Päť tipov, ktoré vám pomôžu vybudovať sebadôveru
Eva Mendes sa podelila o tajomstvá svojej postavy
Bojujte proti depresii a zlej nálade týmito tipmi
Naberte svaly s DTP II. - Tréning k rastu svalovej hmoty
Reklama
Kulturistika

Tréning legendy VIII. – Ronnie Coleman a hrudník s bicepsmi

ikonkaRonnie Coleman. Meno, ktoré pozná každý fanúšik kulturistiky. „Big Ron“ sa zaradil medzi najväčšie ikony tohto športu. Bývalý policajt totiž vyhral rekordný počet profesionálnych súťaží a osemkrát po sebe ovládol aj prestížnu súťaž Mr. Olympia.

V tejto časti nášho seriálu sa pozrieme na tréning partií, ktoré typicky trénoval spolu a ktoré patrilo k jeho silným stránkam. U tohto rekordéra sa pozrieme na tréning, ktorý je populárny aj u kondičných cvičencov. Tréning hrudníka a bicepsov.

Coleman zvykol trénovať od pondelka do soboty krátko pred obedom. V pondelok absolvoval tréning nôh, v utorok chrbta a tricepov, v stredu ramien, vo štvrtok hrudníka a bicepsov, v piatok opäť nôh a v sobotu hrudníka, tricepsov a lýtok.

V oboch tréningových jednotkách precvičoval hrudník podobne. V tom prvom využíval len tlaky, v druhom pridal aj rozpažovania jednoručkami na šikmej lavici. V tomto článku sa zameriame na ten prvý.

V ňom najskôr troma ťažkými cvikmi precvičil prsné svaly. Začínal troma sériami benčpresu na rovnej lavici, potom urobil tri série rovnakého cviku na šikmej lavici hlavou hore a následne tri série na šikmej lavici hlavou dole. Využíval ťažké váhy, ale robil relatívne viac opakovaní – 10 až 20.

Druhú polovicu typicky štvrtkového tréningu tvorili tri cviky na bicepsy. Začínal zdvihmi veľkej činky, po ktorých nasledovali koncentrované zdvihy jednoručky a nakoniec kladivové zdvihy. Opäť urobil cviky v troch sériách a opakovania držal v rozmedzí 15 až 20.

Colemanov tréning hrudníka a bicepsov
Cvik Série Opakovania
Benčpres 3 10-20
Benčpres na šikmej lavici 3 15-20
Benčpres na šikmej lavici hlavou dole 3 15-20
Bic. zdvihy s veľkou činkou 3 15-20
Koncentrované zdvihy s jednoručkou 3 15-20
Kladivové zdvihy 3 15-20

zdroj: healthyceleb



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-kulturistu-xviii-shawn-rhoden-a-chrbatTréning kulturistu XVIII. – Shawn Rhoden a chrbáttrening-legendy-xi-jay-cutler-a-trening-stehienTréning legendy XI. – Jay Cutler a tréning stehienheath-vyrovnal-arnoldov-zapis-lewis-sa-k-nemu-priblizilHeath vyrovnal Arnoldov zápis, Lewis sa k nemu priblížilbikini-maju-novu-sampionku-physique-muzov-i-zien-nieBikini majú novú šampiónku, Physique mužov i žien nie heatha-ohrozuju-ramy-a-bonac-lewis-v-212-ke-opat-dominantnyHeatha ohrozujú Ramy a Bonac, Lewis v 212-ke opäť dominantný
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist