Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Motivácia

Pripravte svoju myseľ na transformáciu tela

ikonkaČi sa chcete po odmlke vrátiť späť do formy alebo ste začiatočník, ktorý by chcel dosiahnuť vytúženú premenu svojho tela, platí, že o motiváciu sa dá prísť ľahko. Môžete za to viniť mnohé vonkajšia faktory, ale v skutočnosti za jej stratu môžete vy.

Na to, aby ste absolvovali úspešnú premenu, musíte mať reálny a dosiahnuteľný cieľ, tréningový a stravovací plán a v prvom rade správne myslenie. A práve s tým posledným by vám mohlo pomôcť nasledujúcich šesť tipov:

1. Stanovte si správny dôvod
Ešte predtým, ako začnete s novým tréningovým programom, sa opýtajte sami seba, prečo ho chcete odštartovať – chcete schudnúť, byť zdravší, nabrať kondíciu alebo budovať svaly? Opýtajte sa tiež prečo ste naposledy prestali cvičiť alebo prečo ste doteraz ešte necvičili. Možno za to mohli zdravotné problémy, možno pohodlnosť, možno vyťaženosť...

2. Nájdite vo svojej túžbe zmysel
Keď už budete vedieť, prečo chcete svoje telo premeniť, čo bude váš hlavný cieľ, nájdite vo svojej túžbe aj väčší zmysel. Uvedomte si, čo všetko môžete pravidelným cvičením získať. Môžete si zlepšiť zdravie, budete sa cítiť lepšie, mať viac energie či sebavedomia. Naučíte sa disciplíne, spoznáte nových ľudí, spestríte si život. Uvedomenie si tohto všetkého vám pomôže vytrvať.

3. Osvojte si pozitívne myslenie
Už keď si vizuálne predstavíte naplnenie svojho cieľa, pomôže vám to zvýšiť šance jeho skutočného dosiahnutia. Od tohto momentu pristupujte k vašej snahe s pozitívnym prístupom. Každú prekážku berte ako výzvu, ktorá z vás urobí silnejšiu osobnosť a naučí niečo nové. Vždy myslíte pozitívne.

4. Prestaňte myslieť negatívne
Byť neustále optimistický nemusí byť ľahké pre človeka, ktorý roky umožňoval negatívnym myšlienkam okupovať svoj mozog. Je zrejmé, že počas takého dlhodobého procesu, akým je premena tela, dôjde k problémom. Možno budete podvádzať v diéte, možno vynecháte jeden tréning. Nemôžete si to vtedy vyčítať a označovať to za zlyhanie. Musíte sa okamžite dať dokopy a pokračovať vo vašej snahe. Prijmite fakt, že možno dnes ste sa od plánu odklonili, no zajtra sa naň vrátite a podáte ešte lepší výkon.

5. Oceňujte svoje telo
Nepozerajte sa do zrkadla a nehľadajte dôvody, prečo nenávidieť svoje telo. Naopak, začnite ho viac oceňovať. Ľudské telo samo o sebe by malo vzbudzovať úctu. To, ako funguje a čoho je schopné, by vás malo tešiť. Nemyslíte len na to, že nevidíte tehličky na bruchu. Neobmedzujte svoje myslenie len na to povrchné.

6. Neporovnávajte sa s inými ľuďmi
Sociálne médiá so výborným pomocníkom v hľadaní motivácie a inšpirácie. Sú však aj vynikajúcim ničiteľom motivácie a inšpirácie. Prečo? Lebo sa vďaka ním porovnávate s inými ľuďmi. „Toto je nikdy nedokážem, takto vyzerať nikdy nebudem,“ prebehlo mysľou nejednej osoby, ktorá sa pozerala na fotku osoby v skvelej forme. Vy však musíte prijať fakt, že tak, ako po svete chodí veľa ľudí s horšou postavou a kondíciou, tak ich chodí veľa aj s lepšou postavou a kondíciou. Musíte sa prestať porovnávať a snažiť sa pracovať na sebazdokonaľovaní. Len to by vás malo zaujímať. Musíte robiť pokroky, zlepšovať sa. To je to podstatné. Musíte byť lepší, ako ste boli včera.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

rozhovor-s-trenerom-celebrit-diegom-sebastianom-ukazkovy-planRozhovor s trénerom celebrít Diegom Sebastianom + ukážkový plántrapia-vas-pochybnosti-a-strach-takto-sa-ich-zbaviteTrápia vás pochybnosti a strach? Takto sa ich zbavítepat-tipov-ktore-vam-pomozu-vybudovat-sebadoveruPäť tipov, ktoré vám pomôžu vybudovať sebadôveru rozhovor-s-fitness-modelom-joeom-pittomRozhovor s fitness modelom Joeom Pittom ako-ziskat-motivaciu-k-transformacii-svojho-telaAko získať motiváciu k transformácii svojho tela?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist