Arnold Schwarzenegger – Tipy pre tréning ramien
Doplnky výživy proti striám
Aké pravidlá výživy by mal dodržiavať vytrvalostný športovec?
Kruhový tréning – tréningový program pre vás
Reklama
Tréning

Tréning na vybalansovanie tricepsov

ikonkaTriceps je jeden z tých svalov, ktorého rozvoj sa môže pomerne často ubrať nesprávnym smerom, aj keď ho cvičíte často, tvrdo a s dobrými úmyslami. Nerovnováha môže nastať medzi rozvojom jeho jednotlivých hláv.

Triceps je trojhlavý sval paže, ktorý na stimuláciu dlhej, postrannej a vnútornej potrebuje vždy odlišné spôsoby a cviky. Preto ak niektoré cviky uprednostňujete a iné zanedbávate, môže sa to prejaviť nerovnováhou v rozvoj hláv.

Aj takáto nerovnováha sa dá našťastie dodatočne odstrániť. Certifikovaný americký tréner Angelo J. Grinceru prišiel práve s takým tréningom, ktorý v sebe zahŕňa cviky vybrané tak, aby ste precvičili všetky tri hlavy čo najefektívnejšie – od natiahnutie svalu až po poriadnu kontrakciu.

Tréning pozostáva z dvoch supersérií zložených zo základného a izolovaného cviku, ako aj z jedného dokončovacieho cviku vykonávaného bežnými sériami. Dôležité je pri každom opakovaní na sekundu zastaviť pohyb pri kontrakcii svalov, čo svaly stimuluje skutočne dôkladne.

V prvej supersérii sa spoja tlaky s úzkym úchopom na šikmej lavičke so sklonom 45 stupňov, ktoré podporia budovanie hmoty u všetkých troch hláv, a extenzie jednou rukou za hlavou na spodnej kladke, ktoré cielia najmä na dlhú hlavu. Ešte pred začiatkom prvej pracovnej supersérie sa zahrejte dvoma ľahšími sériami (15-20 opakovaní) tlakov.

Druhá superséria aktivuje všetky tri hlavy kľukmi na bradlách a tricepsovým stláčaním hornej kladky. Posledný cvik na dokončenie sú tricepsové extenzie na kladke vykonávané jednou rukou a podhmatom. Pri nich sa koncentrujte najmä na natiahnutie svalu a eliminujte prestávky medzi sériami – odcvičte ľavý triceps, potom pravý a bez prestávky opakujte.

Tréning na vybalansovanie tricepsov
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Benčpres s úzkym úchopom na šikmej lavici
Expanzie jednou rukou za hlavou na kladke
3
15, 12, 10
15, 12, 10
Superséria:
Kľuky na bradlách
Stláčanie hornej kladky
4
do zlyhania
15, 12, 10
Extenzie hornej kladky jednou rukou podhmatom 4 8-12


Oznam: Od 1. júla do 31. augusta vám budeme prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už pomaly zabudnuté v archíve. Úplne nové články prídu na rad opäť od 1. septembra.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

arnold-schwarzenegger-tipy-pre-trening-ramienArnold Schwarzenegger – Tipy pre tréning ramien kruhovy-trening-treningovy-program-pre-vasKruhový tréning – tréningový program pre vás arnold-schwarzenegger-trening-tricepsovArnold Schwarzenegger – Tréning tricepsovtajomstva-uspesneho-treninguTajomstvá úspešného tréningu arnold-schwarzenegger-trening-nohArnold Schwarzenegger – Tréning nôh
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist