Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Reklama
Výživa

Jedlá, ktoré môžete jesť večer aj pri chudnutí

ikonkaKaždý už počul o dôvodoch, prečo by mohlo byť jedenie pred spaním problémom. V skutočnosti však už aj vedci v súčasnosti dokazujú, že sú to všetko len mýty. Niektoré jedlá konzumované večer vám dokonca pomôžu chudnúť či zlepšiť spánok.

Prinášame vám zoznam jedál, ktorých konzumácia pred spaním nemusí byť pre vás strašiakom ani v prípade, ak chudnete. Ak vám večer niečo ešte niečo chutí a neviete to vydržať, namiesto zlých jedál si vyberte niektoré z týchto:

1. Losos - losos ponúkne telu bielkoviny a cenné živiny bez škodlivých tukov. Je spojený s chudnutím a zdravým životným štýlom. Pridajte k nemu pár listov šalátu či zeleninu, a máte fajn druhú večeru.

2. Tuniak z konzervy - nevyhovuje vám pripravovať si lososa, tak si vyberte tuniaka z konzervy. Je to jednoduché jedlo vhodné aj na večer v diéte. Obsahuje zdravé tuky, bielkoviny a určite vás večer zasýti.

3. Biele morčacie mäso - nízky obsah tukov, vysoký obsah bielkovín a aminokyselina tryptofán robia z bieleho morčacieho mäsa výborného kandidáta na neskorú večeru. Nasýti vás a pomôže zaspať.

4. Banán - ak chcete niečo pohodlné, tak si zoberte jeden banán, po ktorom nezostanú ani špinavé riady. Obsahuje vlákninu, a tak vás nasýti bez väčších problémov.

5. Grécky jogurt - ďalším pohodlným riešením je vybrať si z chladničky nízkotučný grécky jogurt, ktorý upokojuje tráviaci systém, nemá veľa kalórií a znižuje pravdepodobnosť pálenia záhy po zobudení.

6. Nízkotučný tvaroh - tvaroh je populárny u kulturistov, ktorí vedia, že im večer dodá bielkoviny na väčšiu časť noci. Zasýti vás a môžete si ho aj ochutiť. Alternatívou je syr cottage.

7. Mrkva - ak vám chutí niečo chrumkavé, čo takto skúsiť mrkvičku? Mrkva obsahuje málo kalórií a je podstatne zdravšia, než iné chrumkavé veci, ako čipsy či slané tyčinky.

8. Vajce na tvrdo - obsahuje veľa bielkovín, ktoré vás zasýtia a ktoré sa budú v noci tráviť pomaly bez väčšieho zaťaženia trávenia. Dajú sa pritom pripraviť vopred. Ale ani ich príprava na poslednú chvíľu nie je náročná.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

ako-vam-omega-3-mastne-kyseliny-pomozu-s-treningomAko vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom? lepok-fakty-a-myty-ktore-ho-sprevadzajuLepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajúmali-by-ste-vediet-dieta-s-vysokym-obsahom-soli-zvysuje-hladMali by ste vedieť: Diéta s vysokým obsahom soli zvyšuje hladpreco-by-mohla-byt-kava-po-cviceni-prospesnaPrečo by mohla byť káva po cvičení prospešná? maximalizujte-inzulinovu-odozvu-pre-vacsi-rast-svalovMaximalizujte inzulínovú odozvu pre väčší rast svalov
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist