Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Všetko o splite I. – Pravidlá, ktoré musíte poznať
Tréning šampióna ľahšej kategórie, Flexa Lewisa
Reklama Mr. Olympa na SlovakFitness.sk
Tréning

Môžete vynechať večeru a urýchliť tak chudnutie?

ikonkaVynechávanie jedál je citlivá téma. Ak chcete schudnúť, možno sa pýtate, či je dobré vynechávať večeru. Prináša to so sebou riziká i pozitíva. Ak ste dostatočne disciplinovaní, môže to fungovať. Ak nie, môže sa vám to vypomstiť.

Aby ste si mohli dovoliť vynechať večeru, musíte byť disciplinovaní v tom smere, že budete mať inak zdravú, veľmi dobre vybalansovanú stravu. Inak by vás to mohli skôr viesť k ľahšiemu priberaniu. Toto by ste teda mali zohľadniť:

1. Neskorý obed môže pomôcť s chudnutím
V určitých oblastiach by vynechávanie večere mohlo mať svoje zdravotné opodstatnenie, ak svoj obed skonzumujete až v strede popoludnia. Vedci zistili, že jedenie raňajok a neskorého obeda pomáha znižovať hmotnosť a regulovať krvný cukor efektívnejšie ako jedenie šiestich menších jedál denne. Pomáha to tiež k rýchlejšiemu zaspávaniu.

2. Vynechaním večere môžete znížiť prijaté kalórie
Ak budete pravidelne vynechávať tretie hlavné jedlo dňa, prijmete menej kalórií ako predtým a zároveň menej, ako keby ste vynechali raňajky. Platí to dovtedy, kým sa vám nespomalí metabolizmus. Z matematického hľadiska by vám teda tiež pomohlo len to, keby ste len večeru nahradili menším nízkokalorickým pokrmom.

3. Môžete riskovať nedostatok živín
Ak budete vynechávať večeru, existuje riziko, že nedostanete do tela všetky potrebné živiny v dostatočnom množstve na to, aby telo fungovalo optimálne. V modernej diéte je už bez uberania jedál problém získať niektoré vitamíny či minerály. Preto je možno lepšie z dlhodobého hľadiska nahradiť vašu tradičnú večeru niečím ľahkým a zdravým. Napríklad zeleninovým šalátom bez dressingu.

4. Vynechávanie jedál má aj ďalšie riziká
Dlhodobé vynechávanie jedál by podľa vedcov mohlo negatívne ovplyvniť váš metabolizmus a mechanizmus, ktorý má na starosti kontrolu hladu. Ak totiž budete niekoľko hodín bez jedla, váš mozog prichádza o energiu, čo tiež môže viesť k únave, strate koncentrácie, podráždenosti či mdlobám.

Pokiaľ sa snažíte schudnúť, vynechávanie večer by sa mohlo osvedčiť v krátkodobom období, ak však inak udržíte svoju stravu perfektne vyladenú. Veľa ľudí je náchylných na nárazové prejedanie, ktorého pravdepodobnosť sa takouto taktikou zvyšuje. Ak ste takouto osobou, táto taktika pre vás nie je najvhodnejšia.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

vsetko-o-splite-iii-dvojdnovy-treningovy-splitVšetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split vsetko-o-splite-ii-frekvencia-a-objem-treninguVšetko o splite II. – Frekvencia a objem tréninguvsetko-o-splite-i-pravidla-ktore-musite-poznatVšetko o splite I. – Pravidlá, ktoré musíte poznať trening-sampiona-lahsej-kategorie-flexa-lewisaTréning šampióna ľahšej kategórie, Flexa Lewisa tlacovka-big-ramy-prisiel-do-vegas-nicit-sny-chce-porazit-aj-heathaTlačovka: Big Ramy prišiel do Vegas ničiť sny. Chce poraziť aj Heatha
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist