SlovakFitness.sk

Tréning 05. 05. 2016

Na tento intenzívny tréning nôh potrebujete len 12 minút

ikonka
Chcete si precvičiť nohy, ale nemáte na to dostatok času? Existujú našťastie aj rýchle tréningy. My vám dnes prinášame jeden, ktorý vaše nohy odrovná len za dvanásť minút. Ide o intenzívny a efektívny tréning, ktorý nie je ani príliš komplikovaný.

Okrem dvanástich minút naň budete potrebovať už len bedňu, schodík alebo inú vyvýšenú platformu, a jednoručné činky alebo dve rovnako ťažké buliny. A skoro sme zabudli – stopky. Budete totiž cvičiť intervalovo.

Tréning je zložený zo šiestich cvikov, ktoré budete robiť v jeden cyklus po jednej sérii po sebe. Keď ich urobíte všetky, cyklus zopakujete ešte dvakrát. Dokopy tak každý cvik urobíte trikrát. Nepôjde však o nič ľahké.

Intervaly sú nastavené na 30 sekúnd práce, pri ktorej zo seba vydávate maximum, a 10 sekúnd oddychu. Zopakujete ich 18-krát a následne padnete od vyčerpania. Ak ste začiatočník, na tento tréning zatiaľ ani nepomyslite. Ide aj o veľmi vhodnú formu budovania kondície.

Cviky sú nasledujúce: drep s následným výstupom na bedňu, kľuky s nohami na bedni, angličáky (burpees) s následným výskokom na bedňu, drepy na ľavej nohe s jednoručkami po bokoch, drepy na pravej nohe s jednoručkami po bokoch, skracovačky.

12-minútový tréning nôh
Cviky
Drep s následnym výstupom na bedňu
Kľuky s nohami na bedni
Angličáky s následným výskokom na bedňu
Drepy na ľavej nohe s jednoručkami
Drepy na pravej nohe s jednoručkami
Skracovačky

Kto verí, že tento tréning bude malinou, môže si na koniec pridať ešte bonusový cvik – výpady s výskokom v troch kolách. Tréning sa však dá komplikovať aj inak – pochopiteľne, zvyšovaním záťaže držanej v rukách, prípadne jemným skrátením oddychového intervalu. Ale to už sa vydáte na cestu za skutočným hardcore tréningom.

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páseako-vyriesit-problem-nedostatku-miesta-v-satnovej-skrinkeAko vyriešiť problém nedostatku miesta v šatňovej skrinke?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist