Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XIX. – Ramená v podaní Justina Comptona

ikonkaV dnešnej časti seriálu o tréningoch kulturistov sa pozrieme na jedného z mladších profesionálov, ktorého ambície sú tie najväčšie. Predstavíme si tréning ramien v podaní Justina Comptona.

Dvadsaťdeväťročný rodák z amerického Kentucky sa môže popýšiť vskutku mohutnými ramenami, ktoré patria medzi jeho silné stránky. Čiastočne za to môže genetika, ale svoj podiel má na tom aj tréning.

Comptom priznal, že za taký rozvoj deltových svalov vďačí tomu, že od mladosti uprednostňoval ťažké tlaky. Odvtedy však jeho tréning prešiel veľkými zmenami a pristupuje k nemu komplexnejšie tak, aby zlepšoval aj zadnú časť ramien.

Preto aj v tomto konkrétnom tréningu začína na pec deck stroji a ihneď po ňom robí upažovania s jednoručkami v predklone. Oboma cvikmi stimuluje viac zadnú časť ramien. Až potom prechádza na ďalšie dva cviky – upažovania s jednoručkami a tlaky na stroji Hammer Strength.

Každý cvik odcvičí v troch sériách. U upažovania v stoji však robí tri zhadzované série, v ktorých ide počet opakovaní od 15 až k 3 až 5. Inak sa mu však osvedčilo robiť relatívne vyšší počet opakovaní – 15-20, resp. 10-12 v prípade tlakov.

Tréning ramien Justina Comptona
Cvik Série Opakovania
Obrátený peck-deck 3 15-20
Upažovanie v predklone 3 15-20
Upažovanie v stoji 3* 15-3
Tlaky na stroji Hammer Strength 3 10-12
* - zhadzované série






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-legendy-iv-dave-draper-a-jeho-oblubeny-programTréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program trening-kulturistu-xxi-branch-warren-a-nohy-na-maximumTréning kulturistu XXI. – Branch Warren a nohy na maximum trening-legendy-xiv-flex-wheeler-a-trening-rukTréning legendy XIV. – Flex Wheeler a tréning rúk trening-kulturistu-xx-kai-greene-a-hrudnikTréning kulturistu XX. – Kai Greene a hrudníktrening-legendy-xiii-shawn-ray-a-trening-stehienTréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist