5 zdravých jedál, s ktorými to môžete prehnať
Tréning nalačno? Aký má vplyv na rast svalov a pálenie tukov?
Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
Reklama
Pre ženy

Jednoduchý tréningový split pre spaľovanie tukov

ikonka
NAPÍSALA Lucka
14. 01. 2017
Prinášame vám aeróbny tréningový split, ktorý je jednoduchý, efektívny a pomôže vám, ak je vaším cieľom spaľovanie nadbytočných tukov a zároveň posilnenie svalstva.

Pre zefektívnenie spaľovanie tukov sa precvičenie celého tela rozdelilo na dva tréningové dni a využíva sa kruhové cvičenie. V prvý deň sa precvičuje horná časť tela, druhý deň patrí dolnej časti tela.

Oba tréningy sú zostavené tak, že ich môžete vykonávať v dvoch dňoch po sebe. Ak chcete mať víkend voľný, tak ho môžete cvičiť v pondelok, utorok, vo štvrtok a v piatok. Po oboch dňoch je potrebné aspoň deň odpočívať.

Pre väčšiu pestrosť môžete tento tréning skombinovať so silovým tréningom, ktorý sme vám priniesli pred niekoľkými mesiacmi. Anaeróbny tréning môžete cvičiť v pondelok a v utorok, aeróbny vo štvrtok a v piatok.

Silový tréning: Jednoduchý tréningový split pre rozvoj svalovej hmoty a sily

Ako odcvičiť tento aeróbny tréning?

Hornú časť tela precvičíme v štyroch kolách. V prvom vykonávame cvik 60 sekúnd a urobíme z neho čo najviac opakovaní, ako môžeme pri dodržaní správnej techniky prevedenia. V druhom kole sa čas skráti na 45 sekúnd, v treťom na 30 a vo štvrtom na 15. Medzi cvikmi neoddychujeme, medzi kolami oddychujeme jednu minútu.

Pri tréningu dolnej časti tela sa bude každý cvik cvičiť vždy 60 sekúnd. Po jeho docvičení sa prejde na ďalší cvik a keď dokončíme posledný, oddýchneme si minútu až dve. Celý kruh zopakujeme dva až päťkrát, v závislosti od vašej kondičnej úrovne.

Horná časť tela
Cvik Série Intervaly
Plyometrické kľuky 4 60/45/30/15
Príťahy jednoručky v predklone 4 60/45/30/15
Striedavé tlaky v stoji s jednoručkami 4 60/45/30/15
Striedavé bicepsové zdvihy 4 60/45/30/15


Dolná časť tela
Cvik Série Intervaly
Skákanie cez švihadlo 2-5 60
Drepy s vlastnou váhou tela 2-5 60
Výpady v chôdzi 2-5 60
Rumunský mŕtvy ťah 2-5 60
Skákanie cez švihadlo 2-5 60






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

styri-intenzivne-treningy-bez-potreby-posilnovneŠtyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovnesposoby-ktorymi-mozete-spalit-tuk-z-nohSpôsoby, ktorými môžete spáliť tuk z nôhtajomstva-ktore-by-ste-mali-vediet-o-svojej-celulitideTajomstvá, ktoré by ste mali vedieť o svojej celulitídenajpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-zenskom-fitnessNajpopulárnejšie články roka 2017 o ženskom fitnesskreatin-a-zenyKreatín a ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist