Prestaňte s fajčením pomocou týchto 10 tipov
Zhrešili ste v diéte? Napravte to týmto tréningom
Chcete ušetriť. Je však rybací olej dostatočnou ochranou kĺbov
10 jedál a nápojov, ktoré sú ako stvorené pre leto
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XV. – Evan Centopani a dvakrát tricepsy

ikonkaTricepsy sú partiou, ktorá oddeľuje amerického kulturistu Evana Centopaniho od zvyšku štartového poľa. Sú jeho výstavnou partiou už od roku 2007, kedy sa stal profesionálom. Niet sa teda čudovať tomu, že pri jeho osobe sa pozrieme práve na tréning tricepsov.

Ak chcete vybudovať dokonalé paže, nemôžete sa koncentrovať len na rozvoj bicepsov. Väčšinu hmoty tvoria tricepsy, ktoré sú kľúčové pri budovaní komplexného vzhľadu rúk. Na rozdiel od bicepsov sa nimi môžete pochváliť aj bez napínanie svalov. A možno vám v ich rozvoji pomôže aj tréning, ktorý vykonáva Centopani.

V tomto diele nášho seriálu sa pozrieme až na dve rutiny, ktoré rodák z Connecticutu využíva. Ako prvý bude jeho tréning v objemovej fáze prípravy, kedy sa snaží nabrať hmotu. Tréning nie je príliš komplikovaný a ani nie je dlhý. Vykonáte počas neho štyri cviky spojené do dvoch supersérií. Tých absolvujete dokopy osem, pričom opakovania budú na úrovni 8-12.

Centopaniho objemový tréning tricepsov
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Stláčanie kladky
Francúzske tlaky
4 8-12
Superséria:
Extenzie za hlavou s jednou rukou
Kľuky na bradlách so záťažou
4 8-12

Keď sa Centopanimu blíži súťaž, presúva svoju pozornosť na rysovanie. Zmenou prechádza aj tréning tricepsov. Stále pôjde o dve supersérie vykonávané dokopy osemkrát, ale pôjde o odlišné cviky a vyšší počet opakovaní – 12 až 15. Výnimku tvorí posledný cvik, ktorý vykonáva s o čosi nižším počtom.

Centopaniho predsúťažný tréning tricepsov
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Stláčanie kladky s lanovým adaptérom
Kľuky na bradlách so zážažou
4 12-15
Superséria:
Kickback
Extenzie za hlavou s jednou rukou
4
12-15
8-12

zdroj: Muscular Development



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-kulturistu-xvii-jon-delarosa-a-trening-stehienTréning kulturistu XVII. – Jon Delarosa a tréning stehien trening-legendy-ix-lee-haney-a-treningy-bicepsovTréning legendy IX. – Lee Haney a tréningy bicepsov trening-kulturistu-xvii-victor-martinez-a-hrudnikTréning kulturistu XVII. – Victor Martinez a hrudník trening-legendy-viii-ronnie-coleman-a-hrudnik-s-bicepsmiTréning legendy VIII. – Ronnie Coleman a hrudník s bicepsmitrening-kulturistu-xvi-branch-warren-a-rukyTréning kulturistu XVI. – Branch Warren a ruky
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist