Vypracujte si nohy týmito 5 cvikmi bez použitia činiek
Doplnky výživy, ktoré vám pomôžu v boji s vianočným priberaním
Sacharidy – sú zlé alebo dobré?
Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Reklama
Tréning

Vysoko intenzívny tréning pre silu, chudnutie a kondíciu

ikonkaChcete sa zbaviť zvyšných tukových zásob a zároveň popracovať na základoch pre ďalšiu objemovku? Chcete v jednom tréningu budovať aj kondíciu, aj silu? Potom ste na správnej adrese.

Prinášame vám dva tréningy, ktoré vám pomôžu vo všetkých spomínaných smeroch. Každý trvá len zhruba polhodinu a obsahuje len štyri cviky. Základom je veľká činka, ale budú potrebné aj hrazda a bradlá.

Vďaka obom tréningom budete silnejší pri technických vzpieračských cvikoch, vďaka ktorým zlepšíte aj kompozíciu svojho tela. Bude silnejšie, ale aj vyšportovanejšie. Pre najlepšie výsledky je dôležité cviky vykonávať explozívne a s malými prestávkami, vďaka čomu vám zlepšia aj kondíciu.

Každý tréning sa vykonáva kruhovým spôsobom s minimálnou prestávkou medzi cvikmi. Dokopy sa vykonajú tri okruhy a po každom z nich sa oddychuje 3 až 5 minút. Váhy musia byť veľké, ale nie také, aby ste neboli schopní dokončiť jeden okruh. Tréningy treba striedať a medzi každým si nechať jeden deň voľný.

V prvom tréningu vašu silu preverí silové premiestnenie. Po ňom to nebude o nič ľahšie, pretože prídu na rad ťažké drepy. Po nich tlaky v stoji a na záver zhyby, ktoré budete robiť až do zlyhania.

Tréning A
Cvik Série Opakovania
Premiestnenie silou 3 5
Čelné drepy 3 8
Tlaky nad hlavu v stoji s veľkou činkou 3 8
Zhyby 3 do zlyhania

Druhý tréning začína opäť dvoma vzpieračskými cvikmi – silový trh a rumunský mŕtvy ťah. Po nich nasledujúci kľuky na bralách so záťažou a na záver zo seba vyčačkáte všetko pri klasických kľukoch na zemi.
Tréning B
Cvik Série Opakovania
Trh silou 3 5
Rumunský mŕtvy ťah 3 8
Kľuky na bradlách 3 8
Kľuky 3 do zlyhania

Samozrejmosťou je absolvovať pred cvičením zahriatie a po cvičení strečing. Ak chcete, môžete si po každom tréning precvičiť brušné svaly ľubovoľným spôsobom v dĺžke zhruba desiatich minút.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

vypracujte-si-nohy-tymito-5-cvikmi-bez-pouzitia-ciniekVypracujte si nohy týmito 5 cvikmi bez použitia činiek pravda-o-poctoch-opakovani-a-ich-ulohe-pri-raste-svalovPravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalovchcete-lepsie-bicepsy-a-tricepsy-skuste-tento-trening-rukChcete lepšie bicepsy a tricepsy? Skúste tento tréning rúkpat-veci-ktore-musite-urobit-ak-vam-nerastu-svalyPäť vecí, ktoré musíte urobiť, ak vám nerastú svalyvybudujte-si-silnejsi-m-tvy-tah-za-dva-mesiaceVybudujte si silnejší mŕtvy ťah za dva mesiace
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist