Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Tréning

Dvadsaťminútový domáci tréning na odbúravanie tukov

ikonkaJe vaším cieľom odbúrať nadbytočné tuky a posilniť si svaly, no nemáte možnosť zavítať do posilňovne? Nevadí. Prinášame vám tréning celého tela, ktorý môžete robiť aj v pohodlí domova.

Výhodou tohto tréningu nie je len to, že precvičí svaly celého tela a nepotrebujete naň špeciálne náčinie, ale aj to, že je rýchly a efektívny. Potrebujete len jednoručky a zhruba dvadsať minút vášho času.

Efektivitu tomuto tréningu prináša jeho kruhové vykonávanie. Je v ňom zahrnutých sedem cvikov, ktoré vykonáte bez prestávky po sebe. Následne si oddýchnete 60 sekúnd a celú sekvenciu zopakujete ešte štyrikrát.

Tréning je plne prispôsobivý. Môžu ho vykonáva začiatočníci, ktorí si môžu počet sérií znížiť, ale aj skúsení cvičenci, ktorí si môžu pridať. Komplikovať sa dá aj zvyšovaním rýchlosti vykonania cvikov či skrátením prestávky medzi kolami.

Ako už sme spomínali, v tréningu je sedem cvikov. Postupne budete vykonávať výpady s jednoručkami po bokoch, zhyby, kľuky, tlaky nad hlavu s jednoručkami, bicepsové zdvihy s jednoručkami, kickback a skracovačky. Precvičíte tak nohy, chrbát, hrudník, ramená, bicepsy, tricepsy i brucho. Skrátka, celé telo.

20-minútový tréning
Cvik Opakovania
Výpady 10 na každú nohu
Zhyby do zlyhania
Kľuky do zlyhania
Tlaky nad hlavu 10
Bicepsové zdvihy 10
Kickback 10
Skracovačky 20




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

pravda-o-poctoch-opakovani-a-ich-ulohe-pri-raste-svalovPravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalovchcete-lepsie-bicepsy-a-tricepsy-skuste-tento-trening-rukChcete lepšie bicepsy a tricepsy? Skúste tento tréning rúkpat-veci-ktore-musite-urobit-ak-vam-nerastu-svalyPäť vecí, ktoré musíte urobiť, ak vám nerastú svalyvybudujte-si-silnejsi-m-tvy-tah-za-dva-mesiaceVybudujte si silnejší mŕtvy ťah za dva mesiacetieto-chyby-suvisiace-s-treningom-zhorsia-vasu-regeneraciuTieto chyby súvisiace s tréningom zhoršia vašu regeneráciu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist