Prestaňte s fajčením pomocou týchto 10 tipov
Zhrešili ste v diéte? Napravte to týmto tréningom
Chcete ušetriť. Je však rybací olej dostatočnou ochranou kĺbov
10 jedál a nápojov, ktoré sú ako stvorené pre leto
Reklama
Tréning

Vysoko intenzívny tréning pre silu, chudnutie a kondíciu

ikonkaChcete sa zbaviť zvyšných tukových zásob a zároveň popracovať na základoch pre ďalšiu objemovku? Chcete v jednom tréningu budovať aj kondíciu, aj silu? Potom ste na správnej adrese.

Prinášame vám dva tréningy, ktoré vám pomôžu vo všetkých spomínaných smeroch. Každý trvá len zhruba polhodinu a obsahuje len štyri cviky. Základom je veľká činka, ale budú potrebné aj hrazda a bradlá.

Vďaka obom tréningom budete silnejší pri technických vzpieračských cvikoch, vďaka ktorým zlepšíte aj kompozíciu svojho tela. Bude silnejšie, ale aj vyšportovanejšie. Pre najlepšie výsledky je dôležité cviky vykonávať explozívne a s malými prestávkami, vďaka čomu vám zlepšia aj kondíciu.

Každý tréning sa vykonáva kruhovým spôsobom s minimálnou prestávkou medzi cvikmi. Dokopy sa vykonajú tri okruhy a po každom z nich sa oddychuje 3 až 5 minút. Váhy musia byť veľké, ale nie také, aby ste neboli schopní dokončiť jeden okruh. Tréningy treba striedať a medzi každým si nechať jeden deň voľný.

V prvom tréningu vašu silu preverí silové premiestnenie. Po ňom to nebude o nič ľahšie, pretože prídu na rad ťažké drepy. Po nich tlaky v stoji a na záver zhyby, ktoré budete robiť až do zlyhania.

Tréning A
Cvik Série Opakovania
Premiestnenie silou 3 5
Čelné drepy 3 8
Tlaky nad hlavu v stoji s veľkou činkou 3 8
Zhyby 3 do zlyhania

Druhý tréning začína opäť dvoma vzpieračskými cvikmi – silový trh a rumunský mŕtvy ťah. Po nich nasledujúci kľuky na bralách so záťažou a na záver zo seba vyčačkáte všetko pri klasických kľukoch na zemi.
Tréning B
Cvik Série Opakovania
Trh silou 3 5
Rumunský mŕtvy ťah 3 8
Kľuky na bradlách 3 8
Kľuky 3 do zlyhania

Samozrejmosťou je absolvovať pred cvičením zahriatie a po cvičení strečing. Ak chcete, môžete si po každom tréning precvičiť brušné svaly ľubovoľným spôsobom v dĺžke zhruba desiatich minút.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zhresili-ste-v-diete-napravte-to-tymto-treningomZhrešili ste v diéte? Napravte to týmto tréningomtipy-ako-zefektivnit-chudnutie-oddychom-a-regeneraciouTipy, ako zefektívniť chudnutie oddychom a regeneráciou trening-na-vybalansovanie-tricepsovTréning na vybalansovanie tricepsov ako-predist-syndromu-pretrenovaniaAko predísť syndrómu pretrénovania? hiit-nie-je-len-o-chudnuti-ako-vam-intenzivne-intervaly-este-pomozuHIIT nie je len o chudnutí. Ako vám intenzívne intervaly ešte pomôžu?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist