Vypracujte si nohy týmito 5 cvikmi bez použitia činiek
Doplnky výživy, ktoré vám pomôžu v boji s vianočným priberaním
Sacharidy – sú zlé alebo dobré?
Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Reklama
Pre ženy

Mýty o tréningu hrudníka žien

ikonka
NAPÍSALA Lucka
27. 05. 2017
Tréning hrudníka je u mužov asi tým najpopulárnejším. U žien to však neplatí ani zďaleka. Niektoré ženy sa mu dokonca stránia, pretože veria v pravdivosť tvrdení, ktoré dnes vyvrátime. Prinášame vám tri mýty súvisiace s tréningom prsných svalov.

Vo vašom tréningu sa nemusíte obmedzovať len ne precvičovanie stehien, zadku, chrbta či ramien. Nasledujúce tri mýty a ich objasnenia vám pomôžu pochopiť, že tréning hrudníka je prospešný aj pre ženy.

1. Tréning hrudníka zmenší veľkosť prsníkov
Častou obavou žien je, že keď začnú trénovať hrudník, tak sa im prsia zmenšia. Faktom však je, že väčšiu časť prsníka ženy tvorí tuk, nie svalstvo. Jediným spôsobom, akým si prirodzene môžete zmenšiť prsia, je stratou tukovej vrstvy. To je bežným sprievodným javom pri chudnutí. Nie teda tréning hrudníka, ale chudnutia a spaľovanie tukov stoja za zmenšením veľkosti prsníkov. Tento mýt je zrejme výsledkom obrazu súťažných fitness pretekárok alebo kulturistiek. Tie však podstupujú drastické diéty a v mimosúťažnej forme vyzerajú inak.

2. „Budem mať hrudník ako chlap“
Tento mýt už čiastočne vyvracia aj vysvetlenie z toho predošlého. Precvičované svaly sú len malou súčasťou ženského poprsia. Zvyšok tvorí tuk. Pokiaľ teda nebudete podstupovať extrémnu dlhodobú diétu chudobnú na tuky a kalórie, vaše prsia zostanú ženské. Ich tvar sa dokonca môže zlepšiť. Pri vhodnej diéte svaly pomaly porastú, čim spôsobia, že vaše prsia budú plnšie, oblejšie a jednoducho krajšie.

3. Kľuky plne postačujú na precvičenie hrudníka
Ak už sa aj niektoré ženy odhodlajú cvičiť hrudník, často končia u jedného jediného cviku a tým sú staromódne a efektívne kľuky. Áno, sú efektívne a nápomocné, ale len do určitej miery. Keď si na ne zvyknete, potrebujete svoj hrudník stimulovať aj iným spôsobom. Kľuky až tak dobre neumožňujú progresívne preťažovať sval, ktorý potrebuje nové výzvy. Preto treba využívať aj cviky, ako sú tlaky s veľkou činkou či jednoručkami, kľuky na bradlách či rôzne variácie rozpažovaní.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

postava-ako-jennifer-aniston-jej-trenerka-vam-poradiPostava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí 10-beznych-veci-ktore-vplyvaju-na-vasu-menstruaciu10 bežných vecí, ktoré vplývajú na vašu menštruáciucasovo-nenarocny-trening-ktory-mozete-cvicit-aj-domaČasovo nenáročný tréning, ktorý môžete cvičiť aj doma5-rizik-ktore-hrozia-kazdej-zene-s-nedostatkom-vitaminu-d5 rizík, ktoré hrozia každej žene s nedostatkom vitamínu D kompletny-trening-pre-kazdu-zenu-ktora-chce-byt-fitKompletný tréning pre každú ženu, ktorá chce byť fit
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist