Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Nemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie!
Rozhovor s trénerom celebrít Diegom Sebastianom + ukážkový plán
Reklama
Tréning

Jednoduchý a krátky tréning celého tela s jednoručkami

ikonkaAk neplánujete návštevu posilňovne a máte doma k dispozícii len pár jednoručných činiek, stále môžete absolvovať kvalitný tréning. V tomto článku vám prinášame jeden taký, ktorým precvičíte celé telo v priebehu zhruba 15 minút.

Tento tréning pozostáva len zo štyroch základných cvikov, ktoré si nevyžadujú viac ako trocha miesta a dve jednoručky. Je vhodný predovšetkým pre začiatočníkov, ale aj pre skúsenejších cvičencov, ktorí sa vracajú k cvičeniu po dlhšej pauze.

Tréning je navrhnutý tak, aby ste nemuseli jednoručky meniť a prestavovať ich hmotnosti. S váhou, ktorou začnete, tréning aj dokončite. Na zvýšenie intenzity sú prestávky medzi sériami len 30-sekundové.

Základný tréning sa vykonáva tradične – vykonajte všetky série jedného cviku a následne prejdite na ďalší cvik. Hodí sa vtedy, ak je vašou prioritou posilnenie a budovanie svalstva.

Môžete si ho však prispôsobiť a trochu zintenzívniť, čo sa hodí, ak chcete pracovať na vašej kondičke alebo pri chudnutí. Môžete ho vtedy absolvovať kruhovým spôsobom – vykonajte jednu sériu prvého cviku, následne bez prestávky prvú sériu druhého, prvú tretieho a prvú štvrtého. Následne si oddýchnite 30-60 sekúnd a zopakujte to ešte raz.

Tréning vykonávame trikrát týždenne a medzi každým tréningovým dňom máme aspoň jeden deň voľna. Môžete ho tak cvičiť v pondelok, stredu a piatok, prípadne v utorok, štvrtok a v sobotu. Populárnejší je prvý variant, ktorý vám umožní mať víkend voľný.

15-minútový tréning s jednoručkami
Cvik Série Opakovania
Drepy s jednoručkami 2 12-15
Mŕtvy ťah vystretými nohami 2 10-12
Príťahy jednoručiek v predklone 2 8-10
Kľuky 2 do zlyhania




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

nemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranenísest-cvikov-ktore-vam-garantovane-prinesu-nove-svalyŠesť cvikov, ktoré vám garantovane prinesú nové svaly
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist