Naberte svaly s DTP II. - Tréning k rastu svalovej hmoty
Tie najlepšie suplementy pre regeneráciu svalov
Naberte svaly s DTP I. - Výživa k rastu svalovej hmoty
Budujte svaly vďaka princípom Joe Weidera
Reklama
Pre ženy

Zaujmite nohami. Skúste tento tréning, ktorý môžete robiť aj doma

ikonka
NAPÍSALA Lucka
30. 09. 2017
Tvar a stav ženských nôh pridáva na kráse a šarme. Tréningy navrhnuté pre ženy sú vyskladané tak, aby nohy posilnili a premenili v niečo, na čo budete môcť byť hrdé. A pocit hrdosti vám prinesie aj nasledujúci program.

Ženy na rozdiel od mužov môžu precvičiť svoje nohy efektívne aj v pohodlí domova. To je pre mnohé z nich dobrá správa, pretože pri starostlivosti o deti či domácnosť často nezostáva dostatok času na návštevu posilňovne.

Tento tréning je možné vykonávať doma a nebude viesť len k sexy nohám. Pomôže tiež spevniť a vytvarovať váš zadok. Vykonávať ho môžete dvakrát týždenne, pričom treba dávať pozor na techniku vykonania pre dosiahnutie tých najlepších výsledkov.

Pri daných cvikoch nepotrebujete dodatočnú záťaž, ale ak chcete pokročiť o úroveň vyššie, môžete si zakúpiť pár jednoručných činiek alebo ako záťaž využiť knižky či fľaše s vodou. Prestávky medzi sériami sú minútové.

Prvým cvikom sú drepy, ktoré v správnom tréningu nôh nemôžu chýbať. Jedným z najefektívnejším cvikom bez využitia váhy je tzv. wall sit, v preklade sed o stenu. Ako ho vykonávať?

Oprite sa o stenu a dajte sa do pozície drepu. Kolená sú nad členkami (nemali by presahovať špičky) a stehná rovnobežné s podlahou. Váhu sa snažte tlačiť do steny a pravidelne dýchajte. Vydržte predpísaný časový úsek a môžete sa postaviť.

Zadok a zadnú časť stehien potom ešte dobre stimulujú výpady. Môžete ich robiť na mieste alebo v chôdzi. Na záver môžete ešte spevniť trochu aj lýtka. Výponmi na jednej nohe. Celý rozpis nájdete v tabuľke nižšie. Ak je pre vás tréning ťažký, začnite voľnejšie. Znížte počet sérii na dve, prípadne znížte počet opakovaní. Snažte sa následne zlepšovať.

Tréning pre sexy nohy a stehná
Cvik Série Opakovania
Drepy 3 15-20
Sed o stenu 3 30-60 sekúnd
Výpady 3 15-20
Výpony na jednej nohe 3 10-15




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

styri-najlepsie-cviky-na-vybudovanie-lepsieho-zadkuŠtyri najlepšie cviky na vybudovanie lepšieho zadku rybi-olej-a-zeny-preco-ho-potrebujete-a-ako-vybrat-ten-spravnyRybí olej a ženy: Prečo ho potrebujete a ako vybrať ten správny?ako-si-mozete-vybudovat-telo-fitness-modelkyAko si môžete vybudovať telo fitness modelky? vybudujte-si-sexy-ramena-vdaka-tomuto-treninguVybudujte si sexy ramená vďaka tomuto tréningu zeny-so-zapisnikom-spalia-viac-tukovŽeny so zápisníkom spália viac tukov
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist