Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XVI. – Branch Warren a ruky

ikonkaV tejto časti seriálu sa opäť zameriame na trošku divokejší prístup. Pozornosť sa vracia na amerického profesionála Brancha Warrena, ktorého vrcholom bolo druhé miesto na Mr. Olympia v roku 2009. Pozrieme sa na tréning rúk, ktorému sa venoval v roku 2011.

Warren tento tréning cvičil v stredu. Pred ním už mal odcvičené hrudník i chrbát. Vo štvrtok nasledovali nohy a v piatok ramená. Bicepsy i tricepsy precvičuje spolu a to veľmi intenzívne, často za hranicu korektného vykonávania cvikov, čo určite napodobňovať neodporúčame. Tréning nie je vhodný pre začiatočníkov a je nevyhnutné sa pred ním dobre zahriať.

Tréning začína precvičením bicepsov. Tým sú učené štyri cviky, pričom prvé dva – bicepsové zdvihy na stroji a bicepsové zdvihy s jednoručkami – sa v poslednej sérií vykonávajú zhadzovane – cvik sa vykoná do zlyhania, uberie sa záťaž, opäť sa dôjde k zlyhaniu a opäť sa uberie záťaž. Pre lepšie izolovanie bicepsov je predposledný cvik vykonávaný ležmo na šikmej lavici a pre lepšie precítenie a vyšťavenie svalov sa posledný robí na kladke.

Na kladke sa následne prechádza aj k tréningu tricepsov, u ktorých sa využíva iná intenzifikačná technika – supersérie. Sú dve a nachádzajú sa v strede tejto časti tréningu. Na úvod sa bežným spôsobom odcvičí stláčanie kladky a na záver benčpres s úzkym úchopom. V spomínaných supersériách sa spájajú tieto cviky: extenzie s hornou kladkou spoza hlavy (môže byť s oporou lavičky) s kľukmi na bradlách (alebo stroji) a stláčanie hornej kladky podhmatom s tricepsovými tlakmi jednoručky za hlavou.

Prestávky medzi sériami sú 45-sekundové.

Warrenov tréning rúk (2011)
Cvik Série Opakovania
Bicepsy
Bicepsové zdvihy na stroji (zahriatie) 1 20
Bicepsové zdvihy na stroji 5* 15
Bicepsové zdvihy s jednoručkami 3* 8-10
Bic. zdvihy s veľkou činkou v ľahu na šikmej lavici 3 15
Bic. zdvihy na spodnej kladke s EZ tyčou 3 10-15
Tricepsy
Tricepsové stláčanie kladky s úzkym úchopom 4 15-20
Superséria:
Extenzie s hornou kladkou spoza hlavy
Kľuky na bradlách (alebo na stroji)
3
15
20
Superséria:
Stlačanie hornej kladky podhmatom
Tricepsové tlaky jednoručky za hlavou
3
15
12
Benčpres s úzkym úchopom 2 20
* - posledná séria je zhadzovaná






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-legendy-xvi-shawn-ray-a-trening-nohTréning legendy XVI. – Shawn Ray a tréning nôh trening-kulturistu-xxii-big-ramy-a-trening-hrudnikaTréning kulturistu XXII. – Big Ramy a tréning hrudníka trening-legendy-iv-dave-draper-a-jeho-oblubeny-programTréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program trening-kulturistu-xxi-branch-warren-a-nohy-na-maximumTréning kulturistu XXI. – Branch Warren a nohy na maximum trening-legendy-xiv-flex-wheeler-a-trening-rukTréning legendy XIV. – Flex Wheeler a tréning rúk
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist