Naberte svaly s DTP II. - Tréning k rastu svalovej hmoty
Tie najlepšie suplementy pre regeneráciu svalov
Naberte svaly s DTP I. - Výživa k rastu svalovej hmoty
Budujte svaly vďaka princípom Joe Weidera
Reklama
Zaujímavosti

Chcete sa dobre vyspať?

ikonkaOtázka, či sa chcete dobre vyspať, je asi zbytočná. Kto by sa nechcel? Ak máte problémy so spánkom, možno vám pomôže technika a nástroj, ktoré vám v tomto článku predstavíme.

Dalo by sa vypísať niekoľko tipov, ktoré by pomohli zvýšiť kvalitu spánku. Ide o známe aj menej známe fakty, ktoré už sme na našom webe viackrát spomínali. Pripomenúť si ich môžete napríklad aj v týchto článkoch:

Najlepšie a najhoršie jedlá pre spánok
Živiny, ktoré vás dovedú k lepšiemu spánku
Aké jedlá sa nemusíte báť zjesť pred spaním?
5 tipov pre lepší spánok
Jedlá, ktoré by ste určite pred spaním jesť nemali

Dôležité však je vypestovať si aj dobré návyky. Ak chcete byť každý deň plní energie, mali by ste sedem dní v týždni zaspávať i vstávať v rovnakú dobu. Aspoň približne. Nezáleží na tom, či je pracovný týždeň alebo víkend či sviatok.

Hovorí sa, že by ste mali späť sedem až osem hodín. Optimálny čas v tomto rozmedzí je presne sedem a pol hodiny spánku. Prečo? Pretože jeden spánkový cyklus trvá 90 minút a mali by ste ich v noci absolvovať päť.

Keď si budete večer nastavovať budík, nezabudnite aj na čas potrebný na zaspatie. Je to individuálne, no vedci zistili, že bežnému človeku v priemere 14 minút, pokým zaspí. Pripočítajte teda k času tých 14 či 15 minút.

Nechce sa vám to počítať? Existuje aj pohodlnejšie riešenie.

Na stránke DobrySpanok.mne.sk nájdete dve kalkulačky. Jedna vám okamžite ukáže ideálny čas zobudenia, keď pôjdete spať hneď po výpočte. Druhá vám vypočíta čas, kedy by ste mali ísť spať, ak sa chcete zobudiť v určitý čas dobre vyspatí.

Stránka vám však okrem ideálnych časov ponúkne aj tie, pri ktorých sa budete po zobudení cítiť dobre, aj keď bude spánok kratší, či dlhší. Za skúšku nič nedáte. Navštívte DobrySpanok.mne.sk a ste na polceste k lepšiemu spánku.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

preco-niektori-ludia-reaguju-na-trening-horsie-ako-iniPrečo niektorí ľudia reagujú na tréning horšie ako iní?co-sa-deje-so-svalmi-pocas-osmich-hodin-spankuČo sa deje so svalmi počas ôsmich hodín spánku?kedy-sa-lahsie-odolava-chutnemu-pokuseniuKedy sa ľahšie odoláva chutnému pokušeniu? chodza-ma-rovnaky-vplyv-na-zdravie-srdca-ako-behChôdza má rovnaký vplyv na zdravie srdca ako behsport-vs-sperky-skutocne-musime-odkladat-vsetky-ozdoby-pocas-sportovaniaŠport vs. šperky - skutočne musíme odkladať všetky ozdoby počas športovania?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist