Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XX. – Kai Greene a hrudník

ikonkaV tomto seriáli sme už priniesli jeho tréning brucha i tréning chrbta. Teraz je na čase skompletizovať trup tréningom hrudníka. V jubilejnej 20. časti vám prinesieme práve ten v podaní Kai Greenea, jedného z najukrivdenejších mužov profesionálnej kulturistiky.

Greene často pristupuje k tréningu inštinktívne a svoje tréningy mení, no pokiaľ máme hľadať jeho „typický“ tréning hrudníka, tak to bude práve tento. Cvičí ho v prvý deň týždňa a po jeho skončení dá priestor ešte precvičeniu lýtok.

Americký kulturista má rád voľné váhy a klasické cviky. Jeho prioritou sú ťažké váhy, pričom pri tlakoch na lavičke využíva úchop bez palca, resp. s palcom cez činku na rovnakej strane, na akej sú ostatné prsty ruky.

Tento úchop využíva, pretože lepšie precíti prsné svaly. Na druhú stranu, bezpalcový úchop je vnímaný ako rizikový a nebezpečný – viac zaťažuje predlaktia a riskujete, že sa vám činka zošmykne z rúk.

Poďme k samotnému tréningu. Ten štartuje klasický benčpres v štyroch až piatich sériách s pomerne veľkým rozptylom v počte opakovaní. Na začiatok ich je 12, ku koncu štyri. Druhý cvik sú tlaky na šikmej lavici a vykonáva sa v podobnom duchu v troch až piatich sériách.

Zvyšné dva cviky sú už zamerané na izolovanie hrudníka. Najskôr odcvičí tri až päť sérií rozpažovaní s jednoručnými činkami na lavičke a nakoniec svaly dopumpuje troma až piatimi sériami sťahovaní protismerných kladiek, pri ktorých počet opakovaní vystupuje až k číslu 20.

Pozri aj: Kaiov tréning brucha a tréning chrbta

Kai Greene a jeho tréning hrudníka
Cvik Série Opakovania
Benčpres 4-5 4-12
Tlaky na šikmej lavici 3-5 3-12
Rozpažovanie s jednoručkami 3-5 8-15
Sťahovanie protismerných kladiek 3-5 12-20




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-legendy-xiii-shawn-ray-a-trening-stehienTréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien trening-kulturistu-xix-ramena-v-podani-justina-comptonaTréning kulturistu XIX. – Ramená v podaní Justina Comptona trening-legendy-xii-dorian-yates-a-hrudnik-s-bicepsmiTréning legendy XII. – Dorian Yates a hrudník s bicepsmi trening-kulturistu-xviii-shawn-rhoden-a-chrbatTréning kulturistu XVIII. – Shawn Rhoden a chrbáttrening-legendy-xi-jay-cutler-a-trening-stehienTréning legendy XI. – Jay Cutler a tréning stehien
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist