Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Reklama
Pre ženy

Tri tréningy, ktoré pomôžu ženám rozvinúť celé telo

ikonkaHľadáte tréning, ktorý by nebol príliš komplikovaný a precvičil by celé telo? Ste na správnej adrese. Prinášame vám tri intenzívne tréningy, ktoré pomôžu naštartovať alebo podporiť proces vašej premeny.

Tieto tréningy vám umožnia trénovať nie len v komerčnej posilňovni, ale aj priamo doma, takže sa vám zídu aj v obdobiach, kedy nebudete mať dostatok času na to, aby ste ešte dochádzali do posilňovne.

1. KRUHOVÝ TRÉNING PRE DOMÁCNOSŤ
Práve tento tréning je skvelý, pokiaľ nemáte prístup k posilňovni. Úplne bez problémov sa totiž dá odcvičiť aj doma. Nezahŕňa žiadne náčinie, no to neznamená, že je ľahký. Urobte každý kruh šesť až osemkrát a už sa nebudete báť toho, či vám vôbec posilní svaly a spáli tuky.

Cvik Opakovania
Poskoky znožmo (Jumping Jacks) 20
Kľuky 10
Vysoké kolená 20
Angličáky (burpees) 10
Skracovačky 20
Kľuky 10
Drepy 20
Kľuky 10
Tricepsové kľuky (na stoličke) 20

2. INTENZÍVNY TRÉNING NA PÁLENIE TUKOV
Ak je vaším cieľom najmä chudnutie, potom bude tento tréning rozhodne určený pre vás. Precvičíte ním každú partiu vášho tela a spálite hromadu kalórií bez toho, aby ste museli využiť čo i len jeden kardio stroj. Najlepšie na tom je, že trvá len 20 minút. Cieľom je urobiť čo najviac opakovaní nasledujúcej sekvencie cvikov v predpísanom množstve opakovaní s minimom prestávok:

Cvik Opakovania
Výpady 8-10
Príťahy jednoručky v predklone 8-10
Kľuky 8-10
Drepy s tlakmi nad hlavu 8-10
Mŕtvy ťah s bicepsovým zdvihy a tlakmi nad hlavu 8-10

3. KONDIČNO-SILOVÝ TRÉNING
Tento tréning buduje aj svaly a silu, no nepotrebujete naň viac ako len sadu jednoručiek, a tak ho tiež môžete robiť doma. Pomôže vám spevniť svaly, spáliť tuky i vybudovať kondíciu. Vykonávajú sa počas neho dve gigantické série. Prvú absolvujete tri až štyrikrát a potom prejdete na druhú, ktorú urobíte tiež tri až štyrikrát. Medzi sériami odpočívate nie viac ako 60 sekúnd.

Cvik Opakovania
Prvá gigantická séria 3-4x
Drepy 10
Kľuky 10
Výpady 10
Mŕtve ťahy 10
Druhá gigantická séria 3-4x
Bicepsové zdvihy 10
Tlaky nad hlavu 10
Kickback 10
Skracovačky 10






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

styri-intenzivne-treningy-bez-potreby-posilnovneŠtyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovnesposoby-ktorymi-mozete-spalit-tuk-z-nohSpôsoby, ktorými môžete spáliť tuk z nôhtajomstva-ktore-by-ste-mali-vediet-o-svojej-celulitideTajomstvá, ktoré by ste mali vedieť o svojej celulitídenajpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-zenskom-fitnessNajpopulárnejšie články roka 2017 o ženskom fitnesskreatin-a-zenyKreatín a ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist