Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Pre ženy

Vybudujte si sexy ramená vďaka tomuto tréningu

ikonkaChcete si vybudovať sexy športový vzhľad? Potom nemôžete zabudnúť na vybudovanie pekne tvarovaných a silných ramien, ktoré v kombinácii s vyrysovaným bruchom a štíhlym pásom dodajú cveng vašej postave.

Tento tréning ramien môžete zaradiť do vášho tréningového splitu tak, že ho budete vykonávať dvakrát týždenne. Vzhľadom na to, že je pomerne krátky, priraďte si ho k tréningu inej svalovej partie. Ak máte „tvrdohlavé ramena“, cvičte ich vždy prvé.

Tréning pozostáva zo štyroch známych cvikov, ktoré precvičia všetky tri hlavy deltového svalu. Každý cvik sa vykonáva v troch sériách, pričom sa medzi nimi udržujú nanajvýš 60-sekundové prestávky.

Na úvod nás čakajú tlaky s jednoručnými činkami nad hlavu. Môžete ich robiť v stoji, ale lepšie svaly izolujete, ak budete sedieť. Tento cvik je prvý, pretože pri ňom využijete väčšie váhy a budete naň potrebovať viac energie.

Po tlakoch prídu na rad upažovania, pri ktorých je dobre dávať pozor na spúšťanie činky dolu. Táto tzv. negatívna fáza by mala byť pomalšia a kontrolovaná. Tretím cvikom sú príťahy veľkej činky ku krku. Aby ste minimalizovali vplyv trapézov a menej zaťažovali ramenné kĺby, využívate široký úchop.

Na záver tréningu zostáva ľahšími váhami precvičiť prednú hlavu predpažovaniami. Predpažujte vždy jednou rukou a vyhnite sa kolísavému švihovému pohybu. Musíte mať celú dráhu cviku pod kontrolou. Po docvičení nezabudnite na strečing.

Tréning ramien pre ženy
Cvik Série Opakovania
Tlaky jednoručiek nad hlavu v sede 3 10-12
Upažovanie s jednoručkami 3 15
Príťahy činky ku krku širokým úchopom 3 12
Predpažovanie s jednoručkami 3 15




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

postava-ako-jennifer-aniston-jej-trenerka-vam-poradiPostava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí 10-beznych-veci-ktore-vplyvaju-na-vasu-menstruaciu10 bežných vecí, ktoré vplývajú na vašu menštruáciucasovo-nenarocny-trening-ktory-mozete-cvicit-aj-domaČasovo nenáročný tréning, ktorý môžete cvičiť aj doma5-rizik-ktore-hrozia-kazdej-zene-s-nedostatkom-vitaminu-d5 rizík, ktoré hrozia každej žene s nedostatkom vitamínu D kompletny-trening-pre-kazdu-zenu-ktora-chce-byt-fitKompletný tréning pre každú ženu, ktorá chce byť fit
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist