Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Reklama
Tréning

Venujte jednu hodinu spáleniu 1000 kalórií

ikonkaMáte za sebou hriešny víkend? Porušili ste svoj výživový plán a zjedli toho viac ako ste mali? Máme pre vás pripravený dobrý trest, ktorý vás však zároveň aj odmení. Tréning, počas ktorého spálite približne tisíc kalórií.

Za trest to bude, pretože budete musieť cvičiť pomerne intenzívne jednu hodinu. Následne si možno rozmyslíte, či budú nabudúce tie sladkosti a čipsy stáť za to. Na druhú stranu, po tej hodine spálite viac kalórií, čo vám pomôže zo situácie vyviaznuť bez následkov a možno vás to posilní aj mentálne.

Tréning je založený na intervalom cvičení a samozrejme, nemusíte ho využívať len ako trest alebo cestu za vynahradením výživového prehrešku. Pre pokročilých cvičencov predstavuje výbornú cestu, ako zhodiť nadbytočné kilá a zlepšiť si kondíciu.

Počas tréningu budete dokola striedať intervaly 30 sekúnd cvičenia a 15 sekúnd oddychu. Budete vykonávať päť cvikov, ktoré budete robiť jeden po druhom. Keď ich urobíte všetky, celý okruh ešte trikrát zopakujte. Každý ďalší okruh však bude maž o 15 sekúnd dlhšie odpočinkové intervaly.

Prvým cvikom sú Gobletove drepy, pri ktorých využijete jednoručku.



Následne prejdete k lavičke a budete na nej robiť explozívne kľuky hlavou hore – nohy máte na podlahe, ruky na lavičke. Potom príde rad aj na švihový pohyb – klasické švihy s bulinou (kettlebellom).



Predposledný cvik sa zameria na stred tela a bude trochu náročný aj na kordináciu. Budete robiť bočnú dosku s rotáciou. Počiatočná poloha bude na vašej ľavej strane. Vydržíte dve sekundy, následne sa prerolujete na obe predlaktia a budete v pozícii klasickej dosky. Napočítajte do dvoch a potom sa prerolujte na pravú stranu, v ktorej tiež vydržíte dve sekundy. Takto to robte zo strany na stranu.



Jeden okruh zakončíte príťahmi k osi činky. Os budete mať umiestnenú na stojane, podsuniete sa pod ňu čelom hore a uchytíte ju nadhmatom na šírku vašich ramien. Nohy majte vystreté a pokope.



A to je celý tréning, ktorým môžete spáliť až tisíc kalórií.

Kruhový intervalový tréning
Cviky
Gobletove drepy
Explozívne kľuky s rukami na lavičke
Švihy s bulinou
Bočná doska s rotáciou
Príťahy k osi činky


Zdroj: Men’s Health





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

5-treningov-pre-rozvoj-hmoty-vasho-chrbta5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbtaako-co-najviac-znizit-potreningovu-bolest-svalovAko čo najviac znížiť potréningovú bolesť svalov?totalny-treningovy-program-pre-rychle-chudnutieTotálny tréningový program pre rýchle chudnutie chcete-ziskat-z-klukov-viac-robte-tieto-veciChcete získať z kľukov viac? Robte tieto veci budujte-svaly-s-jednoruckami-a-tymto-kruhovym-treningomBudujte svaly s jednoručkami a týmto kruhovým tréningom
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist