Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Všetko o splite I. – Pravidlá, ktoré musíte poznať
Tréning šampióna ľahšej kategórie, Flexa Lewisa
Reklama Mr. Olympa na SlovakFitness.sk
Tréning

Tipy, ako zefektívniť chudnutie oddychom a regeneráciou

ikonkaAk chcete schudnúť s dlho trvajúcimi výsledkami, musíte pravidelne cvičiť a adekvátne sa stravovať. Je tu však ešte tretí element, ktorý spaľovanie tukov uľahčuje a ktorý je podceňovaný – oddych.

Ak sa k vášmu telu budete správať dobre, odmení sa vášmu zdraviu i postave. Ak mu neumožnite oddych a dostatočný čas na regeneráciu, potom ovplyvní váš metabolizmu a obmedzí chudnutie. Ak ho však chcete stimulovať, mali by ste uplatniť nasledujúce tipy:

1. Dôkladne sa zahrejte - poriadna rozcvička pred tréningom zahrejete telo a zníži riziko poranenia. Trvať by mala minimálne päť minút a môže zahŕňať aj dynamický strečing. Statický by mal prísť po tréningu.

2. Nepreháňajte to s tréningom - ak cvičíte celé telo, nemali by ste ho cvičiť viac ako trikrát týždenne a dávať medzi dve tréningové jednotky aspoň deň voľna. Ak sa venujete intervalovému kardiu, tiež by ste to s ním nemali preháňať a obmedziť ho na dve až tri jednotky týždenne. V týždni by ste mali mať 1 až 2 voľné dni.

3. Chráňte si chodidlá - mnohým zraneniam pri cvičení sa vyhnete vtedy, ak budete mať obutú vhodnú obuv.

4. Dávajte pozor na zranenia - pretrénovanie môže viesť k únave väzív, ktoré sú následne náchylnejšie na zranenia. A zraneniam by ste sa mali vyhnúť, pretože vás dokážu odstaviť od cvičenia aj na niekoľko týždňov, či dokonca mesiacov.

5. Nepodceňujte masáž - masáž dokáže zlepšiť flexibilitu tela, uvoľňuje napätie, znižuje svalovú únavu či opuchy. Masáž penovým valcom je tiež vhodným pomocníkom, ktorý znižuje riziko svalových zranení.

6. Posilnite si stred tela - ak máte dostatočne silný a stabilný stred tela, potom máte aj menej komplikácií, akú sú bolesti krížov či krku, natiahnutia brušného svalstva a podobne. So silnejším stredom tela ste vo všeobecnosti odolnejší.

7. Venujte pozornosť vášmu spánku - väčšina ľudí potrebuje sedem až osem hodín nočného spánku. Ak nebudete dostatočne spávať, vaše telo bude unavené, nebude sa optimálne zotavovať a nebude ani optimálne spaľovať tuky.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

vsetko-o-splite-iii-dvojdnovy-treningovy-splitVšetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split vsetko-o-splite-ii-frekvencia-a-objem-treninguVšetko o splite II. – Frekvencia a objem tréninguvsetko-o-splite-i-pravidla-ktore-musite-poznatVšetko o splite I. – Pravidlá, ktoré musíte poznať trening-sampiona-lahsej-kategorie-flexa-lewisaTréning šampióna ľahšej kategórie, Flexa Lewisa tlacovka-big-ramy-prisiel-do-vegas-nicit-sny-chce-porazit-aj-heathaTlačovka: Big Ramy prišiel do Vegas ničiť sny. Chce poraziť aj Heatha
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist