Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Tréning

Arnold Schwarzenegger: Tréning chrbta

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na jednu z tréningových rutín Arnolda Schwarzeneggera zameraných na rozvoj svalov chrbta.

Arnold mal rád poctivý tréning chrbta a pri tom svojom používal najradšej príťahy a zhyby, ktoré v repertoáre dnešných cvičencov často chýbajú, pretože sú náročné. Prostredníctvom nich sa však dá vypracovať skutočne široký chrbát, s ktorým by ste mohli snáď aj zlietnuť.

Tréning chrbta je kľúčový na rozvoj hornej časti tela, rovnako ako sú tricepsy dôležité pre rozvoj svalstva paže. Rovnako ako oni, aj chrbát je až na druhom mieste v obľúbenosti za antagonistickou partiou, ktorou je v tomto prípade hrudník.

Ak však chcete vyzerať dobre nielen spredu, ale aj zozadu a vypracovať si mužné „véčko“ treba sa venovať tréningu chrbta poctivo. Arnold mál rad základne cviky a hral sa so šírkou úchopov. Nezabúdal poznamenať, že spolu s nohami je práve chrbát základom sily každého chlapa.

Zhyby sú náročné a i Arnoldovi robili spočiatku problémy. Zvykol však využívať zaujímavou metódou, kedy si na začiatku tréningu zvolil 50 opakovaní a urobil ich bez ohľadu na to, koľko sérii urobil. „Ak zvládnete urobiť 10-12 opakovaní, môžete pridávať dodatočnú váhu. Až vtedy svaly začnú skutočne rásť,“ tvrdil Schwarzenegger.

Tréning chrbta Arnolda Schwarzeneggera:

Tréning chrbta
Cvik Série Opakovania
Zhyby so širokým úchopom 6 do zlyhania
Príťahy T-tyče v predklone 5 6-10
Príťahy spodnej kladky v sede (veslovanie) 6 6-10
Príťahy jednoručky v predklone 5 6-10
Mŕtve ťahy s vystretými nohami 6 15

Článok bol pôvodne vydaný: 24.4.2013





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

cvicenia-ktore-mozete-robit-kratko-pred-spanimCvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním sila-malych-zmien-vplyv-uchopu-a-postoja-na-cvicenieSila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenieako-vam-obohatia-trening-sportove-hodinkyAko vám obohatia tréning športové hodinky? 18-veci-ktore-su-dokazom-toho-ze-vas-trening-funguje18 vecí, ktoré sú dôkazom toho, že váš tréning funguje!jednoduche-20-minutove-treningy-bruchaJednoduché 20-minútové tréningy brucha
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist