Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Suplementy

Chcete ušetriť. Je však rybací olej dostatočnou ochranou kĺbov

ikonkaPredstavme si scenár, že ste športovec alebo kulturista, ktorý má nižší rozpočet, z ktorého ide prevažná časť peňazí na proteíny a doplnky, ktoré pomáhajú so svalovým a silovým rastom. Chcete mať však aj zdravé kĺby. Čo urobiť?

Keď si pozriete na niektorom z internetových obchodov ponuku, zistite, že najvýhodnejšie by ste mohli kúpiť rybací olej. Je to však dostatočná ochrana?

Pravda je taká, že rybací olej obsahuje omega-3 mastné kyseliny (kyselinu eikosepanteanovú – EPA, kyselinu dokosahexaenovú – DHA), ktoré poskytujú kĺbom ochranu vďaka svojmu vplyvu na obmedzovanie chronických zápalov. Táto ochrana je však len mierna.

Aj to je však lepšie ako nič. Na to, aby ste z rybacieho oleja získali najväčší úžitok, mali by ste denne prijať minimálne 1200 miligramov EPA a DHA každý deň, čo predstavuje asi 4 gramy rybacieho oleja denne, rozdelené na dve dvojgramové dávky.

Pre lepšiu ochranu kĺbov však k tomu odporúčame ešte pridať glukozamín sulfát a chondroitín sulfát. Prečo?

Glukozamín je látka, ktorú si telo vytvára prirodzene, aby pomáhala obnovovať poškodené chrupavky kĺbov. Doplnok výživy glukozamín sulfát podporuje tvorbu látok, ktoré sa podieľajú nie len na obnovovaní poškodenej chrupavky, ale aj zmierňujú bolesti, pôsobia protizápalovo, zlepšujú funkciu a hybnosť kĺbov, a dokonca môžu pomôcť pri liečbe kĺbnych ochorení. Pre najlepšie výsledky sa odporúča prijímať 1,5 až 2 gramy denne rozdelené v troch dávkach.

Chondroitín je jednou z hlavných stavebných látok chrupavky a je najviac zastúpený v štruktúrach medzibunečnej hmoty chrupavky. Pomáha v nej zadržiavať vodu a zabezpečovať jej elasticitu, pružnosť a optimálnu vlhkosť. V kombinácii s glukozamínom je výborným a vedecky podporeným nástrojom na obnovu poškodenej chrupavky. Odporúča sa ho prijať v množstve 1,2 gramu denne, najlepšie s glukozamínom v troch dávkach.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

garcinia-cambogia-o-aky-doplnok-vyzivy-ideGarcinia Cambogia – o aký doplnok výživy ide?bcaa-vs-kreatin-je-dobre-ich-kombinovatBCAA vs. Kreatín. Je dobré ich kombinovať? testogen-viac-svalov-i-zivotnej-energie-po-tridsiatkeTestogen – viac svalov i životnej energie po tridsiatke?aky-je-najlepsi-doplnok-vyzivy-pre-zvysenie-koncentracie-a-intenzityAký je najlepší doplnok výživy pre zvýšenie koncentrácie a intenzity? najpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-suplementochNajpopulárnejšie články roka 2017 o suplementoch
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist