Naberte svaly s DTP II. - Tréning k rastu svalovej hmoty
Tie najlepšie suplementy pre regeneráciu svalov
Naberte svaly s DTP I. - Výživa k rastu svalovej hmoty
Budujte svaly vďaka princípom Joe Weidera
Reklama
Tréning

Tréning s vlastnou váhou tela a jeho nepopierateľné výhody

ikonkaNepotrebujete činky ani stroje na to, aby ste mohli absolvovať tréning, ktorým môžete budovať svaly a kondíciu, či spaľovať tuky. Nakoniec, mohli ste sa o tom presvedčiť už viackrát pri tréningoch, ktoré sme vám na webe prinášali. Cvičiť sa dá aj výhradne s vlastným telom.

V tomto článku sa zameriame práve na tento tréningový prístup. Dokáže vám pomôcť dosiahnuť vaše tréningové ciele, pričom by ste mali vedieť, že má aj tieto výhody:

1. Nepotrebujete žiadne náčinie
Tou najjasnejšou výhodou cvičenia s váhou tela je, že nepotrebujete žiadne náčinie. Nepotrebujete činky ani stroje na to, aby ste precvičili celé telo. Jedinou výnimkou môže byť hrazda, ktorá vám umožní odcvičiť zhyby. Inak však na precvičenie ostatných partií nepotrebujete nič.

2. Všestrannosť
Cviky s využitím vlastnej váhy tela sa dajú využiť vtedy, keď chcete nadobudnúť silu, keď si chcete zlepšiť kondíciu, spáliť tuky či budovať svaly. Existujú stovky cvikov a ich rôzne variácie. Dokážete precvičiť vrch tela, stred i spodok. Existujú aj cviky dynamické, či statické. Kondične ľahšie, kondične náročnejšie.

3. Sloboda
Potrebujete len trochu miesta a cviky môžete absolvovať kdekoľvek. Môžete ich cvičiť v posilňovni, ale aj doma. Vnútri i vonku. V práci, v škole, v hoteli. Hocikde. Aj zhyby sa dajú cvičiť s trochu vynaliezavosti vonku – na konári stromu, na sušiči oblečenia či na detských preliezkách.

4. Šetrnosť
Väčšie riziko poranenie je u cvikov, ktoré využívajú voľné váhy. Pri cvičení s vlastným telom existuje riziko zranenia, ale je podstatne nižšie. Ešte výraznejšia je však šetrnosť cvičenia na kĺby. Cviky sú telu prirodzenejšie.

5. Prispôsobivosť kondičným úrovniam
Cvičenie s vlastnou váhou tela je vhodné pre všetky kondičné úrovni cvičencov, vrátane začiatočníkov či skúsených borcov. Cviky sú jednoduché, nie sú až také rizikové a dajú sa prispôsobovať tak, že sa buď uľahčia alebo skomplikujú.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

naberte-svaly-s-dtp-ii-trening-k-rastu-svalovej-hmotyNaberte svaly s DTP II. - Tréning k rastu svalovej hmoty budujte-svaly-vdaka-principom-joe-weideraBudujte svaly vďaka princípom Joe Weiderasilovy-trh-alebo-premiestnenie-ktory-cvik-uprednostnitSilový trh alebo premiestnenie. Ktorý cvik uprednostniť?vyhody-ktore-prinasa-skakanie-cez-svihadloVýhody, ktoré prináša skákanie cez švihadlotrening-pre-skusenych-styrikrat-tyzdenne-cele-teloTréning pre skúsených: Štyrikrát týždenne celé telo
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist