Prestaňte s fajčením pomocou týchto 10 tipov
Zhrešili ste v diéte? Napravte to týmto tréningom
Chcete ušetriť. Je však rybací olej dostatočnou ochranou kĺbov
10 jedál a nápojov, ktoré sú ako stvorené pre leto
Reklama
Pre ženy

Mýty o tréningu hrudníka žien

ikonka
NAPÍSALA Lucka
27. 05. 2017
Tréning hrudníka je u mužov asi tým najpopulárnejším. U žien to však neplatí ani zďaleka. Niektoré ženy sa mu dokonca stránia, pretože veria v pravdivosť tvrdení, ktoré dnes vyvrátime. Prinášame vám tri mýty súvisiace s tréningom prsných svalov.

Vo vašom tréningu sa nemusíte obmedzovať len ne precvičovanie stehien, zadku, chrbta či ramien. Nasledujúce tri mýty a ich objasnenia vám pomôžu pochopiť, že tréning hrudníka je prospešný aj pre ženy.

1. Tréning hrudníka zmenší veľkosť prsníkov
Častou obavou žien je, že keď začnú trénovať hrudník, tak sa im prsia zmenšia. Faktom však je, že väčšiu časť prsníka ženy tvorí tuk, nie svalstvo. Jediným spôsobom, akým si prirodzene môžete zmenšiť prsia, je stratou tukovej vrstvy. To je bežným sprievodným javom pri chudnutí. Nie teda tréning hrudníka, ale chudnutia a spaľovanie tukov stoja za zmenšením veľkosti prsníkov. Tento mýt je zrejme výsledkom obrazu súťažných fitness pretekárok alebo kulturistiek. Tie však podstupujú drastické diéty a v mimosúťažnej forme vyzerajú inak.

2. „Budem mať hrudník ako chlap“
Tento mýt už čiastočne vyvracia aj vysvetlenie z toho predošlého. Precvičované svaly sú len malou súčasťou ženského poprsia. Zvyšok tvorí tuk. Pokiaľ teda nebudete podstupovať extrémnu dlhodobú diétu chudobnú na tuky a kalórie, vaše prsia zostanú ženské. Ich tvar sa dokonca môže zlepšiť. Pri vhodnej diéte svaly pomaly porastú, čim spôsobia, že vaše prsia budú plnšie, oblejšie a jednoducho krajšie.

3. Kľuky plne postačujú na precvičenie hrudníka
Ak už sa aj niektoré ženy odhodlajú cvičiť hrudník, často končia u jedného jediného cviku a tým sú staromódne a efektívne kľuky. Áno, sú efektívne a nápomocné, ale len do určitej miery. Keď si na ne zvyknete, potrebujete svoj hrudník stimulovať aj iným spôsobom. Kľuky až tak dobre neumožňujú progresívne preťažovať sval, ktorý potrebuje nové výzvy. Preto treba využívať aj cviky, ako sú tlaky s veľkou činkou či jednoručkami, kľuky na bradlách či rôzne variácie rozpažovaní.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-s-kociarom-pre-vytazene-mamickyTréning s kočiarom pre vyťažené mamičkyktore-cviky-su-najlepsie-pre-trening-hrudnika-u-zienKtoré cviky sú najlepšie pre tréning hrudníka u žien?aj-zeny-mozu-tazit-zo-sacharidovych-vlnAj ženy môžu ťažiť zo sacharidových vĺn nemate-cas-skuste-tento-rychly-trening-a-palte-tukyNemáte čas? Skúste tento rýchly tréning a páľte tukytie-najzdravsie-jedla-ktore-by-mali-byt-v-diete-kazdej-zenyTie najzdravšie jedlá, ktoré by mali byť v diéte každej ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist