Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XVII. – Jon Delarosa a tréning stehien

ikonkaNewyorský rodák Jon Delarosa patrí medzi elitných profesionálnych kulturistov súčasnosti. Na svoje prvé veľké víťazstvo stále čaká, no ak by mu k nemu malo niečo pomôcť, tak sú to jeho stehná. A práve preto sa pozrieme na to, ako ich trénuje.

Delarosa bežne trénuje každú partiu raz týždenne. Nohy sa dostanú na rad v piaty deň jeho šesťdňového cyklu a po jednom dni voľna, ktorý zahŕňa. Pred nohami precvičí hrudník, chrbát, ramená a po nohách mu zostane docvičiť už len ruky.

Stehná precvičuje šiestimi cvikmi, pričom každý urobí v štyroch pracovných sériách v rozmedzí 10 až 12 opakovaní. Postupne u každého cviku zvyšuje váhu, ale dbá na to, aby dodržal striktnú techniku prevedenia.

V prvých dvoch sériách urobí typicky 10 až 12 opakovaní a nikdy nedôjde k bodu zlyhania. Pri posledných dvoch sériách však ide až do momentu zlyhania. Jeho cieľom je 10-12 opakovaní, ale často urobí v poslednej sérii len osem. To je jeho cielené minimum.

Tréning začína kráľovským cvikom – drepmi, pri ktorých sa v dolnej pozícii snaží ísť hlboko, aby aktivoval aj zadok a hamstringy. Následne si prejde leg pressom a výpadmi v chôdzi predtým, ako absolvuje tri izolované cviky, pri ktorých sa snaží maximálne precítiť kontrakciu. Ide o predkopávanie a dve variácie zakopávania.

Pre spestrenie tréningu občas absolvuje poslednú sériu u leg pressu a predkopávaní technikou zhadzovanej série. Robí tak zhruba raz mesačne.

Delarosov tréning stehien
Cvik Série Opakovania
Drepy 4 10-12
Leg press 4 10-12
Výpady v chôdzi 4 10-12
Predkopávanie 4 10-12
Zakopávanie jednou nohou v stoji 4 10-12
Zakopávanie v ľahu 4 10-12

zdroj: Flex





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-legendy-xvi-shawn-ray-a-trening-nohTréning legendy XVI. – Shawn Ray a tréning nôh trening-kulturistu-xxii-big-ramy-a-trening-hrudnikaTréning kulturistu XXII. – Big Ramy a tréning hrudníka trening-legendy-iv-dave-draper-a-jeho-oblubeny-programTréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program trening-kulturistu-xxi-branch-warren-a-nohy-na-maximumTréning kulturistu XXI. – Branch Warren a nohy na maximum trening-legendy-xiv-flex-wheeler-a-trening-rukTréning legendy XIV. – Flex Wheeler a tréning rúk
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist