Päť tipov, ktoré vám pomôžu vybudovať sebadôveru
Eva Mendes sa podelila o tajomstvá svojej postavy
Bojujte proti depresii a zlej nálade týmito tipmi
Naberte svaly s DTP II. - Tréning k rastu svalovej hmoty
Reklama
Pre ženy

Tie najzdravšie jedlá, ktoré by mali byť v diéte každej ženy

ikonka
NAPÍSALA Lucka
13. 05. 2017
Mnoho jedál je pre vás dobrých, ale my vám prinášame niekoľko z tých najlepších, ktoré by nemali chýbať vo vašej diéte, ak je vaším cieľom viesť čo najzdravší životný štýl.

Okrem dostatku vody, ktorý má nekonečné výhody, urobíte dobre, ak do svojho jedálnička pridáte týchto osem jedál:

1. Quinoa
Obsahuje všetky esenciálne aminokyseliny a je to bezlepkový zdroj komplexných sacharidov. Obsahuje veľa mangánu, horčíka i vlákniny.

2. Čierna ryža
Čierna ryža je u nás stále exotikou, ale dá sa zakúpiť aj na Slovensku. Obsahuje pritom rovnaké antioxidanty ako čučoriedky, ale bez cukru. Oproti hnedej ryži má dvojnásobné množstvo vlákniny a pomáha znižovať cholesterol. Je to bezlepkový zdroj komplexných sacharidov.

3. Chia semienka
Obsahujú veľa dobrých omega-3 mastných kyselín a sú excelentným zdrojom vlákniny. Pomáhajú regulovať hladinu inzulínu v krvi, sú bezlepkové a obsahujú aj veľa antioxidantov.

4. Karfiol
Je plný antioxidantov a obsahuje veľa vitamínu K, ktorý pomáha redukovať zápaly. Obsahuje aj veľa vlákniny, ktorá prospeje vášmu tráveniu i procesu chudnutia. Mnoho štúdií tiež preukázalo, že karfiol má protirakovinové účinky.

5. Špenát
Je to dobrý zdroj antioxidantov. Obsahuje veľké množstvo vitamínu A, ktorý pomáha imunitnému systému, i flavonoidov, ktoré bojujú proti rakovine. Obsahuje aj veľa železa, ktoré je pre ženy dôležité.

6. Organické vajcia
Slepačie vajcia sú výborným zdrojom kvalitných bielkovín. Sú plné vitamínov a obsahujú aj biotín, ktorý dámy poteší svojimi pozitívnymi účinkami na kvalitu vlasov, pokožky a nechtov. V žĺtku nájdeme prospešné omega-3 mastné kyseliny. Obsahujú aj veľa draslíka.

7. Losos z divokej prírody
Losos obsahuje veľké množstvo omega-3 mastných kyselín, ktoré okrem iného prospievajú aj k posilňovaniu zdravie srdca. Je výborným zdrojom kvalitných bielkovín a obsahuje aj selén, ktorý podporuje činnosť štítnej žľazy.

8. Nepražené a nesolené orechy
Bez ohľadu na druh majú orechy spoločné to, že sú bohaté na bielkoviny, tuky i vlákninu. Obsahujú aj vitamín E a omega-3 mastné kyseliny, ktoré znižujú riziko kardiovaskulárnych problémov. Sú bohaté na L-Arginín, ktorý vplýva na prúdenie krvi.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

eva-mendes-sa-podelila-o-tajomstva-svojej-postavyEva Mendes sa podelila o tajomstvá svojej postavystyri-najlepsie-cviky-na-vybudovanie-lepsieho-zadkuŠtyri najlepšie cviky na vybudovanie lepšieho zadku rybi-olej-a-zeny-preco-ho-potrebujete-a-ako-vybrat-ten-spravnyRybí olej a ženy: Prečo ho potrebujete a ako vybrať ten správny?zaujmite-nohami-skuste-tento-trening-ktory-mozete-robit-aj-domaZaujmite nohami. Skúste tento tréning, ktorý môžete robiť aj domaako-si-mozete-vybudovat-telo-fitness-modelkyAko si môžete vybudovať telo fitness modelky?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist