SlovakFitness.sk

Zaujímavosti 12. 03. 2017

Tri prekvapivé výhody krátkeho denného prechádzania

ikonka
Každodenná prechádza môže byť zaujímavým spôsobom, ako si spestriť život. Aj keď sa stane rutinou, nikdy neviete, čo počas nej zažijete. Nemusí byť pritom ani príliš dlhá, aby mala na vaše zdravie pozitívne účinky.

Výhod pravidelných prechádzok je mnoho, vo všeobecnosti sa dá povedať, že prospievajú fyzickému i mentálnemu zdraviu človeka. Možno ste však nevedeli, že má svoje účinky aj v takom krátkom čase, ako je desať minút.

Ak budete chodiť 10 minút denne tak prospejete svojim cievam. Šesť hodín sedenia obmedzuje prúdenie krvi vo vašich nohách, čo môže zvýšiť riziko cievnych ochorení, ktoré predchádzajú vážnym problémom, ako sú infarkt či mŕtvica. Nová štúdia zistila, že už len desaťminútová každodenná prechádza vás môže pred tým ochrániť.

Zaujímavé je, že ak sa každú hodinu postavíte a prejdete v dĺžke 5 minút, tak môžete týždenne spáliť navyše až 1000 kalórií. Päť minút za hodinu sa rovná 80 minútam ľahkej aktivity denne, ak predpokladáme, že osem hodín venujete spánku.

Ak sa vám zdá päť minút každú hodinu veľa, čo tak skúsiť prechádzanie v dĺžke 2 minúty za hodinu. Len 120 sekúnd z každej hodiny, počas ktorých sedenie nahradíte prechádzkou, zaistí, že budete žiť dlhšie. Podľa nedávnej štúdie sa dokonca zistilo, že sa vaše riziko predčasného úmrtia zníži až o 33 %.

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
top-3-hodinky-suunto-ktore-vas-nezruinujuTOP 3 hodinky Suunto, ktoré vás nezruinujúako-dlho-trva-kym-u-vas-nastupi-pretrenovanieAko dlho trvá, kým u vás nastúpi pretrénovanie? idealna-dlzka-zdriemnutia-preco-by-ste-ho-mali-zaradit-do-zivotaIdeálna dĺžka zdriemnutia. Prečo by ste ho mali zaradiť do života?co-je-lepsie-pre-regeneraciu-sauna-alebo-ladovy-kupelČo je lepšie pre regeneráciu, sauna alebo ľadový kúpeľ?ako-dlho-musite-cvicit-aby-ste-obmedzili-riziko-depresieAko dlho musíte cvičiť, aby ste obmedzili riziko depresie?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist