Vypracujte si nohy týmito 5 cvikmi bez použitia činiek
Doplnky výživy, ktoré vám pomôžu v boji s vianočným priberaním
Sacharidy – sú zlé alebo dobré?
Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Reklama
Suplementy

Suplementy, ktoré potláčajú chuť do jedla

ikonkaZníženie kalorického príjmu je dôležité, ak sa snažíme schudnúť. Môže to však vyvolať aj stimuláciu grelínu, hormónu, ktorý podporuje chuť do jedla. Existujú však doplnky výživy, ktoré váš apetít potláčajú. Pár z nich vám teraz predstavíme.

Ak chcete podporiť proces chudnutia a znížiť chuť do jedla, ktorá vám znepríjemňuje vašu snahu, mohli by ste siahnuť aj po týchto doplnkoch:

SRVÁTKOVÝ A KAZEINOVÝ PROTEÍN
Bielkoviny sú známe tým, že dokážu človeka nasýtiť. Pomáhajú k tomu aj vo forme suplementov. Už v roku 2006 vedci zistili, že ľudia s nadváhou, ktorí konzumovali srvátkový a kazeinový proteín vo forme nápoja zažili zvýšenie cholecystokinínu, hormónu, ktorý chuť do jedla znižuje. Srvátkový proteín tiež pomáha budovať svaly, čím zrýchľuje metabolizmus človeka.

RYBÍ OLEJ
Robí olej obsahuje omega-3 mastné kyseliny, DHA a EPA, ktoré podľa vedeckých štúdií pomáhajú redukovať chuť do jedla u ľudí s nadváhou alebo obezitou. Okrem tohto efektu je tu však ešte ďalší, ktorý pomáha s chudnutím. Rybí olej pomáha efektívnejšie odbúravať tukové bunky a bráni ukladaniu nových.

GLUCOMANNAN A PSYLLIUM HUSK
Výskumy v Španielsku prišli na to, že ľudia, ktorí užívali 1 gram glucomannanu a 3 gramy psyllium husk dvakrát denne po 16 týždňoch, spálili viac tukov ako ľudia v kontrolnej skupine, ktorí užívali len placebo. Psyllium husk obsahuje veľa vlákniny, ktorá zvyšuje pocit nasýtenia a znižuje chuť do jedla.

5-HTP
Tento doplnok nie je až taký rozšírený, ale bez problémov sa dá zakúpiť aj na Slovensku. Vedci už v roku 1998 pritom zistili, že 5-hydroxytryptofan dramaticky znižuje chuť do jedla. Subjekty výskumu ho užívali dva týždne v 750mg dávkach. Tento doplnok tiež podporuje kvalitu spánku a znižuje stres, čo je tiež dôležité pri chudnutí.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

doplnky-vyzivy-ktore-vam-pomozu-v-boji-s-vianocnym-priberanimDoplnky výživy, ktoré vám pomôžu v boji s vianočným priberanímaky-je-rozdiel-medzi-srvatkovym-a-sojovym-proteinom-co-ziskate-ich-spojenimAký je rozdiel medzi srvátkovým a sójovým proteínom? Čo získate ich spojením?pat-suplementov-pre-rychly-narast-svalovej-hmotyPäť suplementov pre rýchly nárast svalovej hmoty kolko-proteinov-by-ste-mali-denne-vypitKoľko proteínov by ste mali denne vypiť? tie-najlepsie-suplementy-pre-regeneraciu-svalovTie najlepšie suplementy pre regeneráciu svalov
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist