Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Reklama
Tréning

Na tento intenzívny tréning nôh potrebujete len 12 minút

ikonkaChcete si precvičiť nohy, ale nemáte na to dostatok času? Existujú našťastie aj rýchle tréningy. My vám dnes prinášame jeden, ktorý vaše nohy odrovná len za dvanásť minút. Ide o intenzívny a efektívny tréning, ktorý nie je ani príliš komplikovaný.

Okrem dvanástich minút naň budete potrebovať už len bedňu, schodík alebo inú vyvýšenú platformu, a jednoručné činky alebo dve rovnako ťažké buliny. A skoro sme zabudli – stopky. Budete totiž cvičiť intervalovo.

Tréning je zložený zo šiestich cvikov, ktoré budete robiť v jeden cyklus po jednej sérii po sebe. Keď ich urobíte všetky, cyklus zopakujete ešte dvakrát. Dokopy tak každý cvik urobíte trikrát. Nepôjde však o nič ľahké.

Intervaly sú nastavené na 30 sekúnd práce, pri ktorej zo seba vydávate maximum, a 10 sekúnd oddychu. Zopakujete ich 18-krát a následne padnete od vyčerpania. Ak ste začiatočník, na tento tréning zatiaľ ani nepomyslite. Ide aj o veľmi vhodnú formu budovania kondície.

Cviky sú nasledujúce: drep s následným výstupom na bedňu, kľuky s nohami na bedni, angličáky (burpees) s následným výskokom na bedňu, drepy na ľavej nohe s jednoručkami po bokoch, drepy na pravej nohe s jednoručkami po bokoch, skracovačky.

12-minútový tréning nôh
Cviky
Drep s následnym výstupom na bedňu
Kľuky s nohami na bedni
Angličáky s následným výskokom na bedňu
Drepy na ľavej nohe s jednoručkami
Drepy na pravej nohe s jednoručkami
Skracovačky

Kto verí, že tento tréning bude malinou, môže si na koniec pridať ešte bonusový cvik – výpady s výskokom v troch kolách. Tréning sa však dá komplikovať aj inak – pochopiteľne, zvyšovaním záťaže držanej v rukách, prípadne jemným skrátením oddychového intervalu. Ale to už sa vydáte na cestu za skutočným hardcore tréningom.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zvacsite-si-svoje-svaly-dvojfazovym-treningomZväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningomnemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranení
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist