Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Motivácia

Veci, ktorými môžete zaujať vášho osobného trénera

ikonkaVýhodou cvičenia pod dohľadom osobného trénera je bezpochyby to, že vás jeho prítomnosť motivuje k lepším a poctivejším výkonom. Ako náhle však tréning skončí, zostáva to všetko na vás.

Určite máte dobré pocity po tréningu, ktorý vášho osobného trénera potešil. Ak však nechcete mať výčitky svedomia a tešiť ho aj činmi, ktoré urobíte za bránami posilňovne, tak by ste mali urobiť nasledujúce veci:

1. Stravujte sa disciplinovane - trénera poteší asi najviac to, keď na snahu pri cvičení, nadviažete aj disciplinovaným prístupom k strave. Práve tá totiž rozhoduje o vašich úspechoch či neúspechoch, a to v prípade, že budujete svaly, i v prípade, že spaľujete tuky.

2. Doprajte si dostatok spánku - spánok je jedná z najpozitívnejších vecí pre vaše telo. Nezanedbávajte ho len preto, že neskoro večer chcete sledovať televíziu. Keď sa lepšie vyspíte, budete podávať aj lepšie výkony v posilňovni a efektívnejšie budete dosahovať svoje ciele.

3. Zbavte sa váhy - trénerov vo väčšine prípadov trápi, keď sa klient váži pred každým tréningom. Vážiť by ste sa mali len raz za týždeň, v lepšom prípade raz za mesiac. Meradlom vašich pokrokov by malo byť zrkadlo. Váha až nedokáže pokroky odzrkadliť ideálne.

4. Prečítajte si odbornú knihu - požičajte si alebo si zakúpte knihu o výžive, športe alebo motivácii. Trénerovi zjednoduší život, keď si sami nájdete zdroj inšpirácie alebo sa naučíte niečo nové.

5. Objavte zaujímavosť a podeľte sa s ňou - nájdite v knihe, tlači alebo na internete nejakú zaujímavosť týkajúcu sa cvičenia alebo výživy a podeľte sa s ňou s vaším trénerom. Poteší ho to, pretože sa dozvie niečo nové a budete mať medzi sebou aj potenciálnu tému na rozhovor, ktorá súvisí s vaším, dúfajme, novým životným štýlom.

6. Venujte sa pohybu navyše - osobní tréneri sa obávajú toho, že ich klienti po tréningu prídu domov a zvyšok dňa strávia pred televíziou alebo počítačom v spoločnosti nezdravého jedla. Absolvujte ešte prechádzku alebo si trochu zacvičte v domácich podmienkach.

7. Zapojte sa do súťaže - dozvedeli ste sa o súťaži v tlakoch na lavičke alebo o bežeckom preteku? Prihláste sa a pochváľte sa tým trénerovi. Keď uvidí iskru, s ktorou sa budete na súťaž pripravovať, bude vedieť, že ste odhodlaní a motivovaní. Jeho práca bude mať väčší význam.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

inspirujte-sa-rozhovorom-so-sampionkou-julianou-malacarneovouInšpirujte sa rozhovorom so šampiónkou Julianou Malacarneovoupat-strategii-ktore-vam-pomozu-udrzat-si-koncentraciuPäť stratégií, ktoré vám pomôžu udržať si koncentráciu inspirujte-sa-tym-ako-sa-herec-ryan-reynolds-udrziava-vo-formeInšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme13-inspirativnych-citatov-pre-uspesny-rok-201813 inšpiratívnych citátov pre úspešný rok 2018stastny-novy-rok-2018-plny-osobnych-uspechovŠťastný nový rok 2018 plný osobných úspechov
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist