Všetko o splite V. – Štvordňový tréningový split
Všetko o splite IV. - Trojdňový tréningový split
Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Reklama
Výživa

Osem jedál, ktoré potajomky zvyšujú váš hlad

ikonkaNejete sladkosti, vyhýbate sa sladeným nápojom, no i tak ste hladní po tom, čo si dáte chlieb so syrom a ovocný džús? Niektoré jedlá spôsobujú, že budete hladní. To isto viete. O niektorých si to však pravdepodobne nemyslíte. A práve tie vám dnes odhalíme.

Robte rozumnejšie rozhodnutia a ak sa chcete vyhnúť hladu, dajte si pozor aj na tieto potraviny:

1. Syr - kazeín, ktorý je obsiahnutý v syroch, stimuluje hormóny podobne ako heroín, čo znamená, že keď si dáte kúsok syra, chcete ho ešte viac. Preto môžete pozorovať, že ste po ňom hladní.

2. Vaječné bielka - mnoho ľudí si robí vajíčka bez žĺtkov napriek tomu, že nie sú zlé. Ak však budete jesť len bielka, nezbavíte sa tak ľahko hladu. Naopak, so žĺtkami si v tomto smere pomôžete, pričom prijmete aj viac vitamínov, minerálov a bielkovín. Zlý cholesterol si nezvýšite.

3. Pšeničný chlieb - pšeničný chlieb má vysoký glykemický index, čím spôsobuje rýchly nárast hladiny cukru v krvi a tým pádom aj nárast chute do jedla.

4. Suši - čo sa skrýva za hladom, ktorý spôsobuje suši? No predsa biela ryža. Ako jednoduchý sacharid sa rýchlo premení na cukor, čo spôsobí, že zakrátko budete opäť hladní.

5. Ochutený jogurt - takmer všetky ochutené jogurty obsahujú pridaný cukor, ktorý u vás zvýši apetít. Riešenie je však jednoduché – skúste čistý grécky jogurt doplnený o čerstvé kúsky ovocia.

6. Džús - aj stopercentný ovocný džús je bohatý na jednoduché cukry, a keď odstránite vlákninu zo šupky, spôsobí rapídny nárast hladiny krvného cukru, čo povedie k zvýšenej chuti do jedla.

7. Sladené cereálie - uhádli ste, aj u cereálií môže za všetko rafinovaný cukor. Vymeňte ich preto za ovsené vločky doplnené o hrozienka a orechy. To vás zasýti podstatne lepšie.

8. Slané praclíky - obsahujú veľa sodíka, ktorí spôsobuje dehydratáciu. Vtedy nie ste schopní rozlíšiť smäd od hladu a často si vyberiete jedlo, hoci by ste v skutočnosti potrebovali viac vody.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

kulturisticke-jedla-ktore-by-ste-nemali-ignorovatKulturistické jedlá, ktoré by ste nemali ignorovaťsest-jedal-ktore-podporia-tvorbu-hormonu-nutneho-k-rastu-svalovŠesť jedál, ktoré podporia tvorbu hormónu nutného k rastu svalov objemovka-naturalneho-kulturistu-a-vyzivaObjemovka naturálneho kulturistu a výživa nasledky-neskoreho-vecerneho-jedeniaNásledky neskorého večerného jedeniarecept-salat-nicoiseRecept: Šalát Nicoise
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist