Naberte svaly s DTP II. - Tréning k rastu svalovej hmoty
Tie najlepšie suplementy pre regeneráciu svalov
Naberte svaly s DTP I. - Výživa k rastu svalovej hmoty
Budujte svaly vďaka princípom Joe Weidera
Reklama
Pre ženy

Rybí olej a ženy: Prečo ho potrebujete a ako vybrať ten správny?

ikonka
NAPÍSALA Lucka
07. 10. 2017
Ženy sa často boja tukov, ale v skutočnosti je to esenciálna živina, ktorú telo potrebuje pre optimálne fungovanie. Jeden z najprospešnejších druhov tukov je rybí olej. V tomto článku vás naučíme, prečo a ako si vybrať ten správny.

Rybí olej je jedným zo zdrojov zdravých tukov, ktoré sú bohaté na omega-3 mastné kyseliny. Tie pomáhajú znižovať riziko srdcovocievnych a zápalových ochorení, demencie, Alzheimerovej choroby či vytváraniu krvných zrazenín.

Rybí olej tiež dokáže podporovať zdravie očí či kĺbov, ako aj zlepšovať stav vašej pokožky a vlasov. Suplementácia spolu s pravidelným cvičením spomaľuje starnutie a je dobré vedieť, že rybací olej aj tréning zefektívňuje – pomáha spaľovať tuky a bráni rozkladu svalovej hmoty.

Tento prospešný tuk môžete získať aj z prírodných zdrojov, najmä mastných rýb (losos, sardinky, makrely), vlašských orechov, ľanových semien či konope. Pohodlným a bezpečným spôsobom je však aj využívanie doplnku výživy. Ako si vybrať ten správny?

Štyri tipy na výber správneho suplementu:

1. Zamerajte sa na etiketu - uistite sa, že si dobre prečítate informácie na etikete. Mali by ste mieriť za príjmom 250 až 500 miligramov omega-3 mastných kyselín vo forme EPA a DHA. Na etikete môže byť napísané, že obsahuje 1000 mg rybieho oleja, ale to neznamená, že všetok bude vo forme EPA a DHA.

2. DHA je dôležitejšia ingrediencia ako EPA - pokiaľ ide o tieto dve kyseliny, DHA priamo podporuje váš nervový systém a udržiava jeho fungovanie v optimálnej rovine. Priamo bráni zápalom a zlepšuje spánok, náladu, rast svalov či inzulínovú senzibilitu. Preto hľadajte doplnky, v ktorých je vyšší obsah DHA.

3. Pozor na propagovanie Omega-6 a Omega-9 mastných kyselín - niektorí výrobcovia sa snažia zvýšiť atraktivitu svojich doplnkov tým, že na obale zvýraznia obsah omega-6 a omega-9mastných mastných kyselinách. Vy ich však viac nepotrebujete, preto sa vyhýbajte rybím olejom, ktoré ich majú uvedené na obale.

4. Bežný olej alebo Krill - bežný rybí olej je prospešný, ale existuje aj tzv. krill olej. Ten je vytváraný z malých kôrovcov z Antarktídy a preto je aj drahší. Je však aj efektívnejší, pretože sa podstatne ľahšie v tele absorbuje. Ak teda chcete čo najväčšiu kvalitu a nezáleží na peňaženke, vyberte si radšej ten.

zdroj: Oxygen



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

styri-najlepsie-cviky-na-vybudovanie-lepsieho-zadkuŠtyri najlepšie cviky na vybudovanie lepšieho zadku zaujmite-nohami-skuste-tento-trening-ktory-mozete-robit-aj-domaZaujmite nohami. Skúste tento tréning, ktorý môžete robiť aj domaako-si-mozete-vybudovat-telo-fitness-modelkyAko si môžete vybudovať telo fitness modelky? vybudujte-si-sexy-ramena-vdaka-tomuto-treninguVybudujte si sexy ramená vďaka tomuto tréningu zeny-so-zapisnikom-spalia-viac-tukovŽeny so zápisníkom spália viac tukov
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist