Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Všetko o splite I. – Pravidlá, ktoré musíte poznať
Tréning šampióna ľahšej kategórie, Flexa Lewisa
Reklama Mr. Olympa na SlovakFitness.sk
Tréning

Domáci tréning tricepsov, ktorý nezaberie viac ako 15 minút

ikonkaNemáte prístup k posilňovni? Myslíte si, že nemáte dostatok času na cvičenie? Ak však radi posilňujete a chcete mať lepšie tricepsy, ste na správnej adrese. Prinášame vám rýchly tréning, ktorý môžete robiť aj doma.

Týmto tréningom precvičíte tricepsy za 15 minút. Môžete ho robiť v pohodlí domova a hoci vám jednoručné činky pomôžu, nemusíte ich nevyhnutne mať. Jedna alternatíva totiž počíta aj s tým.

Aby sme dodržali predpísaný časový harmonogram, tréning rozpíšeme podľa časových období. Tie zahŕňajú cviky s vlastnou váhou tela a s jednoručkami. Neskôr vám ukážeme, ako nahradiť cviky s jednoručkami, ak chcete/môžete cvičiť len s vlastnou váhou tela.

Tréning vám nepomôže len budovať svaly, ale pretože sa pri ňom využíva väčší počet opakovaní a kratšie prestávky, tak pomôže aj zbaviť ruky tuku. Počas každého časového intervalu sa snažíte urobiť čo najviac opakovaní. Ak už nevládzete, dajte si na pár sekúnd pauzu a urobte ďalšie opakovania. Rozpis vyzerá nasledujúco:

15-minútový domáci tréning tricepsov
Čas Cvik
00:00 - 02:00 "Mŕtve" kľuky
02:00 - 03:00 Prestávka
03:00 - 05:00 Kľuky s úzkym úchopom
05:00 - 06:00 Prestávka
06:00 - 08:00 Kľuky na lavičke (ak nemáte, tak na stoličke)
08:00 - 09:00 Prestávka
09:00 - 11:00 Tricepsové kickback-y
11:00 - 12:00 Prestávka
12:00 - 14:00 Extenzie jednej jednoručky za hlavou
14:00 - 15:00 Strečing

Ako ste si všimli, základom sú variácie kľukov, ktoré doplňujú kickback s jednoručkou a extenzie za hlavou s jednoručkou. Ak chcete alternatívu bez činiek, jednoducho tieto dva cviky nahraďte kľukmi s úzkym úchopom alebo tzv. mŕtvymi kľukmi a tricepsovými kľukmi na lavičke.

Predpokladáme, že s výnimkou jedného sú vám všetky cviky známe. Aké sú to však tie mŕtvy kľuky? Nie je to bežný cvik a nazýva sa „mŕtvy“ preto, lebo v spodnej časti si ľahnete na zem a odstránite napätie zo svalov. Cvik najlepšie pochopíte z nasledujúceho videa:





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

vsetko-o-splite-iii-dvojdnovy-treningovy-splitVšetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split vsetko-o-splite-ii-frekvencia-a-objem-treninguVšetko o splite II. – Frekvencia a objem tréninguvsetko-o-splite-i-pravidla-ktore-musite-poznatVšetko o splite I. – Pravidlá, ktoré musíte poznať trening-sampiona-lahsej-kategorie-flexa-lewisaTréning šampióna ľahšej kategórie, Flexa Lewisa tlacovka-big-ramy-prisiel-do-vegas-nicit-sny-chce-porazit-aj-heathaTlačovka: Big Ramy prišiel do Vegas ničiť sny. Chce poraziť aj Heatha
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist