Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Reklama
Tréning

Klamstvá, ktoré si vyznávači kulturistiky často hovoria

ikonkaĽudia, ktorí sa venujú rekreačne kulturistike alebo vzpieraniu, majú tendenciu robiť v posilňovni viacero nesprávnych vecí. Jednou z nich je aj to, že klamú sami seba. Problémom však je, že si to niekedy ani neuvedomujú.

Vnímanie reality môže byť u mnohých ľudí pokrivené a na tom nie je nič zvláštne. Je to vcelku bežná vec. Prinášame vám niekoľko klamstiev, ktoré si ľudia v posilňovni hovoria. Tvrdenia, ktorým mnohí veria.

1. Nemusím robiť drepy, aby mi porástli nohy
Mnoho ľudí verí, že nepotrebujú robiť ťažké drepy na to, aby si vypracovali nohy. Ak však cvičíte len na strojoch, vaše nohy nezaznamenajú taký rozvoj, aký by mohli. Aj stroje majú svoje miesto v pláne, ale drepovanie je pre telo prirodzené a prináša výsledky. Pravdou je, že ľudia, ktorí si toto hovoria, len neradí trénujú tvrdo. Tréning nôh je ťažký, drepy sú ťažké. Ale tak by to aj malo byť.

2. Musím robiť benčpres, aby mi rástol hrudník
Je zaujímavé, že tá istá skupina ľudí, ktorá nerada cvičí drepy, miluje benčpres a robila by ho neprestajne. Tlaky s veľkou činkou v ľahu však nie sú jediným cvikom, ktorý sa postará o kvalitný rozvoj prsného svalstva. Nevadí dokonca, aj keď ho úplne z tréningového plánu vynecháte a nahradíte ho tlakmi s jednoručkami. Tie dokonca mnohým ľuďom vyhovujú viacej z biomechanického hľadiska. Lepšie stimulujú hrudník a nepreťažujú tak ramená.

3. Musím dvíhať čo najväčšie váhy, aby som rástol
Niekedy je dvíhať ťažké váhy nevyhnutné, ale dvíhať ich len preto, aby sme ich dvíhali, je nezmyselné. Ak chcete budovať svaly, musíte využívať skôr mierne váhy a ťažšie zaradovať v menšej miere. Ak by ste trénovali len s ťažkými a robili pár opakovaní s nekorektnou technikou, nedocielite svoj cieľ a riskujete bolesti kĺbov, prípadne poranenia.

4. Som príliš svalnatý, aby som robil zhyby
Mnoho svalnatých borcov začína svoj tréning chrbta sťahovaním hornej kladky a vynecháva jeden veľmi efektívny zvyk s vlastnou váhou tela. Zhyby sú náročné, ale cvičenci sa ich často nepokúšajú robiť, pretože „sú na ne príliš veľkí a ťažkí“. Pravdou však je, že vás od zhybov oddeľuje len pohodlnosť. Zhyby sú ťažké, ale s trochou snahy a trpezlivosti sa ich naučí robiť aj veľký a ťažký chlap. A potom bude žať plody svojej snahy.

5. Jedného dňa sa vyrysujem, teraz nie
Toto si hovoria ľudia, ktorí neustále len naberajú hmotu. Chyták je v tom, že k tomu rysovaniu u väčšiny z nich nikdy nedôjde. Rok čo rok sa budete snažiť prijímať jedlo a pravdou je, že k rysovaniu nedôjde preto, že ste zvyknutí na spôsob, akým počas „objemovky“ jete. Stravovanie je pohodlné a nevyžaduje si veľa premýšľania a plánovania.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zvacsite-si-svoje-svaly-dvojfazovym-treningomZväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningomnemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranení
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist