SlovakFitness.sk

Suplementy 15. 03. 2017

Top doplnky výživy pre kardiovaskulárny tréning

ikonka
Suplementy sa nemusia nevyhnutne spájať len s rastom svalovej hmoty a sily. Prinášame vám prehľad doplnkov, ktoré vám pomôžu aj pri kardiovaskulárnom tréningu. Ním sa snažíte vybudovať kondíciu a spaľovať nadbytočné kilogramy.

Tieto doplnky dokážu priviesť vašu vytrvalosť a energiu počas týchto tréningov na vyššiu úroveň, uľahčia vám tréning po mentálnej stránke a často podporujú aj samotný proces budovania kondície či spaľovania tukov. Podporujú aj proces zotavovania.

Tými najlepšími kardio doplnkami sú:

1. Kofeín
Kofeín pomáha pred tréningom dodať telu energiu a počas neho zvyšuje vytrvalosť. Výsledky štúdií tiež ukázali, že zlepšuje koncentráciu na výkon a mentálne schopnosti. Môžete ho získať z kávy, ale sú dostupné aj relatívne lacné doplnky výživy s rýchlym účinkom.

2. Kreatín
Kreatín sa preslávil ako suplement, ktorým budujete silu a svaly. Hodí sa však aj pri chudnutí a dodáva telu energiu aj pri aeróbnom cvičení. Po cvičení potom znižuje čas potrebný na zotavenie. Vďaka nemu budete mať aj silnejšie nohy, a tak toho zabehnete viac a rýchlejším tempom, ako by ste si mysleli.

3. Športové nápoje
K vytrvalostným a intenzívnym kardio tréningom sa hodia aj športové nápoje s obsahom jednoduchých sacharidov, ktoré rýchlo dopĺňajú zásoby glykogénu v tele, a elektrolytov, ktoré udržujú pri namáhavej činnosti správne fungovanie tela. Strácate ich totiž potením.

4. Srvátkový proteín
Aj srvátkový proteín dokáže zlepšiť vašu výkonnosť počas kardio tréningu. Po ňom totiž prispieva k regenerácii svalov, ich zaceľovaniu a budovaniu, čo sa odzrkadlí na ďalšom tréningu. Väčšina športovcov získava potrebné bielkoviny z mäsa, mlieka či strukovín, no srvátkový proteín je pohodlným a dobrým zdrojom bielkovín, ktoré sú po namáhavom tréningu potrebné.

5. Multivitamíny
Multivitamíny nie sú len pre starých ľudí, ale veľký úžitok z nich majú aj športovci. Okrem toho, že podporujú vaše zdravie a tým vás neuberajú o cenné dni tréningu, pomáhajú telu aj optimálne fungovať, a tak sa rýchlejšie telo zregeneruje a efektívnejšie bude spaľovať tuky.

Za zmienku stoja aj: sodíkové tablety, beta-alanín, rozvetvené aminokyseliny BCAA, predtréningové stimulanty a pumpy.

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
vedlajsie-ucinky-spalovacov-tukovVedľajšie účinky spaľovačov tukov pat-doplnkov-vyzivy-ktore-by-ste-mali-uzivat-dennePäť doplnkov výživy, ktoré by ste mali užívať denne jednoduche-sposoby-ktorymi-zefektivnite-prijem-vitaminovJednoduché spôsoby, ktorými zefektívnite príjem vitamínov 5-veci-ktore-musite-zvazit-pred-kupou-proteinu5 vecí, ktoré musíte zvážiť pred kúpou proteínu garcinia-cambogia-o-aky-doplnok-vyzivy-ideGarcinia Cambogia – o aký doplnok výživy ide?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist