Prestaňte s fajčením pomocou týchto 10 tipov
Zhrešili ste v diéte? Napravte to týmto tréningom
Chcete ušetriť. Je však rybací olej dostatočnou ochranou kĺbov
10 jedál a nápojov, ktoré sú ako stvorené pre leto
Reklama
Suplementy

Top doplnky výživy pre kardiovaskulárny tréning

ikonkaSuplementy sa nemusia nevyhnutne spájať len s rastom svalovej hmoty a sily. Prinášame vám prehľad doplnkov, ktoré vám pomôžu aj pri kardiovaskulárnom tréningu. Ním sa snažíte vybudovať kondíciu a spaľovať nadbytočné kilogramy.

Tieto doplnky dokážu priviesť vašu vytrvalosť a energiu počas týchto tréningov na vyššiu úroveň, uľahčia vám tréning po mentálnej stránke a často podporujú aj samotný proces budovania kondície či spaľovania tukov. Podporujú aj proces zotavovania.

Tými najlepšími kardio doplnkami sú:

1. Kofeín
Kofeín pomáha pred tréningom dodať telu energiu a počas neho zvyšuje vytrvalosť. Výsledky štúdií tiež ukázali, že zlepšuje koncentráciu na výkon a mentálne schopnosti. Môžete ho získať z kávy, ale sú dostupné aj relatívne lacné doplnky výživy s rýchlym účinkom.

2. Kreatín
Kreatín sa preslávil ako suplement, ktorým budujete silu a svaly. Hodí sa však aj pri chudnutí a dodáva telu energiu aj pri aeróbnom cvičení. Po cvičení potom znižuje čas potrebný na zotavenie. Vďaka nemu budete mať aj silnejšie nohy, a tak toho zabehnete viac a rýchlejším tempom, ako by ste si mysleli.

3. Športové nápoje
K vytrvalostným a intenzívnym kardio tréningom sa hodia aj športové nápoje s obsahom jednoduchých sacharidov, ktoré rýchlo dopĺňajú zásoby glykogénu v tele, a elektrolytov, ktoré udržujú pri namáhavej činnosti správne fungovanie tela. Strácate ich totiž potením.

4. Srvátkový proteín
Aj srvátkový proteín dokáže zlepšiť vašu výkonnosť počas kardio tréningu. Po ňom totiž prispieva k regenerácii svalov, ich zaceľovaniu a budovaniu, čo sa odzrkadlí na ďalšom tréningu. Väčšina športovcov získava potrebné bielkoviny z mäsa, mlieka či strukovín, no srvátkový proteín je pohodlným a dobrým zdrojom bielkovín, ktoré sú po namáhavom tréningu potrebné.

5. Multivitamíny
Multivitamíny nie sú len pre starých ľudí, ale veľký úžitok z nich majú aj športovci. Okrem toho, že podporujú vaše zdravie a tým vás neuberajú o cenné dni tréningu, pomáhajú telu aj optimálne fungovať, a tak sa rýchlejšie telo zregeneruje a efektívnejšie bude spaľovať tuky.

Za zmienku stoja aj: sodíkové tablety, beta-alanín, rozvetvené aminokyseliny BCAA, predtréningové stimulanty a pumpy.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

chcete-usetrit-je-vsak-rybaci-olej-dostatocnou-ochranou-klbovChcete ušetriť. Je však rybací olej dostatočnou ochranou kĺbovsuplementy-ktore-potlacaju-chut-do-jedlaSuplementy, ktoré potláčajú chuť do jedla styri-prospesne-ucinky-glutaminu-o-ktorych-by-ste-mali-vedietŠtyri prospešné účinky glutamínu, o ktorých by ste mali vedieť l-karnitin-ako-spalovac-tukov-fungujeL-karnitín ako spaľovač tukov. Funguje? potrebujete-bcaa-ci-beta-alanin-ak-ich-uz-obsahuje-iny-doplnokPotrebujete BCAA či beta-alanín, ak ich už obsahuje iný doplnok?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist