Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Pre ženy

Tréning s kočiarom pre vyťažené mamičky

ikonka
NAPÍSALA Lucka
17. 06. 2017
Voľný čas u čerstvých mamičiek je obmedzený. Na mysli toho majú veľa a prvoradá je starostlivosť o dieťa, nie o seba. Aj na cvičenie si však môžete ľahko nájsť čas bez toho, aby ste ochudobnili svoju ratolesť.

Ak ste ako mamička vyťažená, potom viete, že na poriadne cvičenie sa prakticky nenájde čas, ak si chcete dopriať aj potrebný odpočinok. Aj jedna štúdia ukázala, že matky len ťažko cvičia v potrebnom minime.

Z pohľadu starostlivosti o dieťa na tom nie je nič zlé, ale nemôžete zabúdať ani na seba. Našťastie existuje riešenie a dve aktivity sa dajú skĺbiť dokopy. Ak chcete prispieť svojmu zdraviu i postave, môžete cvičiť aj pri prechádzke s kočiarom.

Aj pri prechádzke s kočiarom môžete absolvovať krátky, ale dostačujúci tréning. Využijete pri ňom tri cviky, ktorými precvičíte hornú i spodnú časť tela. Nepotrebujete pritom so sebou brať žiadne náčinie. Budete sa musieť len zbaviť prípadného ostychu a vydať sa do parku.

Tréning pozostáva s týchto troch cvikov: kľuky, výpady, drepy. Tieto tri cviky urobíte po sebe v predpísanom počte opakovaní a následne celý okruh absolvujete minimálne ešte dvakrát. Ak máte kamarátku, môžete tak robiť spolu. Bude to pre obe ľahšie.

Pri kľukoch si musíte nájsť lavičku, na ktorej spočinú vaše ruky. Klesajte k nej pomaly, hore sa vytláčajte dynamicky. Samozrejme, kočiar si zaparkujte tak, aby bol stále na dosah a viditeľný. Z bezpečných dôvodov.

Pri zvyšných dvoch cvikoch bude kočiar istený o vás. Pri výpadoch i drepoch sa ho totiž budete držať. Výpady môžete robiť v chôdzi, pri drepoch sa kočiaru držte len jemne a dávajte pozor, aby ste ho nezaťažovali a neriskovali prevrátenie. Cviky vykonávate nohami, nie priťahovaním sa k držadlám.

Mamičkovský tréning s kočiarom
Cvik Opakovania
Kľuky s rukami na lavičke 12
Výpady v chôdzi 15
Drepy 20
Okruh zopakujte minimálne 2-krát.






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

pat-tipov-ktore-kazdej-zene-pomozu-posilnit-zdraviePäť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdraviedajte-zbohom-ochabnutym-rukam-skuste-tieto-skvele-cvikyDajte zbohom ochabnutým rukám! Skúste tieto skvelé cviky pat-cvikov-ktore-trening-s-partnerom-premenia-na-randePäť cvikov, ktoré tréning s partnerom premenia na rande maximalizujte-ucinky-treningu-stravou-po-cviceniMaximalizujte účinky tréningu stravou po cvičení kate-upton-a-jej-pristup-k-strave-a-cviceniuKate Upton a jej prístup k strave a cvičeniu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist