Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Pre ženy

Rybí olej a ženy: Prečo ho potrebujete a ako vybrať ten správny?

ikonka
NAPÍSALA Lucka
07. 10. 2017
Ženy sa často boja tukov, ale v skutočnosti je to esenciálna živina, ktorú telo potrebuje pre optimálne fungovanie. Jeden z najprospešnejších druhov tukov je rybí olej. V tomto článku vás naučíme, prečo a ako si vybrať ten správny.

Rybí olej je jedným zo zdrojov zdravých tukov, ktoré sú bohaté na omega-3 mastné kyseliny. Tie pomáhajú znižovať riziko srdcovocievnych a zápalových ochorení, demencie, Alzheimerovej choroby či vytváraniu krvných zrazenín.

Rybí olej tiež dokáže podporovať zdravie očí či kĺbov, ako aj zlepšovať stav vašej pokožky a vlasov. Suplementácia spolu s pravidelným cvičením spomaľuje starnutie a je dobré vedieť, že rybací olej aj tréning zefektívňuje – pomáha spaľovať tuky a bráni rozkladu svalovej hmoty.

Tento prospešný tuk môžete získať aj z prírodných zdrojov, najmä mastných rýb (losos, sardinky, makrely), vlašských orechov, ľanových semien či konope. Pohodlným a bezpečným spôsobom je však aj využívanie doplnku výživy. Ako si vybrať ten správny?

Štyri tipy na výber správneho suplementu:

1. Zamerajte sa na etiketu - uistite sa, že si dobre prečítate informácie na etikete. Mali by ste mieriť za príjmom 250 až 500 miligramov omega-3 mastných kyselín vo forme EPA a DHA. Na etikete môže byť napísané, že obsahuje 1000 mg rybieho oleja, ale to neznamená, že všetok bude vo forme EPA a DHA.

2. DHA je dôležitejšia ingrediencia ako EPA - pokiaľ ide o tieto dve kyseliny, DHA priamo podporuje váš nervový systém a udržiava jeho fungovanie v optimálnej rovine. Priamo bráni zápalom a zlepšuje spánok, náladu, rast svalov či inzulínovú senzibilitu. Preto hľadajte doplnky, v ktorých je vyšší obsah DHA.

3. Pozor na propagovanie Omega-6 a Omega-9 mastných kyselín - niektorí výrobcovia sa snažia zvýšiť atraktivitu svojich doplnkov tým, že na obale zvýraznia obsah omega-6 a omega-9mastných mastných kyselinách. Vy ich však viac nepotrebujete, preto sa vyhýbajte rybím olejom, ktoré ich majú uvedené na obale.

4. Bežný olej alebo Krill - bežný rybí olej je prospešný, ale existuje aj tzv. krill olej. Ten je vytváraný z malých kôrovcov z Antarktídy a preto je aj drahší. Je však aj efektívnejší, pretože sa podstatne ľahšie v tele absorbuje. Ak teda chcete čo najväčšiu kvalitu a nezáleží na peňaženke, vyberte si radšej ten.

zdroj: Oxygen





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

pat-tipov-ktore-kazdej-zene-pomozu-posilnit-zdraviePäť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdraviedajte-zbohom-ochabnutym-rukam-skuste-tieto-skvele-cvikyDajte zbohom ochabnutým rukám! Skúste tieto skvelé cviky pat-cvikov-ktore-trening-s-partnerom-premenia-na-randePäť cvikov, ktoré tréning s partnerom premenia na rande maximalizujte-ucinky-treningu-stravou-po-cviceniMaximalizujte účinky tréningu stravou po cvičení kate-upton-a-jej-pristup-k-strave-a-cviceniuKate Upton a jej prístup k strave a cvičeniu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist