Vypracujte si nohy týmito 5 cvikmi bez použitia činiek
Doplnky výživy, ktoré vám pomôžu v boji s vianočným priberaním
Sacharidy – sú zlé alebo dobré?
Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Reklama
Suplementy

Top doplnky výživy pre kardiovaskulárny tréning

ikonkaSuplementy sa nemusia nevyhnutne spájať len s rastom svalovej hmoty a sily. Prinášame vám prehľad doplnkov, ktoré vám pomôžu aj pri kardiovaskulárnom tréningu. Ním sa snažíte vybudovať kondíciu a spaľovať nadbytočné kilogramy.

Tieto doplnky dokážu priviesť vašu vytrvalosť a energiu počas týchto tréningov na vyššiu úroveň, uľahčia vám tréning po mentálnej stránke a často podporujú aj samotný proces budovania kondície či spaľovania tukov. Podporujú aj proces zotavovania.

Tými najlepšími kardio doplnkami sú:

1. Kofeín
Kofeín pomáha pred tréningom dodať telu energiu a počas neho zvyšuje vytrvalosť. Výsledky štúdií tiež ukázali, že zlepšuje koncentráciu na výkon a mentálne schopnosti. Môžete ho získať z kávy, ale sú dostupné aj relatívne lacné doplnky výživy s rýchlym účinkom.

2. Kreatín
Kreatín sa preslávil ako suplement, ktorým budujete silu a svaly. Hodí sa však aj pri chudnutí a dodáva telu energiu aj pri aeróbnom cvičení. Po cvičení potom znižuje čas potrebný na zotavenie. Vďaka nemu budete mať aj silnejšie nohy, a tak toho zabehnete viac a rýchlejším tempom, ako by ste si mysleli.

3. Športové nápoje
K vytrvalostným a intenzívnym kardio tréningom sa hodia aj športové nápoje s obsahom jednoduchých sacharidov, ktoré rýchlo dopĺňajú zásoby glykogénu v tele, a elektrolytov, ktoré udržujú pri namáhavej činnosti správne fungovanie tela. Strácate ich totiž potením.

4. Srvátkový proteín
Aj srvátkový proteín dokáže zlepšiť vašu výkonnosť počas kardio tréningu. Po ňom totiž prispieva k regenerácii svalov, ich zaceľovaniu a budovaniu, čo sa odzrkadlí na ďalšom tréningu. Väčšina športovcov získava potrebné bielkoviny z mäsa, mlieka či strukovín, no srvátkový proteín je pohodlným a dobrým zdrojom bielkovín, ktoré sú po namáhavom tréningu potrebné.

5. Multivitamíny
Multivitamíny nie sú len pre starých ľudí, ale veľký úžitok z nich majú aj športovci. Okrem toho, že podporujú vaše zdravie a tým vás neuberajú o cenné dni tréningu, pomáhajú telu aj optimálne fungovať, a tak sa rýchlejšie telo zregeneruje a efektívnejšie bude spaľovať tuky.

Za zmienku stoja aj: sodíkové tablety, beta-alanín, rozvetvené aminokyseliny BCAA, predtréningové stimulanty a pumpy.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

doplnky-vyzivy-ktore-vam-pomozu-v-boji-s-vianocnym-priberanimDoplnky výživy, ktoré vám pomôžu v boji s vianočným priberanímaky-je-rozdiel-medzi-srvatkovym-a-sojovym-proteinom-co-ziskate-ich-spojenimAký je rozdiel medzi srvátkovým a sójovým proteínom? Čo získate ich spojením?pat-suplementov-pre-rychly-narast-svalovej-hmotyPäť suplementov pre rýchly nárast svalovej hmoty kolko-proteinov-by-ste-mali-denne-vypitKoľko proteínov by ste mali denne vypiť? tie-najlepsie-suplementy-pre-regeneraciu-svalovTie najlepšie suplementy pre regeneráciu svalov
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist