SlovakFitness.sk

Kulturistika 06. 12. 2017

Tréning kulturistu XX. – Kai Greene a hrudník

ikonka
V tomto seriáli sme už priniesli jeho tréning brucha i tréning chrbta. Teraz je na čase skompletizovať trup tréningom hrudníka. V jubilejnej 20. časti vám prinesieme práve ten v podaní Kai Greenea, jedného z najukrivdenejších mužov profesionálnej kulturistiky.

Greene často pristupuje k tréningu inštinktívne a svoje tréningy mení, no pokiaľ máme hľadať jeho „typický“ tréning hrudníka, tak to bude práve tento. Cvičí ho v prvý deň týždňa a po jeho skončení dá priestor ešte precvičeniu lýtok.

Americký kulturista má rád voľné váhy a klasické cviky. Jeho prioritou sú ťažké váhy, pričom pri tlakoch na lavičke využíva úchop bez palca, resp. s palcom cez činku na rovnakej strane, na akej sú ostatné prsty ruky.

Tento úchop využíva, pretože lepšie precíti prsné svaly. Na druhú stranu, bezpalcový úchop je vnímaný ako rizikový a nebezpečný – viac zaťažuje predlaktia a riskujete, že sa vám činka zošmykne z rúk.

Poďme k samotnému tréningu. Ten štartuje klasický benčpres v štyroch až piatich sériách s pomerne veľkým rozptylom v počte opakovaní. Na začiatok ich je 12, ku koncu štyri. Druhý cvik sú tlaky na šikmej lavici a vykonáva sa v podobnom duchu v troch až piatich sériách.

Zvyšné dva cviky sú už zamerané na izolovanie hrudníka. Najskôr odcvičí tri až päť sérií rozpažovaní s jednoručnými činkami na lavičke a nakoniec svaly dopumpuje troma až piatimi sériami sťahovaní protismerných kladiek, pri ktorých počet opakovaní vystupuje až k číslu 20.

Pozri aj: Kaiov tréning brucha a tréning chrbta

Kai Greene a jeho tréning hrudníka
Cvik Série Opakovania
Benčpres 4-5 4-12
Tlaky na šikmej lavici 3-5 3-12
Rozpažovanie s jednoručkami 3-5 8-15
Sťahovanie protismerných kladiek 3-5 12-20


V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
trening-kulturistu-xxiv-shawn-rhoden-a-trening-nohTréning kulturistu XXIV. – Shawn Rhoden a tréning nôh trening-legendy-xvii-mike-mentzer-a-chrbatTréning legendy XVII. – Mike Mentzer a chrbát trening-kulturistu-xxiii-roelly-winklaar-a-trening-ramienTréning kulturistu XXIII. – Roelly Winklaar a tréning ramien jubilejny-arnold-classic-sa-stal-koristou-holandanaJubilejný Arnold Classic sa stal korisťou Holanďanauz-o-par-dni-sa-uskutocni-jubilejny-arnold-classic-kalendar-ifbb-proUž o pár dní sa uskutoční jubilejný Arnold Classic + kalendár IFBB Pro
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist