Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Zaujímavosti

Akými spôsobmi zvyšuje cvičenie sebadôveru?

ikonkaVšetci vieme, že pravidelné cvičenie má pozitívny vplyv na naše zdravie. Jeho účinky však nie sú len fyzické, ale aj mentálne. Okrem toho, že dokáže zlepšiť náladu, podporuje aj sebavedomie. A to môže byť pre väčšinu ľudí dobrá vec.

Keď sa človek cíti sebaisto, cíti sa emocionálne lepšie a to sa odzrkadlí aj na kvalite jeho života, správaní a vzťahoch, či už pracovných alebo súkromných. Akými spôsobmi však cvičenie pomáha? Týmito ôsmimi:

1. Kontrola hmotnosti - ak pravidelne cvičíte a podporíte to zdravou výživou, pravdepodobne ste štíhli. A čím lepšie vyzerá vaše telo v zrkadle, tým istejšie sa samozrejme cítite.

2. Lepšia nálada - cvičenie vplýva na uvoľňovanie serotonínu a dopamínu, ktoré zlepšujú náladu jedinca a znižujú nervozitu a stres. Lepšia nálada sa odrazí aj na vyššej sebadôvere.

3. Silné srdce - cvičenie posilňuje aj srdce a znižuje riziko ochorení s ním súvisiacich. Čím menej zdravotných chorôb človeka postretne, tým menej pocitov menejcennosti nadobudne.

4. Lepšia kondícia - pravidelným cvičením získavate kondíciu, ktorá vám pomôže prekonávať prekážky v bežnom živote. Ľahšie budú pre vás rôzne fyzické činnosti, čo vzbudí pocity toho, že ste schopnejší.

5. Vyššia energia - ak vám chýba energia, neurobíte veľa vecí a to sa odrazí na vašich pocitoch. Ak máte dostatok energie a ste produktívni, cítite sa lepšie, sebavedomejšie. Cvičenie telu energiu dodáva.

6. Lepší spánok - pravidelným cvičením sa zlepšuje aj kvalita spánku. Ten je dôležitý pre fyzické i duševné zdravie a je jedným z hlavných faktorov toho, ako sa cítite. Ak sa nevyspíte, nebudete si dostatočne veriť pred skúškou či pracovným stretnutím.

7. Mentálny reštart - cvičenie vám umožní prečistiť myseľ. Je to forma meditácie a dokáže vám zmeniť vyhliadky z pesimistických na pozitívne. Tiež zlepšuje koncentráciu.

8. Pocity sebazdokonaľovania - cvičenie je len o jednej osobe – o vás. A keď vidíte, že vďaka nemu robíte pokroky, budete mať pocit úspechu. Ak cvičíte dlhodobo, viete, že ste disciplinovaní, usilovní a starostliví. To vám dodá veľkú dávku sebaistoty.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

dietne-napoje-toto-robia-vasmu-teluDiétne nápoje? Toto robia vášmu telu sportove-hodinky-potrebujete-ich-pri-cviceniŠportové hodinky: Potrebujete ich pri cvičení?co-rozhoduje-o-tom-ako-velmi-sa-potiteČo rozhoduje o tom, ako veľmi sa potíte?ake-su-tajomstva-ludi-ktori-sa-dozivaju-viac-ako-90-rokovAké sú tajomstvá ľudí, ktorí sa dožívajú viac ako 90 rokov?preco-niektori-ludia-reaguju-na-trening-horsie-ako-iniPrečo niektorí ľudia reagujú na tréning horšie ako iní?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist