Prestaňte s fajčením pomocou týchto 10 tipov
Zhrešili ste v diéte? Napravte to týmto tréningom
Chcete ušetriť. Je však rybací olej dostatočnou ochranou kĺbov
10 jedál a nápojov, ktoré sú ako stvorené pre leto
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XVII. – Jon Delarosa a tréning stehien

ikonkaNewyorský rodák Jon Delarosa patrí medzi elitných profesionálnych kulturistov súčasnosti. Na svoje prvé veľké víťazstvo stále čaká, no ak by mu k nemu malo niečo pomôcť, tak sú to jeho stehná. A práve preto sa pozrieme na to, ako ich trénuje.

Delarosa bežne trénuje každú partiu raz týždenne. Nohy sa dostanú na rad v piaty deň jeho šesťdňového cyklu a po jednom dni voľna, ktorý zahŕňa. Pred nohami precvičí hrudník, chrbát, ramená a po nohách mu zostane docvičiť už len ruky.

Stehná precvičuje šiestimi cvikmi, pričom každý urobí v štyroch pracovných sériách v rozmedzí 10 až 12 opakovaní. Postupne u každého cviku zvyšuje váhu, ale dbá na to, aby dodržal striktnú techniku prevedenia.

V prvých dvoch sériách urobí typicky 10 až 12 opakovaní a nikdy nedôjde k bodu zlyhania. Pri posledných dvoch sériách však ide až do momentu zlyhania. Jeho cieľom je 10-12 opakovaní, ale často urobí v poslednej sérii len osem. To je jeho cielené minimum.

Tréning začína kráľovským cvikom – drepmi, pri ktorých sa v dolnej pozícii snaží ísť hlboko, aby aktivoval aj zadok a hamstringy. Následne si prejde leg pressom a výpadmi v chôdzi predtým, ako absolvuje tri izolované cviky, pri ktorých sa snaží maximálne precítiť kontrakciu. Ide o predkopávanie a dve variácie zakopávania.

Pre spestrenie tréningu občas absolvuje poslednú sériu u leg pressu a predkopávaní technikou zhadzovanej série. Robí tak zhruba raz mesačne.

Delarosov tréning stehien
Cvik Série Opakovania
Drepy 4 10-12
Leg press 4 10-12
Výpady v chôdzi 4 10-12
Predkopávanie 4 10-12
Zakopávanie jednou nohou v stoji 4 10-12
Zakopávanie v ľahu 4 10-12

zdroj: Flex



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-legendy-ix-lee-haney-a-treningy-bicepsovTréning legendy IX. – Lee Haney a tréningy bicepsov trening-kulturistu-xvii-victor-martinez-a-hrudnikTréning kulturistu XVII. – Victor Martinez a hrudník trening-legendy-viii-ronnie-coleman-a-hrudnik-s-bicepsmiTréning legendy VIII. – Ronnie Coleman a hrudník s bicepsmitrening-kulturistu-xvi-branch-warren-a-rukyTréning kulturistu XVI. – Branch Warren a ruky trening-legendy-vii-tom-platz-a-jeho-preslavene-nohyTréning legendy VII. – Tom Platz a jeho preslávené nohy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist