Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Zdravie

Ste unavení? Tieto rady vám pomôžu dobiť baterky

ikonkaTrápi vás únava, s ktorou sa už prebúdzate? Nevydržíte sa koncentrovať dlhšie ako pár hodín predtým, ako sa vám vybijú pomyselné baterky? Potom ste na správnej adrese. Prinášame vám jednoduché rady, ktoré vám pozdvihnú energiu i elán.

Ak sa sami seba často pýtate, prečo sa cítite takí unavení, možno vo svojom štýle života robíte chyby, ktoré vám pomôžu vyriešiť nasledujúce štyri odporúčania:

1. Obmedzte príjem jednoduchých sacharidov
Ak konzumujete príliš veľa jednoduchých sacharidov, ako sú rafinovaný cukor, cestoviny, biele pečivo, ovocné džúsy, stimulujete produkciu hormónu inzulín, ktorý umožňuje telu vstrebávať cukor. To vedie k veľkým výkyvom hladiny krvného cukru, čo sa prejavuje zvýšenou únavou a nízkou koncentráciou.

2. Jedzte viac vlákniny
Jedným zo spôsobov, akým spomaliť trávenie cukrov, je konzumácia väčšieho množstva vlákniny. To vám pomôže zabrániť náhlym poklesom energie, ktoré sa vyskytujú počas dňa. Energia sa tak bude uvoľňovať pozvoľna a dlhšie. Okrem toho, vláknina pomáha telu zbavovať sa toxínov a znižuje riziko rakoviny hrubého čreva.

3. Zaspávajte i vstávajte v rovnakú hodinu
Váš spánkový rytmus je mimoriadne dôležitý nie len pre regeneráciu tela. Vo veľkej miere ovplyvňuje aj to, ako sa budete cítiť počas dňa. Vaše telo bude fungovať optimálne, ak budete každý deň chodiť spávať v rovnaký čas a doprajete telu rovnaký počet hodín na spánok – minimálne sedem, nie viac ako deväť hodín. Najlepšie je zaspávať pred jedenástou. Skúste chodiť spať niekoľko dní po sebe o desiatej a budiť sa o šiestej až siedmej. Po niekoľkých dňoch pocítite rozdiel.

4. Vyhýbajte sa energetickým nápojom
Veľa ľudí vidí recept v boji s únavou v energetických nápojoch. Tie síce môže dočasne fungovať, ale inak sú úplne nevhodné. Stimulujú totiž stresové hormóny, ktoré neskôr spôsobia, že sme ešte unavenejší a menej koncentrovanejší. Navyše, obsahujú aj veľa cukrov a kofeínu, ktoré sú zárukou toho, že časom vaša energia „narazíte na stenu“. Ak chcete niečo piť, pite radšej dostatok vody.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

nefunguje-vam-dobre-stitna-zlaza-prezradia-to-tieto-priznakyNefunguje vám dobre štítna žľaza? Prezradia to tieto príznaky ochrana-pred-alzheimerovou-chorobou-tieto-zvyky-vam-pomozuOchrana pred Alzheimerovou chorobou? Tieto zvyky vám pomôžu 17-lahkych-sposobov-ako-si-vytvorit-zdravsiu-domacnost17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť styri-veci-ktore-vam-moze-zivanie-naznacovatŠtyri veci, ktoré vám môže zívanie naznačovať trapi-vas-nomofobia-tieto-priznaky-ju-odhaliaTrápi vás nomofóbia? Tieto príznaky ju odhalia
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist