Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XV. – Evan Centopani a dvakrát tricepsy

ikonkaTricepsy sú partiou, ktorá oddeľuje amerického kulturistu Evana Centopaniho od zvyšku štartového poľa. Sú jeho výstavnou partiou už od roku 2007, kedy sa stal profesionálom. Niet sa teda čudovať tomu, že pri jeho osobe sa pozrieme práve na tréning tricepsov.

Ak chcete vybudovať dokonalé paže, nemôžete sa koncentrovať len na rozvoj bicepsov. Väčšinu hmoty tvoria tricepsy, ktoré sú kľúčové pri budovaní komplexného vzhľadu rúk. Na rozdiel od bicepsov sa nimi môžete pochváliť aj bez napínanie svalov. A možno vám v ich rozvoji pomôže aj tréning, ktorý vykonáva Centopani.

V tomto diele nášho seriálu sa pozrieme až na dve rutiny, ktoré rodák z Connecticutu využíva. Ako prvý bude jeho tréning v objemovej fáze prípravy, kedy sa snaží nabrať hmotu. Tréning nie je príliš komplikovaný a ani nie je dlhý. Vykonáte počas neho štyri cviky spojené do dvoch supersérií. Tých absolvujete dokopy osem, pričom opakovania budú na úrovni 8-12.

Centopaniho objemový tréning tricepsov
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Stláčanie kladky
Francúzske tlaky
4 8-12
Superséria:
Extenzie za hlavou s jednou rukou
Kľuky na bradlách so záťažou
4 8-12

Keď sa Centopanimu blíži súťaž, presúva svoju pozornosť na rysovanie. Zmenou prechádza aj tréning tricepsov. Stále pôjde o dve supersérie vykonávané dokopy osemkrát, ale pôjde o odlišné cviky a vyšší počet opakovaní – 12 až 15. Výnimku tvorí posledný cvik, ktorý vykonáva s o čosi nižším počtom.

Centopaniho predsúťažný tréning tricepsov
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Stláčanie kladky s lanovým adaptérom
Kľuky na bradlách so zážažou
4 12-15
Superséria:
Kickback
Extenzie za hlavou s jednou rukou
4
12-15
8-12

zdroj: Muscular Development



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-kulturistu-xx-kai-greene-a-hrudnikTréning kulturistu XX. – Kai Greene a hrudníktrening-legendy-xiii-shawn-ray-a-trening-stehienTréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien trening-kulturistu-xix-ramena-v-podani-justina-comptonaTréning kulturistu XIX. – Ramená v podaní Justina Comptona trening-legendy-xii-dorian-yates-a-hrudnik-s-bicepsmiTréning legendy XII. – Dorian Yates a hrudník s bicepsmi trening-kulturistu-xviii-shawn-rhoden-a-chrbatTréning kulturistu XVIII. – Shawn Rhoden a chrbát
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist