Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Pre ženy

Zaujmite nohami. Skúste tento tréning, ktorý môžete robiť aj doma

ikonka
NAPÍSALA Lucka
30. 09. 2017
Tvar a stav ženských nôh pridáva na kráse a šarme. Tréningy navrhnuté pre ženy sú vyskladané tak, aby nohy posilnili a premenili v niečo, na čo budete môcť byť hrdé. A pocit hrdosti vám prinesie aj nasledujúci program.

Ženy na rozdiel od mužov môžu precvičiť svoje nohy efektívne aj v pohodlí domova. To je pre mnohé z nich dobrá správa, pretože pri starostlivosti o deti či domácnosť často nezostáva dostatok času na návštevu posilňovne.

Tento tréning je možné vykonávať doma a nebude viesť len k sexy nohám. Pomôže tiež spevniť a vytvarovať váš zadok. Vykonávať ho môžete dvakrát týždenne, pričom treba dávať pozor na techniku vykonania pre dosiahnutie tých najlepších výsledkov.

Pri daných cvikoch nepotrebujete dodatočnú záťaž, ale ak chcete pokročiť o úroveň vyššie, môžete si zakúpiť pár jednoručných činiek alebo ako záťaž využiť knižky či fľaše s vodou. Prestávky medzi sériami sú minútové.

Prvým cvikom sú drepy, ktoré v správnom tréningu nôh nemôžu chýbať. Jedným z najefektívnejším cvikom bez využitia váhy je tzv. wall sit, v preklade sed o stenu. Ako ho vykonávať?

Oprite sa o stenu a dajte sa do pozície drepu. Kolená sú nad členkami (nemali by presahovať špičky) a stehná rovnobežné s podlahou. Váhu sa snažte tlačiť do steny a pravidelne dýchajte. Vydržte predpísaný časový úsek a môžete sa postaviť.

Zadok a zadnú časť stehien potom ešte dobre stimulujú výpady. Môžete ich robiť na mieste alebo v chôdzi. Na záver môžete ešte spevniť trochu aj lýtka. Výponmi na jednej nohe. Celý rozpis nájdete v tabuľke nižšie. Ak je pre vás tréning ťažký, začnite voľnejšie. Znížte počet sérii na dve, prípadne znížte počet opakovaní. Snažte sa následne zlepšovať.

Tréning pre sexy nohy a stehná
Cvik Série Opakovania
Drepy 3 15-20
Sed o stenu 3 30-60 sekúnd
Výpady 3 15-20
Výpony na jednej nohe 3 10-15




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

postava-ako-jennifer-aniston-jej-trenerka-vam-poradiPostava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí 10-beznych-veci-ktore-vplyvaju-na-vasu-menstruaciu10 bežných vecí, ktoré vplývajú na vašu menštruáciucasovo-nenarocny-trening-ktory-mozete-cvicit-aj-domaČasovo nenáročný tréning, ktorý môžete cvičiť aj doma5-rizik-ktore-hrozia-kazdej-zene-s-nedostatkom-vitaminu-d5 rizík, ktoré hrozia každej žene s nedostatkom vitamínu D kompletny-trening-pre-kazdu-zenu-ktora-chce-byt-fitKompletný tréning pre každú ženu, ktorá chce byť fit
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist