Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XVI. – Branch Warren a ruky

ikonkaV tejto časti seriálu sa opäť zameriame na trošku divokejší prístup. Pozornosť sa vracia na amerického profesionála Brancha Warrena, ktorého vrcholom bolo druhé miesto na Mr. Olympia v roku 2009. Pozrieme sa na tréning rúk, ktorému sa venoval v roku 2011.

Warren tento tréning cvičil v stredu. Pred ním už mal odcvičené hrudník i chrbát. Vo štvrtok nasledovali nohy a v piatok ramená. Bicepsy i tricepsy precvičuje spolu a to veľmi intenzívne, často za hranicu korektného vykonávania cvikov, čo určite napodobňovať neodporúčame. Tréning nie je vhodný pre začiatočníkov a je nevyhnutné sa pred ním dobre zahriať.

Tréning začína precvičením bicepsov. Tým sú učené štyri cviky, pričom prvé dva – bicepsové zdvihy na stroji a bicepsové zdvihy s jednoručkami – sa v poslednej sérií vykonávajú zhadzovane – cvik sa vykoná do zlyhania, uberie sa záťaž, opäť sa dôjde k zlyhaniu a opäť sa uberie záťaž. Pre lepšie izolovanie bicepsov je predposledný cvik vykonávaný ležmo na šikmej lavici a pre lepšie precítenie a vyšťavenie svalov sa posledný robí na kladke.

Na kladke sa následne prechádza aj k tréningu tricepsov, u ktorých sa využíva iná intenzifikačná technika – supersérie. Sú dve a nachádzajú sa v strede tejto časti tréningu. Na úvod sa bežným spôsobom odcvičí stláčanie kladky a na záver benčpres s úzkym úchopom. V spomínaných supersériách sa spájajú tieto cviky: extenzie s hornou kladkou spoza hlavy (môže byť s oporou lavičky) s kľukmi na bradlách (alebo stroji) a stláčanie hornej kladky podhmatom s tricepsovými tlakmi jednoručky za hlavou.

Prestávky medzi sériami sú 45-sekundové.

Warrenov tréning rúk (2011)
Cvik Série Opakovania
Bicepsy
Bicepsové zdvihy na stroji (zahriatie) 1 20
Bicepsové zdvihy na stroji 5* 15
Bicepsové zdvihy s jednoručkami 3* 8-10
Bic. zdvihy s veľkou činkou v ľahu na šikmej lavici 3 15
Bic. zdvihy na spodnej kladke s EZ tyčou 3 10-15
Tricepsy
Tricepsové stláčanie kladky s úzkym úchopom 4 15-20
Superséria:
Extenzie s hornou kladkou spoza hlavy
Kľuky na bradlách (alebo na stroji)
3
15
20
Superséria:
Stlačanie hornej kladky podhmatom
Tricepsové tlaky jednoručky za hlavou
3
15
12
Benčpres s úzkym úchopom 2 20
* - posledná séria je zhadzovaná




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-kulturistu-xx-kai-greene-a-hrudnikTréning kulturistu XX. – Kai Greene a hrudníktrening-legendy-xiii-shawn-ray-a-trening-stehienTréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien trening-kulturistu-xix-ramena-v-podani-justina-comptonaTréning kulturistu XIX. – Ramená v podaní Justina Comptona trening-legendy-xii-dorian-yates-a-hrudnik-s-bicepsmiTréning legendy XII. – Dorian Yates a hrudník s bicepsmi trening-kulturistu-xviii-shawn-rhoden-a-chrbatTréning kulturistu XVIII. – Shawn Rhoden a chrbát
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist