SlovakFitness.sk

Tréning 24. 03. 2016

Jednoduchý a krátky tréning celého tela s jednoručkami

ikonka
Ak neplánujete návštevu posilňovne a máte doma k dispozícii len pár jednoručných činiek, stále môžete absolvovať kvalitný tréning. V tomto článku vám prinášame jeden taký, ktorým precvičíte celé telo v priebehu zhruba 15 minút.

Tento tréning pozostáva len zo štyroch základných cvikov, ktoré si nevyžadujú viac ako trocha miesta a dve jednoručky. Je vhodný predovšetkým pre začiatočníkov, ale aj pre skúsenejších cvičencov, ktorí sa vracajú k cvičeniu po dlhšej pauze.

Tréning je navrhnutý tak, aby ste nemuseli jednoručky meniť a prestavovať ich hmotnosti. S váhou, ktorou začnete, tréning aj dokončite. Na zvýšenie intenzity sú prestávky medzi sériami len 30-sekundové.

Základný tréning sa vykonáva tradične – vykonajte všetky série jedného cviku a následne prejdite na ďalší cvik. Hodí sa vtedy, ak je vašou prioritou posilnenie a budovanie svalstva.

Môžete si ho však prispôsobiť a trochu zintenzívniť, čo sa hodí, ak chcete pracovať na vašej kondičke alebo pri chudnutí. Môžete ho vtedy absolvovať kruhovým spôsobom – vykonajte jednu sériu prvého cviku, následne bez prestávky prvú sériu druhého, prvú tretieho a prvú štvrtého. Následne si oddýchnite 30-60 sekúnd a zopakujte to ešte raz.

Tréning vykonávame trikrát týždenne a medzi každým tréningovým dňom máme aspoň jeden deň voľna. Môžete ho tak cvičiť v pondelok, stredu a piatok, prípadne v utorok, štvrtok a v sobotu. Populárnejší je prvý variant, ktorý vám umožní mať víkend voľný.

15-minútový tréning s jednoručkami
Cvik Série Opakovania
Drepy s jednoručkami 2 12-15
Mŕtvy ťah vystretými nohami 2 10-12
Príťahy jednoručiek v predklone 2 8-10
Kľuky 2 do zlyhania


V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páseako-vyriesit-problem-nedostatku-miesta-v-satnovej-skrinkeAko vyriešiť problém nedostatku miesta v šatňovej skrinke?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist