Nemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie!
Rozhovor s trénerom celebrít Diegom Sebastianom + ukážkový plán
5 rizík, ktoré hrozia každej žene s nedostatkom vitamínu D
Nečítate? Mali by ste začať. Toto sú výhody pravidelného čítania
Reklama
Pre ženy

Eva Mendes sa podelila o tajomstvá svojej postavy

ikonka
NAPÍSALA Lucka
21. 10. 2017
Herečka Eva Mendesová má už zopár rokov po štyridsiatke, ale stále je plná elánu, cíti sa dobre a tiež tak ja vyzerá. Mohla by byť inšpiráciou. A vy ju teraz ako inšpiráciu môžete aj využiť. Pre magazín Shape totiž nedávno odhalila svoje tajomstvá.

Mendesová je herečka, podnikateľka a v prvom rade matka dvoch detí, ktorým venuje toľko času, koľko môže. Okrem týchto povinností však nezabúda ani na cvičenie, čo je pri pohľade na ňu evidentné. Dopĺňa ho čo možno najzdravšou stravou.

Pokiaľ ide o zdravý životný štýl a krásu, jej filozofia má päť pevných bodov:

1. Nájdite si ten správny tréning
Keďže nie vždy má veľa času, uprednostňuje intervalové cvičenie a šprinty. „Vidím väčšie výsledky ako pri kardiu v miernej intenzite, ktoré trvá 30 alebo 45 minút,“ podotýka. U kardia uprednostňuje beh na páse a medzi intervalmi zdvíha aj činky. Ale len ľahké, pretože má problémy s krížami. Okolnosti ju tak prinútili k tomu, aby si tréning trošku upravila. „Je to dosť vážne a musím si s tým poradiť. Musím robiť výpady namiesto drepov, ktoré milujem,“ poznamenala s tým, že teraz, keď nemusí chudnúť, cvičí trikrát týždenne. Keď však chudne, cvičí až päťkrát do týždňa. „Častejšie už necvičím, pretože vidím lepšie výsledky, keď má telo čas na oddych.“

2. Páliť kalórie môžete všade
„Po narodení mojej druhej dcéry bolo pre mňa v mnohých smeroch ťažšie vrátiť sa do kondície. Napriek tomu to však nebolo také ťažké, ako som si myslela, pretože sa pri deťoch neustále hýbem. Celý deň si nesadnem. Doma už ani nemáme nezdravé jedlá, pretože chcem ísť deťom príkladom,“ skonštatovala herečka, ktorá len potvrdzuje, že páliť kalórie sa dá aj pri starostlivosti o deti a domácnosť. Dôležité je však nezabúdať ani na stravu.

3. Vonkajšia krása vychádza z vnútra. Menšia pomoc však prospeje
Pokiaľ ide o pokožku, prospieva jej rybací olej i kokosový olej, ktorý si nanáša priamo na telo. Cíti však, že vonkajšia krása je aj obrazom toho, čo zje a koľko vody vypije. Tej sa snaží vypiť čo najviac, pretože vtedy je jej pokožka žiarivejšia. Nevyhne sa však ani kozmetickým úpravám. „Make-up si robím každý deň, ale len minimálne. Trvá mi to asi päť minút. Samozrejme, že keď idem na večeru alebo nejakú udalosť, venujem tomu viac pozornosti,“ doplnila Mendesová, ktorá sa tieňmi snaží vykompenzovať podlhovastú tvár a dokonca si ich aplikáciou dokáže zvýrazniť pery.

4. V strave klaďte dôraz na bielkoviny
Mendesová začína každý deň s vajíčkami, ktoré si podľa nálady pripravuje rôznymi spôsobmi. Niekedy však podľahne, keď jej niekto donesie sladkosť, čo potom ľutuje, pretože sa vtedy väčšinou cíti viac unavene. Najlepšie sa cíti, keď deň začína s bielkovinami. Tie sa snaží získavať aj z ryže či fazule, na obed máva rada lososa s ryžou alebo quinoa a k tomu zeleninový šalát.

5. Dôležité jesť čo najmenej cukrov
„Sladkosti milujem. Svoje chúťky musím neustále kontrolovať. Zvykla som si mať niečo sladké po každom jedle, takže teraz vždy seba sebe hovorím, že nie, po večeri si nič nedám, ale mohla by som po obede. To dieťa vo mne hovorí, že keď cvičím, tak si to môžem dovoliť. Viem, že to nie je veľmi rozumné povedať, ale skutočne cítim, že to tréningom vykompenzujem,“ poznamenala herečka.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

5-rizik-ktore-hrozia-kazdej-zene-s-nedostatkom-vitaminu-d5 rizík, ktoré hrozia každej žene s nedostatkom vitamínu D kompletny-trening-pre-kazdu-zenu-ktora-chce-byt-fitKompletný tréning pre každú ženu, ktorá chce byť fit preco-by-mali-zeny-jest-viac-tukovPrečo by mali ženy jesť viac tukov? dva-cviky-ktore-vam-pomozu-spevnit-a-vyrysovat-chrbatDva cviky, ktoré vám pomôžu spevniť a vyrysovať chrbátstyri-najlepsie-cviky-na-vybudovanie-lepsieho-zadkuŠtyri najlepšie cviky na vybudovanie lepšieho zadku
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist