SlovakFitness.sk

Tréning 15. 06. 2017

Tréning na vybalansovanie tricepsov

ikonka
Triceps je jeden z tých svalov, ktorého rozvoj sa môže pomerne často ubrať nesprávnym smerom, aj keď ho cvičíte často, tvrdo a s dobrými úmyslami. Nerovnováha môže nastať medzi rozvojom jeho jednotlivých hláv.

Triceps je trojhlavý sval paže, ktorý na stimuláciu dlhej, postrannej a vnútornej potrebuje vždy odlišné spôsoby a cviky. Preto ak niektoré cviky uprednostňujete a iné zanedbávate, môže sa to prejaviť nerovnováhou v rozvoj hláv.

Aj takáto nerovnováha sa dá našťastie dodatočne odstrániť. Certifikovaný americký tréner Angelo J. Grinceru prišiel práve s takým tréningom, ktorý v sebe zahŕňa cviky vybrané tak, aby ste precvičili všetky tri hlavy čo najefektívnejšie – od natiahnutie svalu až po poriadnu kontrakciu.

Tréning pozostáva z dvoch supersérií zložených zo základného a izolovaného cviku, ako aj z jedného dokončovacieho cviku vykonávaného bežnými sériami. Dôležité je pri každom opakovaní na sekundu zastaviť pohyb pri kontrakcii svalov, čo svaly stimuluje skutočne dôkladne.

V prvej supersérii sa spoja tlaky s úzkym úchopom na šikmej lavičke so sklonom 45 stupňov, ktoré podporia budovanie hmoty u všetkých troch hláv, a extenzie jednou rukou za hlavou na spodnej kladke, ktoré cielia najmä na dlhú hlavu. Ešte pred začiatkom prvej pracovnej supersérie sa zahrejte dvoma ľahšími sériami (15-20 opakovaní) tlakov.

Druhá superséria aktivuje všetky tri hlavy kľukmi na bradlách a tricepsovým stláčaním hornej kladky. Posledný cvik na dokončenie sú tricepsové extenzie na kladke vykonávané jednou rukou a podhmatom. Pri nich sa koncentrujte najmä na natiahnutie svalu a eliminujte prestávky medzi sériami – odcvičte ľavý triceps, potom pravý a bez prestávky opakujte.

Tréning na vybalansovanie tricepsov
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Benčpres s úzkym úchopom na šikmej lavici
Expanzie jednou rukou za hlavou na kladke
3
15, 12, 10
15, 12, 10
Superséria:
Kľuky na bradlách
Stláčanie hornej kladky
4
do zlyhania
15, 12, 10
Extenzie hornej kladky jednou rukou podhmatom 4 8-12


V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páseako-vyriesit-problem-nedostatku-miesta-v-satnovej-skrinkeAko vyriešiť problém nedostatku miesta v šatňovej skrinke?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist