Všetko o splite V. – Štvordňový tréningový split
Všetko o splite IV. - Trojdňový tréningový split
Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Reklama
Pre ženy

Ako môže žena schudnúť tým, že sa bude viac prechádzať?

ikonka
NAPÍSALA Lucka
18. 02. 2017
Behávanie, kruhové tréningy, zumba, intervalové cvičenie. Všetko sú to aktivity, ktorým sa venuje veľa pozornosti. V skutočnosti vám však niekedy k schudnutiu pomôže aj len bežná chôdza.

Prechádzanie je jednoduchá, dostupná cesta, ako mať pod kontrolou svoju hmotnosť a ako podporiť snahu schudnúť, hlavne, ak väčšinu dňa presedíte v kancelárii alebo v škole. Spálite ním viac kalórií a znížite vplyv stresových hormónov, ktoré sa s chudnutím nekamarátia.

Prinášame vám spôsoby, akými môžete prechádzkou zvýšiť výdaj energie, teda zväčšiť množstvo spálených kalórií:

1. Stanovte si minimum
Mali by ste mať zaužívanú určitú hranicu, pod ktorú nemôžete klesnúť, keď sa prechádzaním rozhodnete podporiť chudnutie. Môžete to byť trebárs 15 000 krokov či 60 minút denne. Nemusíte to, pochopiteľne, absolvovať naraz. 20 minút vám môže trvať cesta do roboty, 20 minút cesta domov a 20 minút venujete napríklad večernej prechádzke s partnerom. Ešte lepším časom na prechádzanie by mohlo byť poludnie. Podľa vedcov poludňajšia prechádzka znižuje poobednú chuť do jedla.

2. Sem-tam choďte do kopca
Výborným spôsobom, ako zvýšiť kalorický výdaj počas prechádzania je ísť do kopca. Zaviažte sa aspoň k trom takým prechádzkam týždenne. Spevníte si tým lepšie aj svaly stehien a lýtok, vďaka čomu si zvýšite aj pokojový metabolizmus.

3. Využite intervaly
Zvýšte tempo chôdze na jednu minútu a určite spálite viac kalórií, ako keby ste tak neurobili. Zopakujte to počas prechádzky niekoľkokrát, aby bol efekt výraznejší. Pri rýchlej chôdzi hýbte viac aj rukami. To spáli opäť o trošku viac kalórií.

4. Zacvičte si počas prechádzky
Ak chcete vďaka prechádzkam chudnúť, nemalo by to byť všetko len o chôdzi. Zastavte po určitom úseku a urobte niekoľko drepov. Prejdite ďalší úsek a s pomocou lavičky urobte niekoľko bežných alebo tricepsových kľukov. Pri ďalšej zastávke môžete urobiť výpady. Vďaka takémuto cvičeniu budete budovať svaly i zvyšovať svoj tep a spaľovať viac kalórií.

5. Kráčajte viac aj mimo prechádzok
Ak chcete schudnúť, mali by ste si osvojiť pozitívny prístup k aktívnemu pohybu. To znamená, že namiesto výťahu využijete radšej schody, že namiesto skratkou pôjdete dlhšou cestou, namiesto autom pôjdete do obchodu pešo a podobne. Skrátka, vždy, keď môžete, radšej choďte.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

ako-si-mozete-vybudovat-telo-fitness-modelkyAko si môžete vybudovať telo fitness modelky? vybudujte-si-sexy-ramena-vdaka-tomuto-treninguVybudujte si sexy ramená vďaka tomuto tréningu zeny-so-zapisnikom-spalia-viac-tukovŽeny so zápisníkom spália viac tukov joga-a-jej-skryte-vyhodyJoga a jej skryté výhody treningovy-program-pre-zeny-s-kettlebellTréningový program pre ženy s kettlebell
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist