerál pri odbúravaní tukových buniek.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

kulturisticke-jedla-ktore-by-ste-nemali-ignorovatKulturistické jedlá, ktoré by ste nemali ignorovaťsest-jedal-ktore-podporia-tvorbu-hormonu-nutneho-k-rastu-svalovŠesť jedál, ktoré podporia tvorbu hormónu nutného k rastu svalov objemovka-naturalneho-kulturistu-a-vyzivaObjemovka naturálneho kulturistu a výživa nasledky-neskoreho-vecerneho-jedeniaNásledky neskorého večerného jedeniarecept-salat-nicoiseRecept: Šalát Nicoise
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist