Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Reklama
Tréning

Chcete mať ruky ako Vin Diesel? Skúste tento tréning

ikonkaHerec Vin Diesel sa nepreslávil len svojim hereckým umením, ale aj robustnou postavou, ktorej dominovali veľké paže v tesných tričkách. A aj napriek tomu, že má päťdesiat, stále sú jeho ruky obdivuhodné.

Ak by ste aj vy chceli dosiahnuť podobný rozvoj rúk, vyskúšajte jeho prístup k tréningu. Bicepsy a tricepsy sa snaží zasiahnuť z každej strany, čoho príkladom je nasledujúci tréningový rozpis, ktorým sa môžete inšpirovať.

Čím dlhšie svaly pracujú pod napätím, tým lepšie sa adaptujú záťaži tým, že sa zväčšujú a zosilňujú. A na to stavia aj tréning, ktorý stačí vykonávať raz týždenne. Prestávky medzi sériami sú 60-sekundové.

Tréning je zložený zo šiestich cvikov, ktoré primárne cielia tricepsy a bicepsy, no precvičia aj predlaktia. U cvikov, pri ktorých je namiesto počtu opakovaní uvedený čas, treba voliť váhu pre 30 opakovaní. Nerobte ich však špecifické množstvo, ale predpísaný čas a v normálnom tempe – nikam sa nemusíte ponáhľať.

Efektívny tréning rúk
Cvik Série Opakovania
Bicepsové zdvihy s EZ tyčou 3 8-10
Kladivové zdvihy 3 10-12
Bicepsové zdvihy nadhmatom 3 60 sekúnd
Tricepsové stláčanie kladky 3 12-15
Kľuky na bradlách 3 do zlyhania
Extenzie za hlavou jednou rukou 3 60 sekúnd

zdroj: Men’s Fitness





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

5-treningov-pre-rozvoj-hmoty-vasho-chrbta5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbtaako-co-najviac-znizit-potreningovu-bolest-svalovAko čo najviac znížiť potréningovú bolesť svalov?totalny-treningovy-program-pre-rychle-chudnutieTotálny tréningový program pre rýchle chudnutie chcete-ziskat-z-klukov-viac-robte-tieto-veciChcete získať z kľukov viac? Robte tieto veci budujte-svaly-s-jednoruckami-a-tymto-kruhovym-treningomBudujte svaly s jednoručkami a týmto kruhovým tréningom
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist