Všetko o splite V. – Štvordňový tréningový split
Všetko o splite IV. - Trojdňový tréningový split
Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Reklama
Tréning

Chcete mať veľké bicepsy? Tieto veci by ste nemali robiť!

ikonkaAk chcete vybudovať veľké bicepsy, musíte sa v prvom rade vyvarovať chybám, ktoré vás pripravujú o potenciál ich rozvoja. My vám ich v tomto článku prinášame rovno päť. Päť vecí, ktoré ak prestanete robiť, tak váš dvojhlavý sval paže porastie.

Päť vecí, ktoré by ste nemali robiť, ak chcete mať veľké bicepsy:

1. Nerobte zdvihy predlaktím ani zápästím
Je jasné, že pri cvičení bicepsov dôjde aj k napumpovaniu predlaktí, ale keď sú napumpované viac ako bicepsy, niekde sa stala chyba. Mnohokrát za to môže mierne pokrčenie ruky v zápästí, či už počas celého pohybu alebo ku koncu pohybu. Tieto drobné chyby okrádajú biceps o potenciál rásť. Uistite sa, že zápästia budú rovno počas celého rozsahu opakovania.

2. Nezapájajte do cvičenia ramená
Pri cvičení bicepsových zdvihov sa často stáva, že cvičenci uberajú zo stimulu na samotnú svalovú skupinu tým, že do cvičenia zapájajú ramená. Platí to pre švihový pohyb i pre dvíhanie ramien za účelom lepšieho precítenia, ktoré v skutočnosti týmto ani nedosiahnete.

3. Nebuďte v zlom postoji
Aký je to zlý postoj pri cvičení bicepsov? Buď je veľmi slabý, kedy dochádza k pohybom telo dopredu a dozadu, čím sa cvičenie bicepsov uľahčuje, alebo je síce pevný, ale v zlej polohe – telo sa nehýbe, ale trup je zaklonený dozadu. V oboch prípadoch pritom riskujete aj zranenie. Ak máte tendenciu zakláňať sa, radšej zvoľte ľahšiu váhu, pri ktorej budete vystretí počas celého pohybu.

4. Nezanedbávajte negatívnu fázu opakovania
Veľa ľudí sa koncentruje najmä na pozitívnu fázu opakovania, teda na tú, pri ktorej záťaž zdvíhame. Pri cvičení každého svalstva je pritom veľmi dôležitá aj negatívna fáza, pri ktorej sa záťaž spúšťa do počiatočnej polohy. Pri bicepsoch je ešte dôležitejšia. Preto je dôležité, aby ste váhu spúšťali dole pomaly a kontrolovane.

5. Netrénujte ich po chrbte
Ak je vašou prioritou veľký biceps, nemali by ste ho trénovať po odcvičení chrbta. Aj pri cvičení chrbtového svalstva sa totiž zapája do akcie a následne už nemá dostatok energie na to, aby pokračoval v ďalšej práci. Preto by ste mali radšej do tréningového plánu zaradiť zvlášť tréning rúk, v ktorom budete môcť do cvičenia bicepsov vložiť maximum intenzity.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

vsetko-o-splite-v-stvordnovy-treningovy-splitVšetko o splite V. – Štvordňový tréningový split vsetko-o-splite-iv-trojdnovy-treningovy-splitVšetko o splite IV. - Trojdňový tréningový splitvsetko-o-splite-iii-dvojdnovy-treningovy-splitVšetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split vsetko-o-splite-ii-frekvencia-a-objem-treninguVšetko o splite II. – Frekvencia a objem tréninguvsetko-o-splite-i-pravidla-ktore-musite-poznatVšetko o splite I. – Pravidlá, ktoré musíte poznať
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist