Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Nemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie!
Rozhovor s trénerom celebrít Diegom Sebastianom + ukážkový plán
Reklama
Tréning

Nohy ako špajdle? Odstráňte ich týmto tréningom

ikonkaAj keď radi chodíte do posilňovne, je väčšia pravdepodobnosť, že tréning nôh nepatrí medzi vaše obľúbené. Veľa kondičných cvičencov sa vďaka tomu stretáva s podobným osudom. Rozvinú si hornú časť tela, ale nohy zaostávajú.

Je to aj váš prípad? Máte svalnatý vršok, ale nohy ako špajdle? Alebo to ešte váš prípad nie je, no nechcete, aby sa v budúcnosti stal skutočnosťou? Potom máme pre vás riešenie v podobe jednoduchého, ale efektívneho tréningu nôh.

Ak nemáte radi tréning nôh pre drepy, tak vás nepotešíme. Ak chcete dohnať ich rozvoj, budete sa musieť oprieť o tento náročný, ale kráľovský cvik. Ďalšia zlá správa je, že ak ste nohy doteraz flákali, bude si to teraz vyžadovať poctivú a tvrdú prácu.

Inak je však rozpis tohto tréningu nôh jednoduchý. Ono to nepotrebuje byť ani zložitejšie a nemusíte strácať čas a energiu cvikmi, ako sú predkopávania či zakopávania. Najrýchlejšie výsledky vám prinesie kombinácia drepov a výpadov.

Ťažkými drepmi tréning začína. Kým máte ešte dostatok energie a elánu, absolvujte päť sérií drepov v ktorých urobíte osem až šesť opakovaní. Váhu v priebehu cvičenia zvyšujte. Drepom nebude koniec ani potom. Následne urobíte päť sérií po 10 opakovaní drepov s jednoručkami po bokoch.

To už budete mať za sebou polovicu tréningu. Predposledným cvikom sú výpady, ktoré urobíte v štyroch sériách po osem až desať opakovaní. Na záver nezabudnete ani na lýtka, ktoré precvičíte piatimi sériami výponov v stoji po 15 opakovaní.

Tréning nôh zameraný na objem
Cvik Série Opakovania
Drepy s veľkou činkou 5 8-6
Drepy s jednoručkami 5 10
Výpady 4 10-8
Výpony v stoji s veľkou činkou 5 15




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

nemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranenísest-cvikov-ktore-vam-garantovane-prinesu-nove-svalyŠesť cvikov, ktoré vám garantovane prinesú nové svaly
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist