Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Pre ženy

Časovo nenáročný tréning, ktorý môžete cvičiť aj doma

ikonka
NAPÍSALA Lucka
25. 11. 2017
Hľadáte tréning, ktorý by bol rýchly a precvičili by ste ním celé telo? Jeden taký vám teraz prinášame. Hodí sa pre vás, ak s cvičením ešte len začínate, alebo ak jednoducho nemáte čas na to, aby ste chodili každý deň do posilňovne.

Prečo je tento tréning vhodný práve pre tieto dve skupiny žien? Pretože ide o kruhový tréning, pri ktorom robíte cvik po cviku až kým ich neprecvičíte všetky. Následne si dáte prestávku a celý okruh ešte párkrát zopakujete.

Tréning je optimálne cvičiť trikrát do týždňa a medzi dvoma tréningovými jednotkami je dôležité jeden deň vyhradiť na voľno. Môžete cvičiť napríklad pondelky, stredy a piatky, alebo točiť tréningy každý druhý deň. Voľné dni môžete využiť na ľahké kardiovaskulárne aktivity.

Jeden kruh v tomto tréningu pozostáva z týchto cvikov: drepy s vlastnou váhou tela, kľuky, výpady, zhyby, zakopávania v polohe štvornožky, tricepsové kľuky na lavičke. Ako vidíte, cviky sa dajú pri malej investícii do hrazdy robiť aj doma (tricepsové kľuky sa dajú robiť aj na stoličky či posteli).

Každý cvik urobíte v 10 až 15 opakovaniach. A koľko okruhov je potrebných? Ak začínate, postačia tri. Keď budete robiť pokroky, môžete zvyšovať ich počet až na šesť. Ak ste skúsené cvičenkine a aj šesť vám príde málo, počet okruhov už nezvyšujte. Namiesto toho urobte niečo iné – skomplikujte si cviky.

Príkladom takejto komplikácie sú: drepy doplnené o výskok, kľuky na jednej nohe, výpady s výskokom, zhyby so záťažou, angličáky (burpees) namiesto zakopávaní a podobne.

Na druhú stranu, ak vám niektoré cviky robia problémy, môžete si ich zo začiatku zjednodušiť – kľuky môžete robiť na kolenách, zhyby môžete nahradiť sťahovaním hornej kladky k hrudníku. Samozrejme, postupne musíte záťaž zvyšovať, aby ste robili pokroky.

Kruhový tréning
Cvik Série Opakovania
Drepy 3-6 10-15
Kľuky 3-6 10-15
Výpady 3-6 10-15
Zhyby 3-6 10-15
Zakopávania v polohe štvornožky 3-6 10-15
Tricepsové kľuky na lavičke 3-6 10-15




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

postava-ako-jennifer-aniston-jej-trenerka-vam-poradiPostava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí 10-beznych-veci-ktore-vplyvaju-na-vasu-menstruaciu10 bežných vecí, ktoré vplývajú na vašu menštruáciu5-rizik-ktore-hrozia-kazdej-zene-s-nedostatkom-vitaminu-d5 rizík, ktoré hrozia každej žene s nedostatkom vitamínu D kompletny-trening-pre-kazdu-zenu-ktora-chce-byt-fitKompletný tréning pre každú ženu, ktorá chce byť fit preco-by-mali-zeny-jest-viac-tukovPrečo by mali ženy jesť viac tukov?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist