Arnold Schwarzenegger – Tipy pre tréning ramien
Doplnky výživy proti striám
Aké pravidlá výživy by mal dodržiavať vytrvalostný športovec?
Kruhový tréning – tréningový program pre vás
Reklama
Pre ženy

Tri dôvody, prečo by si mali ženy udržovať zdravú hmotnosť

ikonkaNajhoršia vec, ktorú môžete urobiť pre svoju sebadôveru je presvedčiť sa, že je v poriadku, keď priberiete pár kilogramov. Pár kilogramov navyše na inak zdravom tele neurobí veľký rozdiel, no môže to byť začiatok vašej cesty z kopca.

Nemusíte to ustriehnuť a zrazu budete mať nadváhu. Aby ste tomu včas zabránili, musíte si uvedomiť, prečo je pre každú ženu dôležité, aby si váhu udržiavala na zdravej úrovni. Tu sú tri pádne dôvody:

1. BUDETE ŽIŤ DLHŠIE
Možno sa to nezdá, ale život ubehne rýchlo. A zatiaľ nikto nedokázal, že by sme žili životov viac. Tak prečo ho neprežiť čo najlepšie a najdlhšie? A práve zdravá hmotnosť vám predĺži život o niekoľko rokov. Dlhšie budete v blízkosti svojich priateľov, svojej rodiny a dlhšie si budete užívať svoje záľuby. A preto sa oplatí udržovať zdravú hmotnosť, či nie?

2. BUDETE SA CÍTIŤ ATRAKTÍVNEJŠIE
Neznamená, že žena, ktorá ma na seba o trochu viac kilogramov, sa nemôže cítiť atraktívne. Avšak, mnoho žien až práve po schudnutí nájde svoju stratenú alebo dovtedy neexistujúce sebadôveru. Na druhú stranu, platí to rovnako aj o jej strate. Čím viac budete priberať, tým menej atraktívne sa budete cítiť. Budete vnímať, že vám už nie sú dobré staré šaty, budete sa cítiť horšie a v zrkadle budete vidieť rozširujúce sa partie. Preto je dôležité udržiavať si váhu pod kontrolou.

3. BUDETE INŠPIRÁCIOU
Máte v rodine mladšie dievčatá, pre ktoré chcete byť vzorom a inšpiráciou? Aj keď by ste sa trápili a práve nemysleli na vaše vlastné zdravie, určite by ste chceli, aby vaša dcéra, neter alebo mladšia sestra či sesternica, boli zdravé. Tým, že si udržíte zdravú hmotnosť, im ukážete, že sa góly dajú v živote dosiahnuť, že máte rada samu seba a že sa staráte o svoje zdravie. A aj preto je dôležité, aby ste udržali svoju hmotnosť v norme.

Oznam: Od 1. júla do 31. augusta vám budeme prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už pomaly zabudnuté v archíve. Úplne nové články prídu na rad opäť od 1. septembra.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

treningovy-program-pre-zeny-s-kettlebellTréningový program pre ženy s kettlebell pat-najlepsich-cvikov-s-vlastnou-vahou-tela-pre-zenyPäť najlepších cvikov s vlastnou váhou tela pre ženy zahrejte-sa-na-beh-ako-profesionalkaZahrejte sa na beh ako profesionálkapreco-sa-nemozete-zbavit-toho-tukuPrečo sa nemôžete zbaviť toho tuku? preco-aj-zeny-potrebuju-cvicit-s-cinkamiPrečo aj ženy potrebujú cvičiť s činkami?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist