Prestaňte s fajčením pomocou týchto 10 tipov
Zhrešili ste v diéte? Napravte to týmto tréningom
Chcete ušetriť. Je však rybací olej dostatočnou ochranou kĺbov
10 jedál a nápojov, ktoré sú ako stvorené pre leto
Reklama
Tréning

Tipy, ako zefektívniť chudnutie oddychom a regeneráciou

ikonkaAk chcete schudnúť s dlho trvajúcimi výsledkami, musíte pravidelne cvičiť a adekvátne sa stravovať. Je tu však ešte tretí element, ktorý spaľovanie tukov uľahčuje a ktorý je podceňovaný – oddych.

Ak sa k vášmu telu budete správať dobre, odmení sa vášmu zdraviu i postave. Ak mu neumožnite oddych a dostatočný čas na regeneráciu, potom ovplyvní váš metabolizmu a obmedzí chudnutie. Ak ho však chcete stimulovať, mali by ste uplatniť nasledujúce tipy:

1. Dôkladne sa zahrejte - poriadna rozcvička pred tréningom zahrejete telo a zníži riziko poranenia. Trvať by mala minimálne päť minút a môže zahŕňať aj dynamický strečing. Statický by mal prísť po tréningu.

2. Nepreháňajte to s tréningom - ak cvičíte celé telo, nemali by ste ho cvičiť viac ako trikrát týždenne a dávať medzi dve tréningové jednotky aspoň deň voľna. Ak sa venujete intervalovému kardiu, tiež by ste to s ním nemali preháňať a obmedziť ho na dve až tri jednotky týždenne. V týždni by ste mali mať 1 až 2 voľné dni.

3. Chráňte si chodidlá - mnohým zraneniam pri cvičení sa vyhnete vtedy, ak budete mať obutú vhodnú obuv.

4. Dávajte pozor na zranenia - pretrénovanie môže viesť k únave väzív, ktoré sú následne náchylnejšie na zranenia. A zraneniam by ste sa mali vyhnúť, pretože vás dokážu odstaviť od cvičenia aj na niekoľko týždňov, či dokonca mesiacov.

5. Nepodceňujte masáž - masáž dokáže zlepšiť flexibilitu tela, uvoľňuje napätie, znižuje svalovú únavu či opuchy. Masáž penovým valcom je tiež vhodným pomocníkom, ktorý znižuje riziko svalových zranení.

6. Posilnite si stred tela - ak máte dostatočne silný a stabilný stred tela, potom máte aj menej komplikácií, akú sú bolesti krížov či krku, natiahnutia brušného svalstva a podobne. So silnejším stredom tela ste vo všeobecnosti odolnejší.

7. Venujte pozornosť vášmu spánku - väčšina ľudí potrebuje sedem až osem hodín nočného spánku. Ak nebudete dostatočne spávať, vaše telo bude unavené, nebude sa optimálne zotavovať a nebude ani optimálne spaľovať tuky.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zhresili-ste-v-diete-napravte-to-tymto-treningomZhrešili ste v diéte? Napravte to týmto tréningomtrening-na-vybalansovanie-tricepsovTréning na vybalansovanie tricepsov ako-predist-syndromu-pretrenovaniaAko predísť syndrómu pretrénovania? vysoko-intenzivny-trening-pre-silu-chudnutie-a-kondiciuVysoko intenzívny tréning pre silu, chudnutie a kondíciuhiit-nie-je-len-o-chudnuti-ako-vam-intenzivne-intervaly-este-pomozuHIIT nie je len o chudnutí. Ako vám intenzívne intervaly ešte pomôžu?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist