Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Pre ženy

Ako si môžete vybudovať telo fitness modelky?

ikonkaNechcete už len spevňovať svoj zadok a stehná? Nechcete už len chudnúť? Chcete rovno vybudovať postavu hodnú fitness modelky? Potom ste na správnej adrese. Prinášame vám tipy, ktoré vás na vašu púť pripravia.

Telo fitness modelky obsahuje minimum tukov, vidno pekne vyrysované brucho a i svaly ostatných partií vás odlišujú od bežných žien. Ak toto všetko chcete, plus si chcete zvýšiť svoju fyzickú i mentálnu silu, potom by ste si mali zobrať k srdcu nasledujúcich šesť rád:

1. Nepreháňajte to s kardiom
Ženy často pri cvičení zameriavajú svoju pozornosť na kardiovaskulárne cvičenie, ktoré podporuje chudnutie. A ak si chcete trochu telo obaliť do svalov, to je presne to, čo nechcete. Kardio nie je zlé, ale ak ho robíte príliš nebudete mať dostatok kalórií, aby ste budovali svaly. Ak je to vaša priorita, postačí vám kardio len dvakrát do týždňa, ideálne vo vysoko intenzívnom intervalovom štýle.

2. Cvičte s činkami a nebojte sa intenzity
Ak chcete spevniť svaly svojho tela, je nevyhnutné venovať sa posilňovaniu. Nemusíte pritom využívať len ľahké činky a série s 12 až 15 opakovaniami. Výsledky začnete skutočne vidieť až vtedy, kedy zvýšite váhu a začnete robiť len 6 až 8 opakovaní. Koncentrujte sa na základné cviky, nebojte sa vysokých váh ani vyššej intenzity.

3. Viac jedzte
Ďalšia chyba, ktorú ženy snažiace sa budovať svaly robia je, že neprijímajú dostatok kalórií zo stravy. Vaše telo potrebuje viac kalórií prijať ako ich spáliť. Preto musíte viac jesť. Dôležité sú najmä bielkoviny, ktoré sa získavajú najmä z mäsa, rýb či vajec. Po tréningu vám ich pomáhajú doplniť proteínové nápoje.

4. Veďte si tréningový zápisník
Je dôležité vedieť, čo presne máte v daný deň odcvičiť. K tomu vám pomôže tréningový denník, v ktorom si budete zapisovať vaše tréningy a monitorovať pokroky, ktoré v nich robíte. Aby ste totiž rástli, potrebujete neustále zvyšovať buď váhy na činkách prípadne počty opakovaní a sérií. Zaznamenávajte si aj to, aké dlhé prestávky medzi sériami robíte.

5. Zaznamenávajte si pokroky
Okrem toho, že si budete zapisovať raz za čas, o koľko sa zvýšil obvod vašich paží, by ste sa mali aj pravidelne fotiť. Je niekedy ťažké vidieť pokroky, ak sa vidíte v zrkadle každý deň. Vďaka číslam a najmä fotkám uvidíte, že pokroky skutočne robíte. A to vás môže aj motivovať.

6. Myslíte správne
Ak chcete mať telo ako fitness modelka, musíte mať aj správny prístup. Základom je neočakávať zázraky. Telo nezmeníte zo dňa na deň a bude potrebné disciplína, pracovitosť a trpezlivosť, kým dosiahnete svoj vytúžený cieľ. Myslite však na to, že to za to stojí, a nevzdávajte sa!



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

postava-ako-jennifer-aniston-jej-trenerka-vam-poradiPostava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí 10-beznych-veci-ktore-vplyvaju-na-vasu-menstruaciu10 bežných vecí, ktoré vplývajú na vašu menštruáciucasovo-nenarocny-trening-ktory-mozete-cvicit-aj-domaČasovo nenáročný tréning, ktorý môžete cvičiť aj doma5-rizik-ktore-hrozia-kazdej-zene-s-nedostatkom-vitaminu-d5 rizík, ktoré hrozia každej žene s nedostatkom vitamínu D kompletny-trening-pre-kazdu-zenu-ktora-chce-byt-fitKompletný tréning pre každú ženu, ktorá chce byť fit
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist