Arnold Schwarzenegger – Tipy pre tréning ramien
Doplnky výživy proti striám
Aké pravidlá výživy by mal dodržiavať vytrvalostný športovec?
Kruhový tréning – tréningový program pre vás
Reklama
Pre ženy

Tie najzdravšie jedlá, ktoré by mali byť v diéte každej ženy

ikonka
NAPÍSALA Lucka
13. 05. 2017
Mnoho jedál je pre vás dobrých, ale my vám prinášame niekoľko z tých najlepších, ktoré by nemali chýbať vo vašej diéte, ak je vaším cieľom viesť čo najzdravší životný štýl.

Okrem dostatku vody, ktorý má nekonečné výhody, urobíte dobre, ak do svojho jedálnička pridáte týchto osem jedál:

1. Quinoa
Obsahuje všetky esenciálne aminokyseliny a je to bezlepkový zdroj komplexných sacharidov. Obsahuje veľa mangánu, horčíka i vlákniny.

2. Čierna ryža
Čierna ryža je u nás stále exotikou, ale dá sa zakúpiť aj na Slovensku. Obsahuje pritom rovnaké antioxidanty ako čučoriedky, ale bez cukru. Oproti hnedej ryži má dvojnásobné množstvo vlákniny a pomáha znižovať cholesterol. Je to bezlepkový zdroj komplexných sacharidov.

3. Chia semienka
Obsahujú veľa dobrých omega-3 mastných kyselín a sú excelentným zdrojom vlákniny. Pomáhajú regulovať hladinu inzulínu v krvi, sú bezlepkové a obsahujú aj veľa antioxidantov.

4. Karfiol
Je plný antioxidantov a obsahuje veľa vitamínu K, ktorý pomáha redukovať zápaly. Obsahuje aj veľa vlákniny, ktorá prospeje vášmu tráveniu i procesu chudnutia. Mnoho štúdií tiež preukázalo, že karfiol má protirakovinové účinky.

5. Špenát
Je to dobrý zdroj antioxidantov. Obsahuje veľké množstvo vitamínu A, ktorý pomáha imunitnému systému, i flavonoidov, ktoré bojujú proti rakovine. Obsahuje aj veľa železa, ktoré je pre ženy dôležité.

6. Organické vajcia
Slepačie vajcia sú výborným zdrojom kvalitných bielkovín. Sú plné vitamínov a obsahujú aj biotín, ktorý dámy poteší svojimi pozitívnymi účinkami na kvalitu vlasov, pokožky a nechtov. V žĺtku nájdeme prospešné omega-3 mastné kyseliny. Obsahujú aj veľa draslíka.

7. Losos z divokej prírody
Losos obsahuje veľké množstvo omega-3 mastných kyselín, ktoré okrem iného prospievajú aj k posilňovaniu zdravie srdca. Je výborným zdrojom kvalitných bielkovín a obsahuje aj selén, ktorý podporuje činnosť štítnej žľazy.

8. Nepražené a nesolené orechy
Bez ohľadu na druh majú orechy spoločné to, že sú bohaté na bielkoviny, tuky i vlákninu. Obsahujú aj vitamín E a omega-3 mastné kyseliny, ktoré znižujú riziko kardiovaskulárnych problémov. Sú bohaté na L-Arginín, ktorý vplýva na prúdenie krvi.

Oznam: Od 1. júla do 31. augusta vám budeme prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už pomaly zabudnuté v archíve. Úplne nové články prídu na rad opäť od 1. septembra.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

treningovy-program-pre-zeny-s-kettlebellTréningový program pre ženy s kettlebell pat-najlepsich-cvikov-s-vlastnou-vahou-tela-pre-zenyPäť najlepších cvikov s vlastnou váhou tela pre ženy zahrejte-sa-na-beh-ako-profesionalkaZahrejte sa na beh ako profesionálkapreco-sa-nemozete-zbavit-toho-tukuPrečo sa nemôžete zbaviť toho tuku? preco-aj-zeny-potrebuju-cvicit-s-cinkamiPrečo aj ženy potrebujú cvičiť s činkami?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist