5 zdravých jedál, s ktorými to môžete prehnať
Tréning nalačno? Aký má vplyv na rast svalov a pálenie tukov?
Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
Reklama
Tréning

Tréningy, s ktorými schudnete aj bez tradičného kardia

ikonkaChcete schudnúť, ale tradičné formy kardia nie sú vaša šálka kávy? Potom ste na správnej adrese. Prinášame vám pár tréningov, ktoré vám pomôžu spaľovať nadbytočné tuky bez využitia behu, bicyklovania, plávania či inej aeróbnej činnosti.

Tréning na spaľovanie tukov 1

Tento tréning vo veľkej miere prispeje aj spevneniu a posilneniu brušného svalstva, za čo možno vďačiť jeho strednej fáze, ktorá pozostáva z cvičenia dosky. Úvodná a konečná sa postarajú najmä o zvýšenie tepu a popracujú aj na vašej kondičke. Precvičíte v nich aj nohy. Celý okruh cvikov sa vykoná trikrát. Medzi sériami sa odpočíva 60 sekúnd.

Cviky:
Angličáky (burpees) - 3 série po 10 opakovaní
Výpady s výskokom – 3 série po 10 opakovaní

Doska (plank) – 3 minúty, 2 minúty, 1 minúta

Drepy s tlakmi nad hlavu – 3 série po 25 opakovaní
Poskoky znožmo (jumping jacks) – 3 série po 25 opakovaní

Tréning na spaľovanie tukov 2

Tento tréning je rozdelený na päť blokov. Každý obsahuje dva cviky, ktoré vykonáte dva až trikrát bez prestávky. Následne prejdete k ďalšiemu bloku a po veľmi krátkej prestávke na vydýchanie pokračujete rovnakým spôsobom až kým neurobíte všetky naplánované bloky.

Cviky:
Blok 1: Drepy s výskokmi (15 opakovaní) + Horolezec (30 sekúnd)
Blok 2: Príťahy činky v predklone (15 opak.) + Poskoky znožmo (30 s.)
Blok 3: Benčpres (15 opak.) + Beh s vysokými kolenami na mieste (30 s.)
Blok 4: Tlaky v stoji (15 opak.) + Zakopávanie na mieste (30 s.)
Blok 5: Výstupy na lavičku (20 opak.) + Doska (Plank) (60 s.)

Tréning na spaľovanie tukov 3

Vyberte si pri každom cviku váhu tak, aby ste boli od bodu zlyhania vzdialení 2-3 opakovania. Po každom okruhu oddychujte jednu minútu. Okruhy zopakujte dokopy päťkrát.

Cviky:
Tlaky na lavičke s jednoručkami (10-12 opakovaní)
Zhyby / Sťahovanie hornej kladky (10-12 opakovaní)
Drepy s výskokmi (10-12 opakovaní)
Tlaky v stoji (10-12 opakovaní)
Tricepsové kľuky na lavičke (10-12 opakovaní)
Horolezec (mountain climber) (10-12 opakovaní)






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-nalacno-aky-ma-vplyv-na-rast-svalov-a-palenie-tukovTréning nalačno? Aký má vplyv na rast svalov a pálenie tukov?5-treningov-pre-rozvoj-hmoty-vasho-chrbta5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbtaako-co-najviac-znizit-potreningovu-bolest-svalovAko čo najviac znížiť potréningovú bolesť svalov?totalny-treningovy-program-pre-rychle-chudnutieTotálny tréningový program pre rýchle chudnutie chcete-ziskat-z-klukov-viac-robte-tieto-veciChcete získať z kľukov viac? Robte tieto veci
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist