SlovakFitness.sk

Tréning 07. 09. 2017

Tri dni týždenne vám stačia k rastu nových svalov

ikonka
Chcete začať s novým tréningovým plánom zameraným na rast svalovej hmoty? Prinášame vám jeden taký, ktorý od vás nevyžaduje návštevu posilňovne viac ako trikrát do týždňa.

Či už ste priaznivcom tréningu celého tela alebo máte za sebou mesiace cvičenia tréningového splitu, tento program by sa vám mohol hodiť. Ak aj uprednostňujete delenie partií na jednotlivé dni, na niekoľko pár mesiacov by vám zmena mohla prospieť.

Tento tréning je na rozdelenie tréningových dní jednoduchý – cvičí sa v pondelok, stredu a v piatok. Môžete si to samozrejme rozdeliť aj na iné dni, no medzi každý tréning je treba zaradiť aspoň deň voľna. Optimálne nie viac ako dva dni.

Tento tréning je vhodný pre začiatočníkov i pokročilých cvičencov. Obsahuje základné cviky, ktoré sú pri budovaní sily a svalov najefektívnejšie. Každá tréningová jednotka je zložená zo šiestich cvikov. Medzi sériami sa oddychuje 60 sekúnd.

Jednotlivé tréningy sa v počte opakovaní líšia, aby stimulovali svaly zakaždým o trochu inak. Prvý tréning zaťažuje stredným počtom opakovaní – 8, druhý nižším – 5 a tretí vyšším – 12. Líšia sa aj počty sérií, čo si môžete všimnúť v prehľadnej tabuľke.

Po každej jednotke môžete ešte venovať pár minút precvičeniu brucha.

Tréning A
Cvik Série Opakovania
Drepy 4 8
Zhyby 4 8
Benčpres 4 8
Tlaky v stoji s veľkou činkou 4 8
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou 4 8
Výpony v stoji 4 8


Tréning B
Cvik Série Opakovania
Mŕtve ťahy 5 5
Príťahy veľkej činky v predklone 5 5
Tlaky na šikmej lavičke s jednoručkami 5 5
Tlaky na ramená s jednoručkami 5 5
Tricepsové extenzie za hlavou 5 5
Kladivové zdvihy 5 5


Tréning C
Cvik Série Opakovania
Výpady s jednoručkami 3 12
Zhyby podhmatom 3 12
Kľuky na bradlách 3 12
Upažovanie s jednoručkami 3 12
Francúzske tlaky 3 12
Výpony v sede 3 12


V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páseako-vyriesit-problem-nedostatku-miesta-v-satnovej-skrinkeAko vyriešiť problém nedostatku miesta v šatňovej skrinke?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist