Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Tréning

Tréning na vybalansovanie tricepsov

ikonkaTriceps je jeden z tých svalov, ktorého rozvoj sa môže pomerne často ubrať nesprávnym smerom, aj keď ho cvičíte často, tvrdo a s dobrými úmyslami. Nerovnováha môže nastať medzi rozvojom jeho jednotlivých hláv.

Triceps je trojhlavý sval paže, ktorý na stimuláciu dlhej, postrannej a vnútornej potrebuje vždy odlišné spôsoby a cviky. Preto ak niektoré cviky uprednostňujete a iné zanedbávate, môže sa to prejaviť nerovnováhou v rozvoj hláv.

Aj takáto nerovnováha sa dá našťastie dodatočne odstrániť. Certifikovaný americký tréner Angelo J. Grinceru prišiel práve s takým tréningom, ktorý v sebe zahŕňa cviky vybrané tak, aby ste precvičili všetky tri hlavy čo najefektívnejšie – od natiahnutie svalu až po poriadnu kontrakciu.

Tréning pozostáva z dvoch supersérií zložených zo základného a izolovaného cviku, ako aj z jedného dokončovacieho cviku vykonávaného bežnými sériami. Dôležité je pri každom opakovaní na sekundu zastaviť pohyb pri kontrakcii svalov, čo svaly stimuluje skutočne dôkladne.

V prvej supersérii sa spoja tlaky s úzkym úchopom na šikmej lavičke so sklonom 45 stupňov, ktoré podporia budovanie hmoty u všetkých troch hláv, a extenzie jednou rukou za hlavou na spodnej kladke, ktoré cielia najmä na dlhú hlavu. Ešte pred začiatkom prvej pracovnej supersérie sa zahrejte dvoma ľahšími sériami (15-20 opakovaní) tlakov.

Druhá superséria aktivuje všetky tri hlavy kľukmi na bradlách a tricepsovým stláčaním hornej kladky. Posledný cvik na dokončenie sú tricepsové extenzie na kladke vykonávané jednou rukou a podhmatom. Pri nich sa koncentrujte najmä na natiahnutie svalu a eliminujte prestávky medzi sériami – odcvičte ľavý triceps, potom pravý a bez prestávky opakujte.

Tréning na vybalansovanie tricepsov
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Benčpres s úzkym úchopom na šikmej lavici
Expanzie jednou rukou za hlavou na kladke
3
15, 12, 10
15, 12, 10
Superséria:
Kľuky na bradlách
Stláčanie hornej kladky
4
do zlyhania
15, 12, 10
Extenzie hornej kladky jednou rukou podhmatom 4 8-12




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

pravda-o-poctoch-opakovani-a-ich-ulohe-pri-raste-svalovPravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalovchcete-lepsie-bicepsy-a-tricepsy-skuste-tento-trening-rukChcete lepšie bicepsy a tricepsy? Skúste tento tréning rúkpat-veci-ktore-musite-urobit-ak-vam-nerastu-svalyPäť vecí, ktoré musíte urobiť, ak vám nerastú svalyvybudujte-si-silnejsi-m-tvy-tah-za-dva-mesiaceVybudujte si silnejší mŕtvy ťah za dva mesiacetieto-chyby-suvisiace-s-treningom-zhorsia-vasu-regeneraciuTieto chyby súvisiace s tréningom zhoršia vašu regeneráciu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist